belbos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Προσπαθώ να υπολογίσω το xLT αλλά τα διαγράμματα από τα γνωστά βιβλία αναφέρονται σε δοκούς που έχουν στήριξη στα δυο τους άκρα. Και γενικά θυμάμαι ότι δεν ισχύουν στους προβόλους τα ίδια λόγω του ότι έχουν το ένα άκρο τους ελεύθερο. Το παράδειγμα αυτό που ανέβασα σε λινκ φαίνεται οκ αλλά θέλω και μία 2η γνώμη !
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Το λινκ -ως γνωστόν- δεν μπορώ να το δω... Ο στρεπτοκαμπτικός λυγισμός είναι επί της ουσίας πλευρικός (καμπτικός) λυγισμός του θλιβόμενου πέλματος, παρεμποδιζόμενος (και) από την δυστρεψία της δοκού. Όπως ας πούμε συμβαίνει στο θλιβόμενο πέλμα του κάγκελου-δικτυώματος των πεζογεφυρών. Δεν έχει να κάνει με τις συνθήκες στήριξης. Σχετίζεται μόνο με τα διαγράμματα ροπών - αξονικών και τις δεσμεύσεις πλευρικής μετατόπισης, στροφής περί τον διαμήκη άξονα και στροφής περί τον ισχυρό άξονα του μέλους.
belbos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Για να δεις το link χρειάζεται απλά να βάλεις κάποιο email και να συμπληρώσεις την ειδικότητα σου. Νομίζω ότι ο συντελεστής k ο οποίος επηρεάζει τη τιμή των C1,2,3 έχει να κάνει με τις συνθήκες στήριξης και άρα κάποια σχέση έχει και ο στρεπτοκαμπτικός με αυτές.
jackson Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Εάν σε προβληματίζει το k...στην περίπτωσή σου είναι k=2.
belbos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Εάν σε προβληματίζει το k...στην περίπτωσή σου είναι k=2. Και εγώ κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου (σε αντιστοιχία με πρόβολο καταπονούμενο από θλιπτικό φορτίο) το πρόβλημα είναι όμως πως υπολογίζουμε τους συντελεστές C1, C2 κλπ καθώς και τη Mcr...
jackson Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Κάτι σαν γραμμική παρεμβολή θα κάνεις...(μη γραμμική για την ακρίβεια). Μετά προχωράς στο Mcr κανονικά...
belbos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Κάτι σαν γραμμική παρεμβολή θα κάνεις...(μη γραμμική για την ακρίβεια) Για να κάνω γραμμική παρεμβολή δεν θέλω δύο ακραίες τιμές ; Οι τιμές των k που έχω φτάνουν μέχρι το 1.00 ! Αν έχεις χρόνο κοίτα το link που ανέβασα στη 1η δημοσίευση νομίζω περιγράφει μια πιο απλή διαδικασία και το συζητάμε. Ευχαριστώ πολύ!
jackson Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Οι τιμές για το k είναι για 0.5,0.7 και 1. Άρα έχει 3 τιμές μη γραμμικά συνδεόμενες μεταξύ τους. Κάνε μια εκτίμηση για k=2...όσο να 'ναι πιστεύω δεν θα πέσεις πολύ έξω. Λες και το Mcr είναι γενικά ακριβές......
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Για να είναι το k ίσο με 2 πρέπει ο πρόβολος να είναι τελείως ελεύθερος, ας πούμε, όπως η μπούμα ενός γερανού. Αν είναι μέλος ενός φορέα, τότε το k είναι μονάδα... Αν λοιπόν ο πρόβολος είναι τελείως ελεύθερος, τότε εξασφαλίζεται η στροφή μόνο σε μία διατομή και η στρέβλωση σε καμία. Οι πίνακες δεν έχουν τέτοια περίπτωση, μια που θεωρούν πάντα αμφίπλευρη στήριξη. Νομίζω ότι η σωστή αντιμετώπιση είναι να δεχθεί κανείς αμφιέρειστη δοκό διπλάσιου ανοίγματος. Κι επειδή οι πίνακες δεν έχουν τέτοιο διάγραμμα ροπών, να πάει με c1=1...
belbos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2010 Alex δοκίμασα να το λύσω και με τον τρόπο που είπες και η κρίσιμη ροπή μου βγαίνει 4 φορές μικρότερη σε σχέση με τη μέθοδο του access steel (αν ακόμα δεν μπορεις να το κατεβάσεις και το θες πες μου να στο στείλω). Συνεπώς υπερδιαστασιολογούμε με αυτόν τον τρόπο καθώς το μέλος παραβγαίνει λυγηρό! Μάλιστα δεν έλαβα υπόψην μου τη θέση άσκησης του φορτίου (άνω πέλμα) κάτι που θα έβγαζε ακόμα πιο κρίσιμα αποτελέσματα. Τελικά κατέληξα να χρησιμοποιήσω τη μέθοδο της εφαρμογής του access steel...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα