Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μα μην το λες αυτό. Οι Βούλγαροι που μένουν Ελλάδα γιατί να μην προτιμήσουν Βούλγαρο μηχανικό; Μελλοντικά το ίδιο και οι Ρουμάνοι και οι Αλβανοί.

  • Απαντήσεις 47
  • Created
  • Τελευταία απάντηση
Δημοσιεύτηκε

Εάν ο Βούλγαρος μηχανικός τα λεει σωστά, κάνει τη δουλεία του σωστά και είναι πιο φτηνός από έναν άλλον (ότι εθνικότητας και να είναι) τότε και εγώ σε αυτόν θα πάω...

 

Πριν κανένα μήνα πήρα ταξί από το Γκάζι και με έκπληξη είδα ότι ο οδηγός ήταν sikh (ξέρεις, αυτοί οι ινδοί με το τουρμπάνι στο κεφάλι?). Να μην σου πω ότι ένοιωσα καλύτερα ξέροντας ότι θα με παει εκεί που θέλω, από τον πιο σύντομο δρόμο, και με την ευγενικότερη αντιμετώπιση...

Δημοσιεύτηκε

Topap δε θυμάμαι για τα άλλα εργα το ΕΛ. Βενιζέλος πάντως το ξεκίνησαν οι Γάλλοι και το συνέχισαν οι Γερμανοί

και αν δεν πηγαινε το εργο σε αυτούς με απεθειας ανάθεση

θα είχαμε ακόμη το Ελληνικό

 

stayros ποιός σου είπε πως δεν το κάνουν και τώρα

καταρχάς όταν εδινα στο ΤΕΕ ήταν 2 αλλοδαποί 40άριδες που έδιναν μαζί μου

Δημοσιεύτηκε

@Sdim

 

Νομίζω τα μπέρδεψες λιγάκι διότι η πρώτη καρτέλα μιλάει για το πως προσδιορίζεται (regulated) το επάγγελμα του μηχανικού σε κάθε χώρα και για αυτό λέει ΑΕΙ στην Ελλάδα διότι δέχεται αποφοίτους ΑΕΙ μόνο και με συγκεκριμένο χρόνο σπουδών.Ενώ αν πάς στην καρτέλα του United Kingdom θα δεις οτι δέχεται για chartered engineer απο Ελλάδα χωρίς να διαχωρίζει αν είναι απο ΑΕΙ ή όχι διότι σε αυτούς δεν ισχύει ο διαχωρισμός και απλά δέχονται έλληνες μηχανικούς.

Δημοσιεύτηκε
Topap δε θυμάμαι για τα άλλα εργα το ΕΛ. Βενιζέλος πάντως το ξεκίνησαν οι Γάλλοι και το συνέχισαν οι Γερμανοί

και αν δεν πηγαινε το εργο σε αυτούς με απεθειας ανάθεση

θα είχαμε ακόμη το Ελληνικό

 

Myri,

 

Στο Ελευθ. Βενιζ. Οι Γερμανοί (Hochtief) είχαν μόνο το management και είχαν καμιά 10αρια γερμανούς μηχανικούς, ο Άκτωρ έβαλε μηχανικούς και μηχανήματα.

 

Εννοείται ότι μόνο με απευθείας ανάθεση γίνεται δουλεία. Όταν μπλέκονται μόνο ελληνικές εταιρίες μαλώνουν ποια θα πρωτοπάρει το έργο με αποτέλεσμα να περνάνε οι προθεσμίες και να μην γίνεται τίποτα...

Δημοσιεύτηκε
Δημοσιεύτηκε

επισημαινω τα παρακατω:

 

1. αυτη τη στιγμη γινονται εργα απο ελληνικες και ξενες εταιρειες (μιλαω για ιδιωτικα εργα πχ ενα βιομηχανικο κτιριο και μερικες ιδιωτικες κατοικιες, οχι δημοσια) που η μελετη και η επιβλεψη γινεται απο ξενα γραφεια. Απλα στην εξισωση μπαινει παντα ενας ελληνας μηχανικος ή μια εταιρεια ελληνικη για το θεμα της οικοδομικης αδειας και της ευθυνης της επιβλεψης. Τα λεφτα τα μοιραζονται.

 

2. Σε μεγαλη τεχνικη εταιρεια ειδικευμενη, υπαρχει αλλοδαπος μηχανικος που ζει και εργαζεται στην Ελλαδα εδω και 10 χρονια, εδωσε ο ανθρωπος στο ΤΕΕ και δουλευει κανονικα. Και αν εγω ξερω 1, βαζω στοιχημα οτι υπαρχουν εκατονταδες.

 

3. Αν συνεχιζε η Ελλαδα την τρελη πορεια αναπτυξης, να το καταλαβω να καθονται οι βουλγαροι, οι ρουμανοι και οι αλβανοι μηχανικοι να μαθαινουν ελληνικα και ΓΟΚ και αντισεισμικο για να ανοιξουν γραφεια. Αλλα εδω ειμαστε σε τελμα. Και ακομα κι αν γινει απο μερικους τολμηρους αλλοδαπους συναδελφους, δεν θα αλλαξει τιποτα για το 99% των μηχανικων που ηδη δουλευουν εδω (ή μαλλον δεν δουλευουν.)

Δημοσιεύτηκε

@howard_roark,

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και επαναλαμβάνω, ότι κατά την ταπεινή μου γνώμη, πολύ κακό για το τίποτα το θέμα που συζητάμε... Δεν θα αλλάξει τίποτα σε όσα ξέραμε μέχρι τώρα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.