Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αποτυχία δοκιμίων και χρήση ρευστοποιητή-Κριτήρια συμμορφώσεως


 

Recommended Posts

Το (τελικό) προϊόν είναι η ολοκληρωμένη κατασκευή - οικοδομικό έργο.

Kατσε βε συναδελφε, αν εισαι επιβλεπων, τι σχεση εχεις με την κατασκευή; Κι αν όντως αυτό είναι το τελικο προϊόν για τον επιβλέποντα, τότε ποιό είναι για τον κατασκευαστη;;;

Χρέος του μηχανικού (είτε μελετητή, είτε επιβλέποντα) είναι το κάθε επιμέρους τμήμα της κατασκευής να πληρεί τις προδιαγραφές νομιμότητας και ασφαλείας ...

So far, so good.

- Αν δεις οτι δεν επεσε η κατηγορια που ηθελες απο την μελετη, ξηλωσε τα όλα!

- Αν δεις οτι ζητησανε άλλη κατηγορια, παλι ξηλωσε τα.

- Αν δεις οτι η οπλιση δεν ειναι η αρμοζουσα, ξηλωσετα ολα.

Τον ολικό έλεγχο ποιότητας (TQM) κατά την κατασκευή του έργου αν δεν τον κάνει ο επιβλέπον, ποιος τον κάνει?
Ο μηχανικος θα πιστοποιήσει την ποιότητα του τελικου "προϊόντος" όπως λες, αλλά ως ένα συνολο με βαση τα στοιχεια που του φερνουν οι προμηθευτες.

Την επιμέρους πιστοποίηση των υλικων γιατι να την επωμισθείς;

Που το εχεις δει γραμμενο;

Ο Νομος (ΚΤΣ) λέει:

α) ελέγχεις τι πεφτει και ποτε, βάσει παραστατικού

β) αν δεν σε ικανοποιει, το στέλνεις πισω

γ) βαζεις τον ιδιοκτητη να μεριμνησει για την ληψη δοκιμιων και να σου πει τα αποτελεσματα και αναλόγως να πραξεις ζητωντας το... ξηλωμα ή όχι.

ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ!

Αν ήταν έτσι όπως τα λες, θα έπρεπε να επαληθευουμε και την ωρα φορτωσης του σκυροδεματος. Γιατι δεν το κανουμε; Κι αυτο εξισου σημαντικοτατο ειναι.

 

Brasco

έτσι είναι. Ο μηχανικός θα πρέπει να διασφαλίσει την δουλεία του. Εαν πάω μετά απο χρόνια και πάρω καρώτο και είναι δυο κατηγορίες κάτω τι θα γίνει?

Ασε μας ρε ροδοπουλε, δουλεια σου ειναι, τι θα πεις;

Αντε και πας και παιρνεις καρωτα και μαρουλια και παντζαρια.

Και ειναι 2 κατηγοριες κατω.

Εγω που φταιω;

Εγω στο τιμολογιο ειδα C20/25.

Κι ο πελατης τέτοιο πληρωσε.

Και τα δοκιμια ηταν μπομπα (διοτι στην αυλη ειχε λιγα χαλικακια, με ποιάνεις; )

Αρα ποιός μπορει να φταιει;;

Ο προμηθευτης και ο μαστορας (ο αλλος μεγαλος παραγοντας στο θεμα μας.)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 304
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Επειδή έχω καρμπόν περίπτωση κακού σκυροδέματος σε οικοδομή της περιοχής μου έχω να σου πω συνάδελφε ότι ναι μεν ο μηχανικός απαλλάχθηκε, μιας και υποστήριξε όσα λες και εσύ, αλλά έτρεχε 2 χρόνια στον ανακριτή. Εντάξει, απαλλάχθηκε αλλά ποιος τον πληρώνει για τα χαμένα μεροκάματα και το άγχος;

Link to comment
Share on other sites

Έτερον εκάτερον. Κι εμένα με τράκαραν κι έτρεχα δύο χρόνια στα δικαστήρια να πάρω την αποζημίωση, ποιος με πληρώνει;

 

Έτσι είναι η ζωή.

 

Ευθύνη όμως δεν υπάρχει. Ο ΚΤΣ λέει σαφώς τι ευθύνες έχει ο καθένας, τι γίνεται αν μία παρτίδα δεν ανταποκρίνεται στην κατηγορία της κλπ. Τίποτα παραπάνω, τίποτα παρακάτω.

 

Άλλο αν ο πελάτης (ή ο μηχανικός) για προσωπικούς λόγους θελήσει μεγαλύτερη εξασφάλιση από αυτήν που προσφέρει ο ΚΤΣ, αυτό δεν συνεπάγεται νομική ευθύνη για τους υπόλοιπους.

Link to comment
Share on other sites

saltapidas

 

κοίτα οταν με φωνάζουν για έλεγχο και παίρνω καρώτα, υπέρηχο, κλπ και βγαίνει 2 κατηγορίες κάτω και μετά πάμε στην ενίσχυση/επισκευή με δυο κατηγορίες κάτω υπάρχει ένα θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω καρμπόν περίπτωση κακού σκυροδέματος σε οικοδομή της περιοχής μου έχω να σου πω συνάδελφε ότι ναι μεν ο μηχανικός απαλλάχθηκε, μιας και υποστήριξε όσα λες και εσύ, αλλά έτρεχε 2 χρόνια στον ανακριτή. Εντάξει, απαλλάχθηκε αλλά ποιος τον πληρώνει για τα χαμένα μεροκάματα και το άγχος;

Στον ανακριτη;;;;

Γιατί; Φονο εκανε;;;

Αυτα ειναι τα ρισκα μας. Πρεπει να τα ξερουμε φιλε μου.

Ίσως αυτος ειναι ο λογος για τον οποιο καποιοι δεν πατανε σε επιβλεψη: ετσι κι αλλιως θα σε τρεχουν. Τουλαχιστο να εισαι ξεκουραστος οταν τρεχεις...

 

Αlexipak να υποεσω οτι ταυτιζομαστε σε οσα λεω;

κοίτα οταν με φωνάζουν για έλεγχο και παίρνω καρώτα, υπέρηχο, κλπ και βγαίνει 2 κατηγορίες κάτω και μετά πάμε στην ενίσχυση/επισκευή με δυο κατηγορίες κάτω υπάρχει ένα θέμα.

και καλά κάνεις, αλλα δεν απαντας σε αυτο που λεω.

 

 

Λοιπον κυριοι, φερουμε επ'όμου (αρμ) ευθυνες-ιζηματα που δεν μας ανηκουν και τις οποιες μας εχουν αποθεσει πολλα χρονια πριν οι παλιοι. Πλέον όμως έχουν αλλάξει 2 σημαντικά πράγματα:

 

α) ο κόσμος -τον οποίο οι παλαιοι κοροϊδευανε με το "αστα πανω μου. Με κατιτις παραπάνω θα τα κανονισω όλα εγώ" (βλ ΕΚΚΟ, διεκπεραίωση φακέλου Ο/Α κτλ) και παιρνανε το "κατιτις παραπανω" αλλα δεν κανανε τίποτα ή κανανε λίγα- έχει ξυπνήσει (Michanikos.gr γαρ) και θέλει τα παραπάνω τα οποια πληρωνει έστω κι αν αυτά είναι παραπάνω απ'όσα μας αναλογουν

 

β) οι αμοιβες μας πανε περίπατο! Οπότε τέτοιους πατριωτικους ελέγχους, τον ρόλο "επιβλέπων εντός της μπετονιέρας", "ο επιβλέπων με το μαστίγιο" ή πρέπει να τους ξεχασουμε ή να αμοιβομαστε ΑΔΡΑ!

 

Πρεπει να καταλαβουμε επιτέλους οτι:

- Η επίβλεψη έχει την έννοια της τεχνικης υποστηριξης/ελέγχου και

- υπάρχει ένα ασυμβίβαστο μεταξυ μελετητη/επιβλέποντα μηχανικου και κατασκευαστη μηχανικου.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο; Σαφώς και είναι υποχρέωση του ιδιοκτήτη η λήψη δοκιμίων. Υποτίθεται όμως, βάσει ΤΕΕ, ότι αμοιβόμαστε "υψηλά" για να παρέχουμε και "υψηλή ποιότητα υπηρεσιών". Μέσα σε αυτήν την παροχή υψηλής ποιότητας δεν είμαστε υποχρεωμένοι να πιέσουμε όσο μπορούμε ώστε να ληφθούν τα απαραίτητα δοκίμια; Το όσο μπορούμε θα μπορούσε να είναι του στυλ "Αν εσύ θέλεις να στεγάσεις την οικογένειά σου σε σπίτι αμφίβολης ποιότητας σκυροδέματος δικαίωμά σου αλλά εγώ οφείλω να στο τονίσω". Εξ όσων γνωρίζω κανείς μας μέχρι σήμερα δεν προέβη σε τέτοιες πιέσεις...

 

@saltapidas: όταν κάποιος μηνύει κάποιον άλλον παρεμβαίνει ο ανακριτής ώστε να διαπιστώσει αν όντως υφίστανται οι κατηγορίες πριν προχωρήσει σε δίκη...

Link to comment
Share on other sites

Τι να απαντήσω οταν παίρνω καρώτο κάτω απο την διακοπή 32 και ακριβώς απο πάνω 17. Και παίρνει τις τιμές η μελέτη και τρελαίνεται. Αντε να το βάλεις στο sofistik να το λύσει. Ο πελάτης όπως και να έχει δεν λεέι το ****** τον εργολάβο, μπετατζή αλλα τον μηχανικό που πληρώθηκε επίβλεψη. Τώρα εαν πάει στο ανακριτή, στον Άρειο πάγο στον θεό τον ιδιο δεν παίζει ρόλο. Θα ξεκινήσει να σου κάνει τέτοια ζημιά που θα ψάχνεις να δείς πόσο μακρυά θα φύγεις. Εαν είσαι και σε καμία μικρή πόλη τότε κλάφτα.

 

 

β) οι αμοιβες μας πανε περίπατο! Οπότε τέτοιους πατριωτικους ελέγχους, τον ρόλο "επιβλέπων εντός της μπετονιέρας", "ο επιβλέπων με το μαστίγιο" ή πρέπει να τους ξεχασουμε ή να αμοιβομαστε ΑΔΡΑ!

 

 

μα ακριβώς αυτό θα γίνει. Θα βγούν οι μεγάλες εταιρίες θα χρεώνουν αδρά θα διαφημίσουν την ποιότητα, κλπ και μετά δεν θα μιλάμε για ελάχιστες. Το έχω δει το όνειρο παντού έξω. Το θέμα είναι οτι τα μεγάλα παιδιά δεν έχουν ακόμα ξυπνήσει να μπουν στα ιδιωτικά. Οταν όμως στερέψουν τα μεγάλα που στερεύουν αυτό θα γίνει. Εμείς ακόμα θα μιλάμε για ελάχιστες. Το θέμα είναι οτι οι ελάχιστες θα γίνουν καπνός και θα μιλάει ο ανταγωνισμός και η διαφήμιση. Στην Αγγλιά χτίζουν 5 μεγάλοι και 10 μεσαίοι. Στην Γερμανία, Γαλλία το ίδιο.

Link to comment
Share on other sites

Να ξεχωρίσουμε όμως μερικά πράγματα...

Η αντοχή καρότου που λαμβάνεται μερικές δεκαετίες (ή έστω αρκετά χρόνια) μετά την σκυροδέτηση δεν αποτελεί στοιχείο ότι η παρτίδα (όταν παραδόθηκε πριν από χρόνια) ήταν ελαττωματική... Προφανώς δεν στοιχειοθετεί ούτε ευθύνη μηχανικού.

 

(Αν και στο παρελθόν, συνάδελφοι υπέπεσαν στην φαιδρότητα να ισχυριστούν χειρότερα...)

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά με τις άλλες χώρες είναι πως ο μηχανικός εκεί ως επί το πλείστον, χτίζει ή είναι υπάλληλος σε αυτόν που χτίζει.

Ενώ στην χώρα μας ο μηχανικός μελετάει και χτίζει άλλος, ως επί το πλείστον.....

Αμ γιατί νομίζεις καθυστερεί το ΜΗΚΙΕ. Σε λίγο θα γίνει και αυτό για να τρώνε μόνο τα μεγάλα παιδιά.....

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.