iogeo Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2015 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2015 Ακριβώς, αν συνδέσεις το κομβοέλασμα με την τεγιδα θα έχεις επιπλέον μια στήριξη έναντι καμπτικού λυγισμού για το ζευκτό στον ασθενή του άξονα. Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
zenmechanics Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2015 Ευχαριστώ συνάδελφε! Οι τεγίδες θερμής έλασης για να λειτουργήσουν ως ορθοστάτες πώς ενώνονται με τα χιαστί του οριζόντιου αντιανεμίου? Όταν οι τεγίδες είναι ψυχρής έλασης, βάζετε και επιπλέον διατομή για να λειτουργήσει ως ορθοστάτης στο οριζόντιο χιαστί και τρέχει σε όλα τα φατνώματα?
μεταλλατζης Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2015 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2015 Για να παραλάβουν και οι τεγίδες αξονική δύναμη (δηλαδή για να λειτουργήσουν ως ορθοστάτες), θα πρέπει ο αντιανέμιος να συνδεθεί στο ίδιο επίπεδο με την τεγίδα. Προσωπικά αποφεύγω να φορτώνω με αξονικές τις τεγίδες ψυχρής ελάσεως
zenmechanics Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16 , 2015 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16 , 2015 (edited) Αυτό προτείνει και η τριανδρία. Το ερώτημα είναι, όταν η τεγίδα ψυχρής έλασης δεν λειτουργεί ως ορθοστάτης, τότε: ή μένει ως έχει αλλά στα πλαίσια που δεν πιάνονται από χιαστί, δεν υπάρχει καμία δέσμευση σε καμπτικό λυγισμό περί του ασθενή είτε μπαίνει άλλη διατομή ως ορθοστάτης, η οποία τρέχει καθ' όλο το μήκος και συνεπώς σε ολα τα πλαίσια στην σύνδεση του ορθοστάτη με το πλαίσιο έχουμε την ως ανω δέσμευση. Δουλεύετε κατ' αυτό τον τρόπο? Edited Νοέμβριος 16 , 2015 by zenmechanics
μεταλλατζης Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2015 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2015 Εννοείς δέσμευση του πλαισίου έναντι καμπτικού λυγισμού, του αντιανεμίου ή και των δύο;
zenmechanics Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2015 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2015 Δέσμευση του πλαισίου έναντι καμπτικού λυγισμού περί την ασθενή διεύθυνση.
μεταλλατζης Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2015 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2015 Το ότι δε λειτουργεί η τεγίδα ως ορθοστάτης δε σημαίνει ότι δε δεσμεύει η τεγίδα το πλαίσιο έναντι καμπτικού λυγισμού 1
sarcs Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2018 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2018 Να επαναφέρω το θέμα μετά από καιρό για να ρωτήσω το εξής ίσως χαζό : έχω ένα υφιστάμενο ζευκτό με ελκυστήρα και έναν μεσσαίο ορθοστάτη. Το λύνω ως υφιστάμενο, δε μου επαρκεί (ούτε με ΚΑΝ ΦΟΡΤ 1946) και θέλω να το ενισχύσω. Εάν το μετατρέψω σε δικτύωμα, κολλώντας ενδιάμεσους ορθοστάτες και λοιπά λοξά στοιχεία, τότε στο άνω πέλμα λόγου χάρη τι μήκος στοιχείου θα παίρνω πλέον ? το σύνολο (πχ σε άνοιγμα 13μ, το ήμισυ δηλαδη 6,50μ), με δεσμεύσεις στον κύριο άξονα εκεί που είναι τα κατακόρυφα στοιχεία-ορθοστάτες, και στον ασθενή εκεί που έχω αντιανέμια κλπ? ή πλέον έχω μικρά μέλη δικτυώματος οπότε δεν έχω ενιαίο μήκος στοιχείου για τους ελέγχους λυγισμού?
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2018 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2018 Ο λυγισμός συμβαίνει στην διεύθυνση των κυρίων αξόνων της διατομής. Σε κάθε άξονα θα ελέγξεις για τα μήκη μεταξύ των στηρίζεων που δεσμεύουν την μετακίνηση στον εν λόγω άξονα. 1
sarcs Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2018 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2018 Αlexis συμφωνώ. Το ερώτημα αφορά πιο συγκεκριμένα τον τρόπο μοντελοποίησης στο ΡΑΦ, δε το έθεσα καλά εξ αρχής. Γενικώς για να διαστασιολογήσει πρέπει αφού κοπεί σε όσα στοιχεία χρειάζεται, μετά να ορίσεις "μακροστοιχείο", διαμορφώνοντας τα πραγματικά μήκη λυγισμού με τον ορισμό δεσμεύσεων στις δύο διευθύνσεις. Έξ όσων γνωρίζω και άλλα λογισμικά λειτουργούν ανάλογα. Η ερώτησή σε ότι αφορά το ΡΑΦ : όταν ένα ζευκτό μετατραπεί σε δικτύωμα, έχει νόημα να θεωρώ πάλι ως ενιαίο το άνω πέλμα ορίζοντας το μεγάλο μακροστοιχείο κατά την προσομοίωση?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα