Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αποτυχία δοκιμίων και χρήση ρευστοποιητή-Κριτήρια συμμορφώσεως


 

Recommended Posts

Εγω το κυλινδρικο νομιζω...γτ δεν εχεις καθαρες επιφανειες για να φορτισεις....

 

Μην φοβασε κατα ASTM μπαινουν τάπες.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 304
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Παλι το κυλινδρικο θα ελεγα...Κυριως λογω δυσκολας σωστης "σκυροδετησης"

 

ΥΓ Καλα στο ελλαντα δεν εχει καν κυλινδρικα δοκιμια, οχι ταπες..

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω οτι παιζει ρολο η σκυροδετηση γιατι και οι δυο μήτρες γεμιζονται σε στρωσεις και χτυπιουνται με ενα φ16 βασει κανονισμου. Μονο λογο γεωμετριας θα μπορουσε το κυλινδρικο να ειναι πιο ευαισθητο σε σφαλμα επειδη εχει διπλασιο υψος?

 

 

 

 

 

 

edit: ορθογραφία

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, εξ ορισμού, όσο μικρότερη η επιφάνεια διατομής τόσο μεγαλύτερη η τυπική απόκλιση. Βέβαια η διαφορά μεταξύ 225 και 177 cm² δεν είναι δραματική, και σημειωτέον ότι εδώ υπεισέρχεται και το αυξημένο μήκος. Στην πράξη οι διαφορές στην τυπική απόκλιση δεν είναι φοβερές...

Link to comment
Share on other sites

Γιατι η επιφανεια διατομής και οχι επιφάνεια δοκιμίου? Αφου η μηχανη φορτιζει με ελεγχο φορτίου (load control)?

Link to comment
Share on other sites

Η αστοχία εμφανίζεται στο δοκίμιο. Όσο μικρότερος είναι ο όγκος του υλικού που συμμετέχει στην αστοχία τόσο μεγαλύτερη η τυπική απόκλιση. Είναι προφανές ότι αυτό εξαρτάται από την επιφάνεια διατομής, αφού η αστοχία εκτείνεται εξ ορισμού σε όλη την διατομή. Φυσικά προκειμένου περί δοκιμίων με ύψος 15cm ή 30cm επηρεάζει και η δέσμευση του ακτινικού βαθμού ελευθερίας στις φορτιζόμενες επιφάνειες λόγω τριβής (τριαξονική θλίψη), αυτό όμως δεν μεταβάλει την ουσιαστική επιρροή της επιφάνειας διατομής στην τυπική απόκλιση.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη? Επιμένεις οτι υπάρχει ομιομορφη κατανομη φορτιου? ή μηπως η επιφάνεια απο την πλευρά του κοπανιστου αερα παραμορφωνεται περισσοτερο?

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα κάτι για ομοιόμορφη κατανομή φόρτισης. Μάλλον ακριβώς το αντίθετο περιέγραψα... Επίσης δεν αναφέρθηκα σε κοπανιστό αέρα. Τέλος, ασχέτως των λοιπών φαινομένων που μπορεί να συμβαίνουν ή όχι, είναι απολύτως σαφές ότι η τυπική απόκλιση των φορτίων αστοχίας τυχαίου συνόλου δοκιμίων εξαρτάται από το εμβαδόν της επιφάνειας αστοχίας, η οποία πάντα νοείται κατά την διατομή.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη? Επιμένεις οτι υπάρχει ομιομορφη κατανομη φορτιου? ή μηπως η επιφάνεια απο την πλευρά του κοπανιστου αερα παραμορφωνεται περισσοτερο?

 

 

 

Φυσικα το κυλινδρικο τεινει να ανοιξει σαν βαρελι..

 

Καντε δυο ωραια πειραματα

1. βαλτε γρασο πανω - κατω στο δοκιμιο

2. βαλτε λαστιχενια πλακα...

 

Εχουν ενδιαφερον τα δυο αυτα πειραματα και η εξηγηση τους...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.