vagelis1975 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2010 Καλησπέρα σε όλους ...ψάχνω πρωτόκολλο υπολογισμού της ασφάλτου που συνοδεύει λογαριασμό σε δημόσιο έργο( τη φόρμα) ... εάν υπάρχει και κάποιο παράδειγμα ακόμα καλύτερα ....!! Ευχαριστώ !! 2
marioartemiou Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Ελπίζω να σε βοηθήσει. Γεια χαρα thalia. Ειδα το πρωτοκολλο υπολογισμου της αξιας ενσωματωθεισας ασφαλτου και εχω την εξης απορια. Ο υπολογισμος της ποσοτητας ενσωματοθεισας ασφαλτου γινεται με το θεωρητικο ποσοστο ασφαλτου της συνθεσης, ή με το πραγματικο ποσοστο των δειγματων ασφαλτομιγματος?
topografina Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2010 Αν έχεις τα αποτελέσματα του δείγματος χρησιμοποιείς αυτά στο πρωτόκολλο, αν όχι προσωρινά χρησιμοποιείς το ποσοστό από τη σύνθεση ασφαλτοσκυροδέματος
MpempelisV Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2010 μήπως μπορεί κάποιος να αναλύσει πως υπολογίζεται η ποσότητα της ασφάλτου. καταλαβαίνω οτι έχω κάποια τετραγωνικά που πολλαπλασιάζονται με το 0,05 (συμπιεσμένο ή ασυμπιεστό το μειγμα?) αλλα δεν μπορώ να καταλάβω το 2,4113 είναι συντελεστής? και τελός το 5/105 είναι αναλογια ασφάλτου στο ασφαλτόμιγμα? επίσης όταν έχουμε οδοποιία σε νησιά δεν πρέπει να πληρώνεται ξεχωριστά η μεταφορά της ασφάλτου? ευχαριστω.
topografina Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2010 Για να στρώσεις 1 μ3 ασφάλτου συμπυκνωμένης χρειάζεσαι 2,41τν. Το ειδικό βάρος είναι δηλαδή λαμβάνοντας υπόψη και το συντελεστή συμπύκνωσης. Ανάλογα με την ποιότητα της ασφάλτου, κυκλοφορίας, ισοπεδωτική κλπ στο ασφαλτομίγμα έχεις ποσοστό από 4~5 % άσφαλτο. Ο λόγος που αναφέρεις δηλαδή. Απ αυτό πληρώνεσαι μόνο την αξία της ασφάλτου. Τις εργασίες προμήθειας, μεταφοράς στο έργο, διάστρωσης κλπ τις πληρώνεσαι από το αντίστοιχο άρθρο τιμολογίου
gzin Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2010 χρειάζεσαι 2,41τν. το ειδικό βάρος αναγράφεται στη μελέτη σύνθεσης του ασφαλτομίγματος της εκάστοτε εταιρείας παραγωγής.έχει προκύψει για τη συγκεκριμένη μελέτη, από τα συγκεκριμένα αδρανή υλικά. το ίδιο ισχύει και για το ποσοστό ασφάλτου.και αυτό αναγράφεται στη μελέτη και αυτό λαμβάνεις υπόψη όσον αφορά τα νησιά ας προσέχαμε...θέλαμε θάλασσα γύρω γύρω..(κατά την άποψη του Λοβέρδου για τους συνταξιούχους : αυξήθηκε το προσδόκιμο όριο ζωής ζούνε και παραπάνω τους πληρώνουμε κιόλας!) στατιστικά αναφέρω για κρήτη διαφορά τιμής Netoil σε πίσσα από τιμή υπουργείου από site σχεδόν 100 ευρώ/ΤΝ (μείον εννοείται..)
MpempelisV Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2010 ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ (Π.Χ. ΚΥΚΛΑΔΕΣ) ΒΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ Ή ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΡΩΣΗΣ ΕΝΩ ΑΛΛΕΣ (Π.Χ. ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ) ΤΟ "ΞΕΧΝΟΥΝ"
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα