acnt Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2008 Δες ΚΤΣ 97. Κοίτα και εδώ.
Topap Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2009 Είχε κανείς πρόβλημα με τις αντοχές σε δοκίμια από σκυροδετήσεις που έγιναν τον μήνα Μάρτιο, ιδίως στην Βόρεια Ελλάδα. Από τις 10 σκυροδετήσεις που έκανα, οι 4 μου βγάλανε χαμηλές αντοχές και τώρα τρέχω με καρότα κλπ. Ο παραγωγός του σκυροδέματος λέει ότι μπορεί να φταίει ο προμηθευτής τσιμέντου, και ότι έμαθε από ένα εργαστήριο στη Θεσσαλονίκη ότι και άλλοι παραγωγοί είχαν παρόμοια προβλήματα.
harristheo Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 2 , 2009 Αυτό είναι πρόβλημα δικό του... έτσι και αλλίως οι εταιρίες έχουν την ευθύνη για την ποιότητα του σκυροδέματοσ κατά την παραγωγή αλλά και για την μη-νοθεία τους με νερό κατά την μεταφορά. εμείς έχουμε την ευθύνη της παραλαβής και την μη-νοθεία τους με νερό κατά την διάρκεια της σκυροδέτησης στο έργο Αν εσύ ήσουν παρών κατά την διάρκεια της σκυροδέτησης και πιστοποιείς ότι όλα κατα την διάρκεια της σκυροδέτησης είναι όπως προβλέπεται - όχι νερό σωστή θερμοκρασία και σωστή διαβροχή σκυροδέματος μετέπειτα είσαι οκ Καλό θα είναι να απευθυνθείς στο ΤΕΕ αλλά και στο ΚΕΔΕ για παραπάνω πληροφορίες Χάρης
manousosdt Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 16 , 2009 αν υπερβεις τη μέγιστη ποσότητα υπερρευστοποιητή ανά kg τσιμέντου ποιά είναι τα αναμενόμενα αποτελέσματα;
marsel.n. Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2009 υπαρχουν πανω απο 10 αιτιες εμφανισης χαμηλων αντοχων , σε συμβατικα δοκιμια σκυροδεματος : 1.κακη δειγματοληψια σκυροδεματος ,βλεπε ΣΚ-350/ ΚΕΔΕ . 2.κακη ληψη δοκιμιων σκυροδεματος ,βλεπε ΣΚ-303 /ΚΕΔΕ . 3.κακη συντηριση δοκιμιων σκυροδεματος , βλεπε ΣΚ-304 / ΚΕΔΕ . 4.προσθηκη νερου στη βαρελα ( απαγορευεται 6.9/ ΚΤΣ-97 ). 5.ασυντηρητα δοκιμια στο Εργαστηριο . 6.πρεσα θραυσεως με προβληματα (κεφαλη,διακριβωση πρεσας,κλπ.) 7.μη τηρηση αναλογιων συνθεσεως σκυροδεματος (π.χ. τσιμεντο , νερο ) 8.βρωμικα αδρανη (αργιλλος,παιπαλη ανω 16% π.χ. 18-20% κλπ) 9.μη τηρηση του χρονου μεταφορας < 1.5 ωρα / 1+50 λεπτα, με επιβραδυντ.) 10.πετσικαρισμενες μητρες, απο φελιζολ , αδιακριβωτες κλπ. Αρα το να βγαλει κανεις συμπερασμα χωρις επιπλεον στοιχεια ειναι πολυ επισφαλες. Τα καρωτα "ευκολα τα παιρνεις ,δυσκολα να τα ερμηνευσεις " οπως λεει και ο Neville A.M. στα αρθρα του ! Ν.Μ. 1
george151286 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2009 Αγαπητέ φίλε acnt, θα σου απαντήσω αν και ακόμα φοιτητής... Ανά 100kgr τσιμέντου προστίθενται 0.8 kgr ρευστοποιητή. Αυτό μειώνει από 20%-30% τη ζήτηση νερού με ταυτόχρονη αύξηση της πλαστικότητας του σκυροδέματος, κάτι το οποίο διευκολύνει γιατί η προώθηση μέσα από τις αντλίες μεταφοράς γίνεται πιό εύκολα!
gstamo Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2009 Ασχετό, γνωρίζει κανείς εαν υπάρχει στην περιφέρεια της θεσσαλίας κάποιο εργαστήριο δοκιμών σκυροδέματός; Ναι, υπαρχουν στο Βολο 2, (εβεταμ, και δημοσιο), οπως και στην Λαρισα ενα ιδιωτικο υπαρχουν πανω απο 10 αιτιες εμφανισης χαμηλων αντοχων , σε συμβατικα δοκιμια σκυροδεματος : Θελω να προσθεσω και τα ιχνη λαδιου, μεγαλη προσοχη, δεν θα πηξει ποτε το σκυροδεμα
Katerinagian Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2009 Και έστω οτι η βαρέλα έρχεται σύντομα στο έργο. Και παίρνεις τα δοκίμια σωστά. Και τα συντηρείς σωστά. Και τα σπάς την 28η ημέρα. Και σου βγαίνουν χαμηλής ποιότητας. Τι κάνεις ως μηχανικός, τι κάνεις ως εργολάβος και τι κάνεις ως ιδιοκτήτης;;;
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2009 ενημερώνεις και παίρνεις καρότα
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2010 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2010 H χρήση ρευστοποιητή επιδρά στην αλλαγή του Ph. Θα πρέπει να τηρούνται τα διεθνή στανταρτ και με πολλή προσοχή.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα