AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 για κάντο πιο ξεκάθαρο!!!! Μετά τον σεισμό της Θεσσαλονίκης, συνάδελφος με πανεπιστημιακό θώκο έκανε πραγματογνωμοσύνη στην οποία χρησιμοποιώντας την καμπύλη ανάπτυξης αντοχών τεκμηρίωσε ότι το μπετό από το οποίο πήρε τα καρότα θα είχε αντοχή 28 ημερών μικρότερη από την προβλεπόμενη... Ότι το '60 που είχε γίνει η οικοδομή η παρτίδα θα ήταν εκτός κατηγορίας (Β160 αν θυμάμαι καλά)... Αυτά είναι βεβαίως φαιδρότητες. Χρησιμοποιούμε την αντοχή των καρότων για να σχεδιάσουμε τις επεμβάσεις, δεν μπορούμε όμως με αυτές να τεκμηριώσουμε ευθύνες! Πολύ απλά, κανείς δεν μπορεί να βεβαιώσει ότι η αντοχή του σκυροδέματος σε κάθε θέση κάθε οικοδομής ακολουθεί την καμπύλη που δίνουν τα βιβλία (την οποία ακολουθεί το σκυρόδεμα στο εργαστήριο)...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 erling εγω το βλέπω κάθε μέρα και το ξέρω. Οι εποχές που οι μηχανικοί ηταν stand alone μάλλον φεύγουν. AlexisPap κατανοώ το θέμα αλλα θα σε πάω σε εκείνη την δικαστική διαμάχη με το 20/25 στο παραθαλάσσιο. Με καρότα τεκμηρίωσε ο δικηγόρος και ταυτόχρονα το ΤΕΕ. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος σε υφιστάμενο. Το θέμα δεν είναι απλό. Να σε πάω αλλού. Βάζεις πρόσμικτο στην βαρέλα ποιανού ευθύνη είναι?
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 Προφανώς αν βάλεις ρευστοποιητή πρέπει να πάρεις δοκίμια μετά. (μονίμως με παίρνουν τηλέφωνο από τις εταιρίες για να διαμαρτυρηθούν όταν τους πει ο χειριστής ότι πήρα δοκίμια μετά τον ρευστοποιητή. Τους φαίνεται πολύ παράξενο όταν τους εξηγώ πως παίρνω τα δοκίμια για να ξέρω τι βάζω στα καλούπια και όχι τι μου πουλάνε αυτοί...) Ακόμη, έλεγχος κάθισης - εξάπλωσης και μέτρηση θερμοκρασίας... Πολύ - πολύ λίγοι είναι αυτοί που τα κάνουν και δεν είναι υποχρεωτικά... Όλα αυτά τα κάνουμε (όσοι τα κάνουμε - όποτε τα κάνουμε) για την διασφάλιση της ποιότητας. Όχι για την ευθύνη. Είναι δυνατόν να σκυροδετήσεις με παρτίδα ΟΚ βάσει δοκιμίων, και να πάρεις καρότα λίγα χρόνια μετά (εμένα μου έτυχε λίγους μήνες μετά γιατί συχνά σπάω τα καρότα των υδραυλικών) και τα καρότα να μην επιβεβαιώνουν την κατηγορία. Για χίλιους λόγους. Μεταξύ των οποίων λόγων και πολλοί που δεν αποτελούν ευθύνη του επιβλέποντα ή του προμηθευτή... Είναι λοιπόν πολύ δύσκολο (αν όχι αδύνατον) να στοιχειοθετήσεις ευθύνη εκ των υστέρων με μία διαδικασία ελέγχου που δεν είναι άμεση και δεν προβλέπεται από τον ΚΤΣ. Αν δεν ήταν έτσι, ο συντελεστής ασφαλείας θα ήταν μονάδα...
dratsiox Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 Στην Αγγλιά χτίζουν 5 μεγάλοι και 10 μεσαίοι. Στην Γερμανία, Γαλλία το ίδιο. Αυτό είναι μια μικρή υπερβολή. Σαφώς και υπάρχουν και μικροί μελετητές,κατασκευαστές. Επίσης, σ΄αυτές τις χώρες δεν υπάρχει αντιπαροχή.Εδώ...θα δούμε
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 Υεπρβολή στα νούμερα αλλα στην Αγγλία μικροί (1-2) δεν υπάρχουν. Μικροί (10-20) ΟΚ. AlexisPap ΟΚ με έπεισες.
gzin Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 (μονίμως με παίρνουν τηλέφωνο από τις εταιρίες για να διαμαρτυρηθούν όταν τους πει ο χειριστής ότι πήρα δοκίμια μετά τον ρευστοποιητή. ) συχνά οι νεότερες εταιρείες χρησιμοποιούν (νόμιμα) ήδη ρευστοποιητή μέσα στο μίξερ.στο έργο λέγεται υπερ-ρευστοποιητής.οπότε άν εσύ πάς και ξεκαλουπώσεις τα δοκίμια στο 20ωρο - 32 ώρες όπως προβλέπεται το πιό πιθανό είναι να έχεις απώλειες.είναι σα να πάει ο καλουπατζής να σου ξεκαλουπώσει στο καπάκι τη σκυροδέτηση. επίσης εννοείται ότι αν δεν έχεις συννενοηθεί με την εταιρεία για το είδος (ποιότητα) και την ποσότητα του ρευστοποιητή που εσύ επιθυμείς να βάλεις τότε πρέπει να υπογράψεις στο δελτίο ότι είναι δική σου ευθύνη. μη σκεφτόμαστε πάντα αρνητικά "...τί μου πουλάνε αυτοί..". εσύ είσαι μόνος σου και καλά κάνεις και το ψάχνεις αλλά πίσω από σοβαρές εταιρείες (μιλάω για σοβαρές) υπάρχουν εργαστήρια, ISO , φήμη , κτλ.. άρα αναζητούμε τις σοβαρές εταιρείες και όχι τους πιό φτηνούς κατ' ανάγκη
terry Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 μα αν ο ρευστοποιητης μπει απο το εργοαστιο η ιδιοτητες του πανε περιπατο...
gzin Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 στο εργοστάσιο μπαίνει ο ρευστοποιητής .ΔΕΝ αλλοιώνει τις αντοχές. στο έργο μπαίνει ο υπερ-ρευστοποιητής. υπάρχει ολόκληρη έπιστήμη τα τελευταία χρόνια γύρω από αυτό. απώτερος στόχος όλης της γνώσης και της εφαρμοσμένης τεχνολογίας πάνω στο σκυρόδεμα είναι να σκυροδετείται το έργο ακόμα και σε πολύ δυσμενείς συνθήκες και με όσο το δυνατόν λιγότερη ανθρώπινη επέμβαση αφού μπέι στη βαρέλα. πόσοι άραγε οδηγάρες έχουν καθήσει για ένα σουβλάκι 20 λεπτά, δεν τους έχει πάρει χαμπάρι κανείς (γιατί παλιά τα οχήματα δεν είχαν και gps) και για να μην πήξει το μπετό ε, ας βάλουμε λίγο νεράκι...πάς μετά παίρνεις ήσυχος δοκίμια (σαν εταιρεία) και δεν βγαίνουν...δικαστήρια,τρεχάματα,αποζημιώσεις...και πόσοι "εργολάβοι" τα έχουν βρει με τους οδηγούς και κάνουν την πάπια και αντί να βάλουν υπερ-ρευστοποιητή που κοστίζει αδειάζουν λίγο νερό? αυτές λοιπόν οι τεχνικές "προβλέπουν" τις όποιες μ**ες θα συμβούν στην επόμενη 1.5 ώρα αφού φύγει η βαρέλα..
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 gzin, βάζω πρόσθετο στο εργοτάξιο σημαίνει: Ξέρω την σύνθεση του σκυροδέματος (και τα πρόσθετά του, συνήθως η μονάδα βάζει μόνο επιβραδυντή), έχω μιλήσει με την παραγωγή τους - εργαστήριό τους για το πρόσθετο που θα βάλω εγώ (ούτως ή άλλως βέβαια το βάζω με δική μου ευθύνη), παραλαμβάνω με έλεγχο κάθισης - εξάπλωσης τουλάχιστον, λαμβάνω δοκίμια από το τελικό προϊόν. Κάθε άλλη διαδικασία είναι τουλάχιστον μη προβλεπόμενη. Φυσικά αυτά σημαίνουν ότι είσαι κλάσεις ανώτερος του μέσου κατασκευαστή (που απλώς προσθέτει νερό...).
gzin Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 συμφωνώ απόλυτα.επειδή όμως τυγχάνει να γνωρίζω και τη μία και την άλλη πλευρά γι αυτό και επισημαίνω ότι πρέπει να διαλέγουμε σοβαρές εταιρείες.ειδικά τώρα στην κρίση.είναι σα να πάς να κάνεις τοπογραφικό με 100 ευρώ.γίνεται? εταιρεία καταρχήν που εν έτει 2011 δεν ξέρει τί πάει να πέι πρόσθετα σκυροδέματος άστα να πάνε..
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα