Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

δεν ειναι απιθανο αυτο που λες.

 

απλα στην πρωτη υποθεση που θα παει σε ευρωπαικο δικαστηριο απο ελληνα μηχανικο εναντιον του ελληνικου κρατους, αυτο το συστημα θα καταρρευσει. για οσους θα εχουν μεινει ακομη στην ελλαδα δηλαδη απο εμας.

  • Απαντήσεις 47
  • Created
  • Τελευταία απάντηση
Δημοσιεύτηκε

αμ δεν πάμε σε κανένα δικαστήριο

 

οι φαρμακοποιοί όμως που πήγανε δεν ξαναιδρώνει το αυτί τους

Δημοσιεύτηκε

Myri νομιζω οτι τα εχεις λιγο μπερδεμενα.

Μπορεις σημερα να τελειωσεις την σχολη abc πολιτικων μηχανικων της αγγλιας, να γραφτεις στο εκει επιμελητηριο και να ερθεις στην ελλαδα να βγαλεις αδεια οικοδομης αγνοοωντας ε ν τ ε λ ω ς το τεε;

Ή να ανοιξεις τα βιβλια σου στη βουλγαρια και να δραστηροποιησαι στην ελλαδα;

Αυτο παει να γινει.

Δημοσιεύτηκε

και σήμερα είσαι γραμμένος στο ΤΕΕ της Αγγλίας έρχεσαι στην Ελλάδα κάνεις και εδώ μια εγγραφή χωρίς εξετάσεις ανοίγεις βιβλία και δραστηριοποιείσαι ελευθερα

 

αυτό γίνεται και σήμερα, μονο που μελλοντικά θα είναι απλούστερες οι διδικασίες

------

πουθενά δε λέει στο κέιμενο πως αγνοούμε εντελώς το ΤΕΕ, λέει πως απλοποιείται η διαδικασία εγγραφής

φυσικά πάλι πρέπει να ανοίξεις βιβλια στην Ελλάδα, να έχεις ΑΦΜ κλπ

Δημοσιεύτηκε

Αν συμβαινει αυτό θα είναι μόνο στα chartered μέλη. Τώρα ανοίγει ο δρόμος και για τους incorporated.

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι, ας επανέλθουμε στο θέμα μας.

_______________________________________________

 

Οι δημοσιεύσεις περί των σπουδών και του επαγγέλματος του Μηχανικού στην Αγγλία

μεταφέρθηκαν σε σχετικό θέμα.

Δημοσιεύτηκε

Σε όλα τα κράτη Ευρωπαϊκής Ένωσης εκτός από την Ελλάδα υπάρχουν αυστηρές διαδικασίες ελέγχου των δημοσίων αλλά και ιδιωτικών έργων. Αν έρθουν πολλοί μηχανικοί από το εξωτερικό στην Ελλάδα, είναι θέμα χρόνο να ασκηθεί αντίστοιχη πολιτική και εδώ.

Δεν λέω ότι δεν γνωρίζουν αρκετά πράγματα, αλλά καθώς πολλοί πήγαν στο εξωτερικό επειδή δεν καταφέρανε να σπουδάσουν στην Ελλάδα θεωρώ ότι θα δυσκολευτούν να μάθουν και να ενημερώνονται συνεχώς γύρω από την απαραίτητη νομοθεσία. Αυτό κατ'επέκταση θα οδηγήσει σε πολλά λάθη, τα λάθη προκαλούν δυσαρέσκεια στους πελάτες, κάποιοι από τους δυσαρεστημένους πάνε στα δικαστήρια και όταν οι σχετικές υποθέσεις αυξηθούν αρκετά ώστε να "ενοχλούν" το κράτος και τους δικαστικούς τότε θα γίνει ένα "ξεσκαρτάρισμα" για να ηρεμίσει η κατάσταση.

 

Εδώ υπάρχει μια επίσημη λίστα με τις είδικότητες από κάθε χώρα και την αναγνώρισή τους σε άλλες χώρες. Για τα δικαιώματα μηχανικών αποφοίτων της Ελλάδας λέει σε παρένθεση "aei".

http://ec.europa.eu/internal_market/qualifications/regprof/index.cfm?fuseaction=profession.index&letter=C

 

Όσο για την εγγραφή στο ΤΕΕ, είναι δύσκολο να την αποφύγουν. Η βεβαίωση μέλους του ΤΕΕ χρειάζεται για έναρξη επαγγέλματος, για αμοιβές από το δημόσιο και για άλλες χρήσεις. Δεν ξέρω αν υπάρχει ελεύθερος επαγγελματίας στην Ελλάδα που να μην είναι μέλος σε κάποιο επιμελητήριο. Για να καταργηθεί θα πρέπει να αλλάξουν πολλοί νόμοι και εγγύκλιοι.

 

Αν δεν κάνω λάθος, και στην Αγγλία δίνουν κάποιες εξετάσεις για να πάρουν την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και αυτό γίνεται μετά από μερικά χρόνια πρακτικής εργασίας. Από φίλους στην Αγγλία ξέρω ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να μαζέψει κάποιος αυτά τα χρόνια προϋπηρεσίας πάνω στο σχετικό αντικείμενό.

 

Ακόμα και αν κατευεθείαν έρουν οι μηχανικοί από άλλες χώρες να εργαστούν στην Ελλάδα, πόσα χρόνια εκτιμάτε ότι χρειάζονται για να μάθουν τις διαδικασίες για την έκδοση αδειών και την σχετική νομοθεσία; Έχω μεγαλώσει από μικρός σε τεχνικό γραφείο (λόγω του πατέρα μου). Προσωπικά διαβάζω νομοθεσία και κανονισμούς πολλά χρόνια και θεωρώ ότι αγνοώ πολλά ακόμα. Απλά έχω ικανοποιητικές βάσεις και ανάλογα με τις ανάγκες τις κάθε δουλειάς διαβάζω επιπλέον ότι χρειάζεται.

Δημοσιεύτηκε

Αυτά όλα εάν ο ευρωπαίος μηχανικός θέλει να ασχοληθεί με δημόσια έργα (σε μικρά όμως, γιατί μετά πάμε σε άλλα κόλπα) ή σε ιδιωτικά που μπλέκεται η πολεοδομία (σπίτια και πολυκατοικίες).

 

Σου ξανάλεω, έργα όπως:

Αεροδρόμιο Βενιζέλος, Εγνατία Οδός, Γέφυρα Ρίο-Αντίρριο, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Ιόνια Οδός, Ολυμπία Οδός και ότι άλλο μεγάλος έργο θα γίνει από εδώ και πέρα είχε ή έχει, είτε στην επίβλεψη, είτε στην κατασκευή, είτε στην μελέτη ευρωπαίους μηχανικούς. Αμφιβάλω εάν οι μηχανικοί αυτοί ασχολήθηκαν με το ΤΕΕ... Και στην τελική μια ωραία εταιρία με 5 ευρωπαίους μηχανικούς παίρνουν έναν έλληνα μηχανικό στο γραφείο με δικαίωμα υπογραφής και κάνουν την δουλίτσα τους απρόσκοπτα. Οχι?

Δημοσιεύτηκε

άρα υπάρχει - δεν υπάρχει η οδηγία τα μεγάλα έργα τα κάνουν ξενοι

 

-Τι είχες Γιαννη;

-Τι είχα πάντα

Δημοσιεύτηκε
άρα υπάρχει - δεν υπάρχει η οδηγία τα μεγάλα έργα τα κάνουν ξενοι

 

-Τι είχες Γιαννη;

-Τι είχα πάντα

 

Ε, εντάξει όχι ακριβώς. Είναι και οι ελληνικές εταιρίες μπλεγμένες (Ακτωρ, J&P, Τερνα, κλπ) στα έργα αυτά. 8-)

 

Απλώς, υπάρχει δεν υπάρχει η οδηγία δεν θα αλλάξει και κάτι τραγικά.

Να έρθει στο ξεκάρφωτο ένας Ιταλός, Γάλλος, Άγγλος μηχανικός μόνος του και να κάνει γραφείο εδώ το βλέπω από χλωμό έως σενάριο ταινίας.

Το μόνο θέμα θα είναι να σκάσουν μύτη μηχανικοί από ανατολικά μπλοκ, αλλά και πάλι όπως λενε πολλοί εδώ μέσα, εδώ εμείς που μιλάμε την γλώσσα και δεν βγάζουμε άκρη...

 

Άρα κατά την ταπεινή μου γνώμη, πολύ κακό για το τίποτα το θέμα που συζητάμε...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.