Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ακριβώς, αν συνδέσεις το κομβοέλασμα με την τεγιδα θα έχεις επιπλέον μια στήριξη έναντι καμπτικού λυγισμού για το ζευκτό στον ασθενή του άξονα.

 

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Απαντήσεις 210
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ συνάδελφε! Οι τεγίδες θερμής έλασης για να λειτουργήσουν ως ορθοστάτες πώς ενώνονται με τα χιαστί του οριζόντιου αντιανεμίου? Όταν οι τεγίδες είναι ψυχρής έλασης, βάζετε και επιπλέον διατομή για να λειτουργήσει ως ορθοστάτης στο οριζόντιο χιαστί και τρέχει σε όλα τα φατνώματα?

Δημοσιεύτηκε

Για να παραλάβουν και οι τεγίδες αξονική δύναμη (δηλαδή για να λειτουργήσουν ως ορθοστάτες), θα πρέπει ο αντιανέμιος να συνδεθεί στο ίδιο επίπεδο με την τεγίδα.

Προσωπικά αποφεύγω να φορτώνω με αξονικές τις τεγίδες ψυχρής ελάσεως

Δημοσιεύτηκε (edited)

Αυτό προτείνει και η τριανδρία. Το ερώτημα είναι, όταν η τεγίδα ψυχρής έλασης δεν λειτουργεί ως ορθοστάτης, τότε:

ή μένει ως έχει αλλά στα πλαίσια που δεν πιάνονται από χιαστί, δεν υπάρχει καμία δέσμευση σε καμπτικό λυγισμό περί του ασθενή

είτε μπαίνει άλλη διατομή ως ορθοστάτης, η οποία τρέχει καθ' όλο το μήκος και συνεπώς σε ολα τα πλαίσια στην σύνδεση του ορθοστάτη με το πλαίσιο έχουμε την ως ανω δέσμευση.

 

Δουλεύετε κατ' αυτό τον τρόπο?

Edited by zenmechanics
  • 2 years later...
Δημοσιεύτηκε

Να επαναφέρω το θέμα μετά από καιρό για να ρωτήσω το εξής ίσως χαζό : 

έχω ένα υφιστάμενο ζευκτό με ελκυστήρα και έναν μεσσαίο ορθοστάτη. Το λύνω ως υφιστάμενο, δε μου επαρκεί (ούτε με ΚΑΝ ΦΟΡΤ 1946) και θέλω να το ενισχύσω.

Εάν το μετατρέψω σε δικτύωμα, κολλώντας ενδιάμεσους ορθοστάτες και λοιπά λοξά στοιχεία, τότε στο άνω πέλμα λόγου χάρη τι μήκος στοιχείου θα παίρνω πλέον ?

το σύνολο (πχ σε άνοιγμα 13μ, το ήμισυ δηλαδη 6,50μ), με δεσμεύσεις στον κύριο άξονα εκεί που είναι τα κατακόρυφα στοιχεία-ορθοστάτες, και στον ασθενή εκεί που έχω αντιανέμια κλπ? ή πλέον έχω μικρά μέλη δικτυώματος οπότε  δεν έχω ενιαίο μήκος στοιχείου για τους ελέγχους λυγισμού?

Δημοσιεύτηκε

Ο λυγισμός συμβαίνει στην διεύθυνση των κυρίων αξόνων της διατομής.
Σε κάθε άξονα θα ελέγξεις για τα μήκη μεταξύ των στηρίζεων που δεσμεύουν την μετακίνηση στον εν λόγω άξονα.

  • Like 1
Δημοσιεύτηκε

Αlexis συμφωνώ.

Το ερώτημα αφορά πιο συγκεκριμένα τον τρόπο μοντελοποίησης στο ΡΑΦ, δε το έθεσα καλά εξ αρχής. Γενικώς για να διαστασιολογήσει πρέπει αφού κοπεί σε όσα στοιχεία χρειάζεται, μετά να ορίσεις "μακροστοιχείο", διαμορφώνοντας τα πραγματικά μήκη λυγισμού με τον ορισμό δεσμεύσεων στις δύο διευθύνσεις.

Έξ όσων γνωρίζω και άλλα λογισμικά λειτουργούν ανάλογα. 

Η ερώτησή σε ότι αφορά το ΡΑΦ  : όταν ένα ζευκτό μετατραπεί σε δικτύωμα, έχει νόημα να θεωρώ πάλι ως ενιαίο το άνω πέλμα ορίζοντας το μεγάλο μακροστοιχείο κατά την προσομοίωση? 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.