KF Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2011 Συνάδελφοι το φόρουμ είναι ψυχοθεραπεία. Τα δοκίμια είναι ενα τυπικό και φθηνό στάδιο τόσο για να σιγουρευτείς όσο και να δείξεις στον πελάτη ενδιαφέρον. Να πω και μια δική μου πραγματικότητα. Πολλές φορές μηχανικοί μου ζητάνε την γνώμη μου για να αυξήσουν την ανθεκτικότητα. Η πρώτη ερώτηση είναι η αντοχή και η επικάλυψη. ΟΚ τα άλλα τα μετράω μόνος μου. Τώρα το 30Ε το δοκίμιο δεν είναι και πολλά. Στο φινάλε δεν μπλέκεις ξεμπλέκεις. Τωρα σίγουρα δεν το κάνουν όλοι. Σίγουρα δεν τους ενδιαφέρει όλους αλλα τουλάχιστον στην νέα γενιά <45-50 μηχανικών αυτό γίνεται. Τώρα πολλές φορές λές δεν πειράζει θα πληρώσω και 200Ε και θα κοιμάμαι ήσυχος, θα είμαστε όλοι ΟΚ και πιθανώς και αυριο κάποιος παλιός πελάτης θα πεί δεν πας στον Α. Συναδελφε.Τι ειναι το 30 Ε το δοκιμιο που λες; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 κόστος θλίψης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
K_PAT Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Την μοναδική φορά που δεν κατάφερα να πείσω ιδιώτη για την αναγκαιότητα λήψης δοκιμίων (με την αντίστοιχη δική του επιβάρυνση φυσικά), την παραμονή της σκυροδέτησης του έδωσα μια ΥΔ και του είπα να την υπογράψει με γνήσιο υπογραφής. Την επόμενη το πρωι οι μήτρες με περίμεναν στο εργοτάξιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brasco Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Η λήψη δοκιμίων δεν γίνεται απλώς επειδή υπάρχει ένας ΚΤΣ ή για να γεμίσουμε με φύλλα αποτελεσμάτων θραύσης τον φάκελο της οικοδομής. (αν και νομίζω πως κάποτε τα αποτελέσματα αυτά είχαν οριστεί ως απαιτούμενα από τους συμβολαιογράφους για τις μεταβιβάσεις νεόδμητων κατοικιών, άσχετα αν δεν έχω δει κανέναν συμβολαιογράφο να τα ζητάει) Μόνο και μόνο η εικόνα της μήτρας να περιμένει δίπλα στην σκάφη της πρέσας την κάθε βαρέλα σημαίνει πολλά για τον κάθε οδηγό (βρυσάκια) και το κάθε εργοστάσιο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KF Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 κόστος θλίψης. Σε ευχαριστω συναδελφε.Το μυαλο μου εκει πηγε αλλα θελω να πληροφορησω οτι το κοστος θλιψης σε Δημοσιο Εργαστηριο κυβικου δοκιμιου 15*15*15 εκατ.ειναι μολις 4,11Ε ανα δοκιμιο βασει του επισημου τιμολογιου του Υπουργειου Δημοσιων Εργων . Link to comment Share on other sites More sharing options...
avgoust Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Τα 30Ε είναι η τιμή για ιδιωτικά εργαστήρια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Για ληψη και συντηρηση ξερετε ποσο ειναι το κοστος?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brasco Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 ενδεικτικές τιμές (χωρίς ΦΠΑ) ανά δοκίμιο έλεγχος αντοχής προσκομισθέντων δοκιμίων (κυβικών) 8,00 παραλαβή από το έργο και έλεγχος αντοχής 10,00 μεταφορά δοκιμίων με μήτρες του εργαστηρίου και έλεγχος 7αδα/90,00 Δειγματοληψία δοκιμίου στο έργο και έλεγχος 10,00 χρέωση εργοδηγού για επί τόπου δοκιμή 80,00/ανθρωποημέρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltapidas Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Η λήψη δοκιμίων δεν γίνεται απλώς επειδή υπάρχει ένας ΚΤΣ ή για να γεμίσουμε με φύλλα αποτελεσμάτων θραύσης τον φάκελο της οικοδομής. Γιατι γίνεται; Η' μάλλον, γιατι φορτώνουν εμας; Ας βάλουν ποινικες και αστικες ευθυνες και στις εταιριες, αυτόφορο αν δεν βγουν τα δοκιμια να δεις πως θα στεκονται με τρικανο διπλα στα βρυσακια οι οδηγοι και νερο δεν θα βλεπεις ουτε σε μπουκαλακι Αυρα!αν και νομίζω πως κάποτε τα αποτελέσματα αυτά είχαν οριστεί ως απαιτούμενα από τους συμβολαιογράφους για τις μεταβιβάσεις νεόδμητων κατοικιών, άσχετα αν δεν έχω δει κανέναν συμβολαιογράφο να τα ζητάει Μη νομιζεις καθόλου. Ετσι είναι και σημερα. Καταλαβαινεις τωρα...Μόνο και μόνο η εικόνα της μήτρας να περιμένει δίπλα στην σκάφη της πρέσας την κάθε βαρέλα σημαίνει πολλά για τον κάθε οδηγό (βρυσάκια) και το κάθε εργοστάσιο... Βαλε 40 κιλα νερο σε c20/25... Θες να στο βγαλω C30/35;;; Eπίσης, πες πως δεν σου ριχνουν νερο πριν, σου φερνουν c20/25, παιρνεις δοκιμια και ολα ok... Αυτο τι σημαινει; Οτι εχεις προσδιορισει την συμβατικη αντοχη. Η παραγματικη αντοχη ειναι αλλο καπελο και νερο, μπορουν να σου προσθεσουν με 1000 τροπους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KF Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Για ληψη και συντηρηση ξερετε ποσο ειναι το κοστος?? Αν κοντα σου υπαρχει Δημοσιο Εργαστηριο τοτε σου το συνιστω .Εχει και πινακα με ολες τις επισημες κρατικες τιμες.Αν οχι ο καθε ιδιωτης εφαρμοζει την δικη του τιμολογιακη πολιτικη και πρεπει να ρωτησεις .Οσο για την συντηρηση διαβασε το πρωτυπο ΕΛΟΤ ΕΝ206-1. Εχουν αλλαξει πολλα στην συντηρηση (αν και δεν ειναι ακομα υποχρεωτικα εφαρμοστεα). Το κρατικο τιμολογιο μπορεις να το βρεις με αναζητηση και στο Ιντερνετ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα