Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αποτυχία δοκιμίων και χρήση ρευστοποιητή-Κριτήρια συμμορφώσεως


 

Recommended Posts

Ελληνικό ή ξένο? Ελληνικό οχι. Ξένο βέβαια. Κοιτα η θλίψη είναι αντιγραφή του ASTM.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 304
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Aπ'οτι θυμαμαι στα BS η διαδικασια ειναι ακριβως η ιδια ακομα και στον αριθμό "χτυπηματων" με την βεργα.

Link to comment
Share on other sites

Καποιος που εχει διαβασει ξενα προτυπα:

 

Τι διαφορες υπαρχουν σε σχεση με τον ΚΤΣ....

Γενικα για τη ληψη, συντηρηση, δοκιμες, κριτηρια συμμορφωσης κτλ????

 

 

Το Ευρωπαϊκό πρότυπο ΕΝ 206-1 φέρνει μια σειρά από αλλαγές και νέες έννοιες, οι

κυριότερες από τις οποίες είναι οι εξής:

 Νέα πρότυπα Υλικών (τσιμέντο, αδρανή, πρόσθετα)

 Προσμίξεις στο σκυρόδεμα (φίλλερ, χρωστικές, πυριτική παιπάλη, Ι.Τ.)

 Κατηγορίες έκθεσης σκυροδέματος (ενανθράκωση, Cl-, παγοπληξία)

 Ελαφροσκυροδέματα (πυκνότητα < 2000kg/m3)

 Σκυροδέματα υψηλής αντοχής (C55/67, C60/75, C70/85, C80/95, C90/105,

C100/115) και σκυροδέματα συνήθους αντοχής (C8/10, C12/15, C16/20, C20/25,

C25/30, C30/37, C35/45, C40/50, C45/55, C50/60).

 Οικογένειες σκυροδεμάτων (σκυροδέματα με συγγενικές ιδιότητες)

 Σκυροδέματα γνωστής σύνθεσης (προδιαγραφόμενα και τυποποιημένα)

 Έλεγχο παραγωγής σκυροδέματος βάσει των αρχών ΕΝ ISO 9001 (Εγκαθίδρυση

συστήματος ποιότητας, έλεγχοι στο προσωπικό, στον εξοπλισμό, στα υλικά, στις

διαδικασίες παραγωγής, τήρηση στοιχείων και εγγράφων).

 Έλεγχο συμμόρφωσης αντοχών (Νέα κριτήρια συμμόρφωσης)

 Έλεγχο συμμόρφωσης άλλων ιδιοτήτων πλην αντοχών (περιορισμός πλήθους μη

αποδεκτών αποτελεσμάτων).

 Αξιολόγηση της συμμόρφωσης από αναγνωρισμένο φορέα ελέγχου.

 Παροχή Πιστοποιητικού του ελέγχου παραγωγής από φορέα Πιστοποίησης.

 Έλεγχο ταυτότητας θλιπτικής αντοχής οιουδήποτε φορτίου σκυροδέματος

 

π.χ η συντηρηση των δοκιμιων οχι μονο σε θαλαμο αλλα και σε νερο κ.λ.π

"τα δοκιμια συντηρούνται στη συνέχεια σε νερό, θερμοκρασίας 20C°± 2C° (μέθοδος αναφοράς), ή σε θάλαμο θερμοκρασίας 20C°± 2C° και σχετικής υγρασίας ≥95%, μέχρις ότου ελεγχθούν".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

κατά τη σκυροδέτηση φορέα λαμβάνουμε συμβατικά δοκίμια από την έξοδο της βαρέλας και υπολογίζονται βάσει των κριτηρίων συμμόρφωσης.οκ.

κατά τη λήψη καρότων όμως το ίδιο το σκυρόδεμα έχει περάσει από την πρέσσα και έχει ήδη υποστεί κάποια διάσπαση συν τον τρόπο διάστρωσης του μάστορα (και να πιάσω και την περίπτωση βιομηχανικού με αεροπλανάκι..)

εκεί τώρα πώς το κυλινδρικό (και με διάσπαση υλικό) θα δώσει την ίδια ποιότητα με το κυβικό? το άρθρο 13,7.9 ΚΤΣ κάνει λόγο για συντελεστές αναγωγής αλλά έχω την εντύπωση ότι "πιάνει" μόνο τη σχηματική μετατροπή και όχι τις άλλου είδους απώλειες...κάνω λάθος? πώς εξασφαλίζεσαι ότι και οι 2 μέθοδοι είναι σωστές?

Link to comment
Share on other sites

Τα καροτα πιθανον δεν θα ειναι 28ημερων..

Αρα παμε παρακατω..

Υπαρχει ΕΝ που καλυπτει τη πυρηνοληψια..(μου διαφευγει τωρα ποιο ειναι..)

Επισης και ο ΚΑΝΕΠΕ εχει οδηγιες..

 

Επισης το κυλινδικο ΔΕΝ εχει την αντοχη με το κυβικο δοκιμιο..

Αυτο ειναι δεδομενο..

Link to comment
Share on other sites

προφανώς δεν έχουν και λόγω ορισμού.αλλά με τις "απώλειες" λέω...

το ιδανικό terry πέρα από τη μαθηματική τεκμηρίωση θα ήταν να μας έλεγε κάποιος συνάδελφος τα αποτελέσματα από δοκίμια της ίδιας παρτίδας σκυροδέματος,στην ίδια θέση διάστρωσης, τόσο κυβικά (συμβατικά) όσο και μετά από λήψη πυρήνων αν το έχει κάνει

Link to comment
Share on other sites

Για ποιο λογο??

Μπερδευεσαι..

 

Αλλο το κυβικο αλλο το κυλινδικο αλλο ο πυρηνας..

Ειναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ πραγματα...

 

Απωλειες δεν καταλαβαινω τι εννοεις..

Φυσικα και εχεις παραμετρους που δεν μπορει να λαβεις υποψη (πχ διαστρωση, δονηση, συντηρηση κτλ)

Αλλα ο τροπος ληψης δοκιμιων ειναι ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟΣ...ειτε ειναι κυβικα ειτε κυλινδικα..

Πολυ απλα για να μιλαμε ολοι την "ιδια γλωσσα"...

 

Δεν μας ειπες τι θες να κανεις για να βοηθησουμε...

Link to comment
Share on other sites

κατά τη σκυροδέτηση φορέα λαμβάνουμε συμβατικά δοκίμια από την έξοδο της βαρέλας και υπολογίζονται βάσει των κριτηρίων συμμόρφωσης.οκ.

κατά τη λήψη καρότων όμως το ίδιο το σκυρόδεμα έχει περάσει από την πρέσσα και έχει ήδη υποστεί κάποια διάσπαση συν τον τρόπο διάστρωσης του μάστορα (και να πιάσω και την περίπτωση βιομηχανικού με αεροπλανάκι..)

εκεί τώρα πώς το κυλινδρικό (και με διάσπαση υλικό) θα δώσει την ίδια ποιότητα με το κυβικό? το άρθρο 13,7.9 ΚΤΣ κάνει λόγο για συντελεστές αναγωγής αλλά έχω την εντύπωση ότι "πιάνει" μόνο τη σχηματική μετατροπή και όχι τις άλλου είδους απώλειες...κάνω λάθος? πώς εξασφαλίζεσαι ότι και οι 2 μέθοδοι είναι σωστές?

Στατιστικα και μονο .Στατιστικα

Μην ξεχναμε τις καμπυλες αντοχης ,μεσους ορους τυπικες αποκλισεις κ.λ.π

Ολα ειναι θεματα κανονιστικα.Αυτα τα δυο (πρωτα δοκιμια,μετα αν απαιτειται καρωτα) σε συνδυασμο με πιστοποιημενο εργοστασιο που τηρει τους κανονισμους (ελεγχος πολιτειας;;) σε εξασφαλιζει μεσα στα στατιστικα πλσισια.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.