Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Εγω το κυλινδρικο νομιζω...γτ δεν εχεις καθαρες επιφανειες για να φορτισεις.... Μην φοβασε κατα ASTM μπαινουν τάπες.
xaniared Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Δεν εχω ιδεα ποιο μπορει να ειναι...
terry Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Παλι το κυλινδρικο θα ελεγα...Κυριως λογω δυσκολας σωστης "σκυροδετησης" ΥΓ Καλα στο ελλαντα δεν εχει καν κυλινδρικα δοκιμια, οχι ταπες..
xaniared Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Δε νομίζω οτι παιζει ρολο η σκυροδετηση γιατι και οι δυο μήτρες γεμιζονται σε στρωσεις και χτυπιουνται με ενα φ16 βασει κανονισμου. Μονο λογο γεωμετριας θα μπορουσε το κυλινδρικο να ειναι πιο ευαισθητο σε σφαλμα επειδη εχει διπλασιο υψος? edit: ορθογραφία
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Παίδες, εξ ορισμού, όσο μικρότερη η επιφάνεια διατομής τόσο μεγαλύτερη η τυπική απόκλιση. Βέβαια η διαφορά μεταξύ 225 και 177 cm² δεν είναι δραματική, και σημειωτέον ότι εδώ υπεισέρχεται και το αυξημένο μήκος. Στην πράξη οι διαφορές στην τυπική απόκλιση δεν είναι φοβερές...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Γιατι η επιφανεια διατομής και οχι επιφάνεια δοκιμίου? Αφου η μηχανη φορτιζει με ελεγχο φορτίου (load control)?
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Η αστοχία εμφανίζεται στο δοκίμιο. Όσο μικρότερος είναι ο όγκος του υλικού που συμμετέχει στην αστοχία τόσο μεγαλύτερη η τυπική απόκλιση. Είναι προφανές ότι αυτό εξαρτάται από την επιφάνεια διατομής, αφού η αστοχία εκτείνεται εξ ορισμού σε όλη την διατομή. Φυσικά προκειμένου περί δοκιμίων με ύψος 15cm ή 30cm επηρεάζει και η δέσμευση του ακτινικού βαθμού ελευθερίας στις φορτιζόμενες επιφάνειες λόγω τριβής (τριαξονική θλίψη), αυτό όμως δεν μεταβάλει την ουσιαστική επιρροή της επιφάνειας διατομής στην τυπική απόκλιση.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Δηλαδη? Επιμένεις οτι υπάρχει ομιομορφη κατανομη φορτιου? ή μηπως η επιφάνεια απο την πλευρά του κοπανιστου αερα παραμορφωνεται περισσοτερο?
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Δεν είπα κάτι για ομοιόμορφη κατανομή φόρτισης. Μάλλον ακριβώς το αντίθετο περιέγραψα... Επίσης δεν αναφέρθηκα σε κοπανιστό αέρα. Τέλος, ασχέτως των λοιπών φαινομένων που μπορεί να συμβαίνουν ή όχι, είναι απολύτως σαφές ότι η τυπική απόκλιση των φορτίων αστοχίας τυχαίου συνόλου δοκιμίων εξαρτάται από το εμβαδόν της επιφάνειας αστοχίας, η οποία πάντα νοείται κατά την διατομή.
terry Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2010 Δηλαδη? Επιμένεις οτι υπάρχει ομιομορφη κατανομη φορτιου? ή μηπως η επιφάνεια απο την πλευρά του κοπανιστου αερα παραμορφωνεται περισσοτερο? Φυσικα το κυλινδρικο τεινει να ανοιξει σαν βαρελι.. Καντε δυο ωραια πειραματα 1. βαλτε γρασο πανω - κατω στο δοκιμιο 2. βαλτε λαστιχενια πλακα... Εχουν ενδιαφερον τα δυο αυτα πειραματα και η εξηγηση τους...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα