jackson Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21 , 2010 Δεν έχω μπροστά μου τον ΕΚ3, αλλά είναι ο Nbrd=χLT*A*fy/γΜ.
belbos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21 , 2010 ok κατάλαβα ! Εννοείς τον λυγισμό λόγω θλιπτικού φορτίου. Γιατί λέγεται καμπτικός όμως ? Και μία ακόμα απορία: στον τύπο για το Μcr του στρεπτοκαμπτικού (αυτόν που έχει στα βιβλία του Βάγια κλπ) υπάρχει ένας όρος "k" ο οποίος χρειάζεται για τον υπολογισμό των C1, C2 κλπ. Στους πίνακες στο πίσω μέρος του βιβλίου έχει διαφορετικές τιμές των C1 κλπ για διαφορετικά k. Ξέρεις τι σημαίνουν αυτά ? Πχ k=1 ή 0.5 Ευχαριστώ !
jackson Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21 , 2010 Γιατί στην κατάσταση λυγισμού, το μέλος υφίσταται κάμψη. Για το k και τις τιμές του δες σελ. 136 προτελευταία παράγραφο. Έχει να κάνει με τις στρεπτικές στηρίξεις στα άκρα του υπό εξέταση μέλους.
lida80 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2010 Από τη στιγμή που οι τεγίδες πιάνουν στο άνω θλιβόμενο πέλμα των δοκών, τότε οι τεγίδες προσφέρουν πλευρική εξασφάλιση και σαν μήκος πλευρικού λυγισμού λαμβάνεται το μήκος μεταξύ των τεγίδων. Οι τεγίδες δεν προσφέρουν εξασφάλιση σε καμπτικό λυγισμό. Εκεί προσφέρουν οι διαγώνιοι. Ευχαριστώ jackson.΄ Απλά ήθελα να βεβαιωθώ ότι μπορούμε να εμπιστευόμαστε τις τεγίδες έστω για τον πλαγιοστρεπτικό λυγισμό....Οι υπόλοιποι συνάδελφοι τι γνώμη έχουν;
belbos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2010 Εξαρτάται από τις τεγίδες... Οι ψυχρής έλασης προσφέρουν σίγουρα μικρότερη εξασφάλιση από τις θερμής (πχ IPE).
Pappos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2010 Οι ψυχρής έλασης προσφέρουν σίγουρα μικρότερη εξασφάλιση από τις θερμής (πχ IPE). Και καλύτερα ΗΕΑ για τις τεγίδες...
spy1551 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 24 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 24 , 2010 Σιγά μην βάλουμε και ΗΕΜ για τεγίδες. ΗΕΑ μόνο όταν έχει μεγάλες κλίσεις στέγης. ΗΕΒ προτείνει ο Βάγιας για τις τεγίδες που αναλαμβάνουν και αξονικές. Για πολύ μεγάλα ανοίγματα δικτυωτές. Οι υπόλοιπες ΙPE , ως η πιο οικονομοτεχνική λύση. Υπάρχουν και οι λεπτότοιχες , οι οποίες χρησιμοποιούνται κατά κόρον στο εξωτερικό αλλά με ελάχιστη ποιότητα S450 ( στην Αγγλία τουλάχιστον) !!!
nik Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2010 Τελικά το μήκος λυγισμού του ζευκτού στην ασθενή διεύθυνση εάν δεν βάλουμε καθόλου αντηρίδες το λαμβάνουμε από το διάγραμμα ροπών και είναι ίσο με το μήκος του τμήματος του ζευκτού στο οποίο η θλίψη είναι στο κάτω πέλμα (μπλε διαγράμμιση στο σχήμα) θεωρώντας ότι στο υπόλοιπο τμήμα το μήκος λυγισμού είναι μεταξύ των τεγίδων ? Για παράδειγμα στο παραπάνω σχήμα το μήκος λυγισμού στην ασθενή διεύθυνση του ζευκτού 1 θεωρώντας ότι οι τεγίδες προσφέρουν πλευρική εξασφάλιση είναι το μήκος μεταξύ Δ1Ε1 ή ΣΤ1Ε1 ? Για το μήκος λυγισμού στον ισχυρό άξονα τι λαμβάνουμε? Όλο το άνοιγμα σαν αμφίπακτο l=AE , k=0.5 (ή k=0.7 γιατί δεν είναι ακριβώς αμφίπακτο) ?
jackson Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2010 Φίλε nik μάλλον έχεις μπερδέψει κάτι. Μιλάς για μήκος λυγισμού σε ισχυρή και ασθενή διεύθυνση, άρα εννοείς καμπτικό λυγισμό και το συγχέεις με το διάγραμμα ροπών, κάτι που είανι λάθος, καθώς εξαρτάται από το θλιπτικό αξονικό. Το διάγραμμα ροπών συγχέεται με τον πλευρικό λυγισμό (όπως λέει και το thread) και εκεί δεν υπαρχει ασθενής και ισχυρός άξονας... Γενικά οι τεγίδες προσφέρουν εξασφάλιση έναντι πλευρικού λυγισμού στις θετικές ροπές (αν "πιάνουν" στο άνω πέλμα του ζευκτού). Το μήκος καμπτικού λυγισμού κατά τον ασθενή άξονα του ζευκτού λαμβάνεται το μεταξύ των χιαστί συνδέσμων, ειδάλως το πλήρες άνοιγμα του πλαισίου. Κατά τον ισχυρό το μήκος μέχρι τον κορφιά περίπου...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα