Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Στην Πολεοδομία της Νομαρχίας Πειραιά μου μήνυσαν ότι η επέκταση του υπογείου πέραν του περιγράμματος του κτηρίου (για αποκλειστική χρήση ως garage και τηρώντας όλες τις άλλες προϋποθέσεις...), μετράει πλέον στη δόμηση. Όταν ζήτησα διευκρινήσεις το μόνο που κατάφερα να αποσπάσω ήταν ότι αυτό προκύπτει από την ερμηνεία του νόμου του Σουφλιά για τους Η/Υ χώρους σε συνδυασμό με τον ΓΟΚ και το νόμο για ΧΣΑ. Προσωπικά και παίρνοντας υπ'όψη όσα μου είπαν δεν κατάφερα να δικαιολογήσω την παραπάνω ερμηνεία των νόμων. Είναι κανείς ενήμερος. Με τρώει η περιέργεια?

 

Παρατήρηση: Παρακαλώ συμπληρώστε την ειδικότητά σας στο προφίλ.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, achille.

 

Παρατήρηση: Τα θέματα πρέπει να αναρτώνται στην σωστή θεματική κατηγορία.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, achille.

Δημοσιεύτηκε

Μήπως έχει ξαναγραφτεί αυτό; Κάτι μου θυμίζει... Τέλος πάντων, επειδή όπως και εσύ αντιλαμβάνεσαι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβαίνει, πάλεψέ το λίγο με το προϊστάμενο... Η φιλοσοφία είναι Parking: Υπόγειο και βοηθητικός χώρος, άρα εκτός ΣΔ... Το δικό τους επιχείρημα δεν το γνωρίζω...

Δημοσιεύτηκε

με τον νόμο σουχλιά πλέον:

1) δεν προσμετρώνται στον σ.δ. ΜΟΝΟΝ οι ισόγειοι ανοιχτοί χώροι στάθμευσης

2) το σημείο που έλεγε ότι δεν προσμετρώνται στον σ.δ. οι στεγασμένοι κλειστοί χώροι στάθμευσης καταργήθηκε(ανεξάρτητα αν ήταν υπόγειοι, ισόγειοι ή υπέργειοι)

τα παραπάνω σε συνδυασμό με το ότι:

3) στο σ.δ. δεν προσμετράται μόνο ένας υπόγειος όροφος(εκτός αν έχω μεικτή χρήση κατοικία-καταστήματα οπότε μπορώ να κάνω 2 υπόγεια) και

4) το υπόγειο που προεξέχει του περιγράμματος του υπογείου προσμετράται στον σ.δ.

 

απαντούν στο ερώτημα σου

Δημοσιεύτηκε

Συγνώμη, αλλά δεν συμφωνώ...

αν ισχύει το 1, ότι δηλαδή "δεν προσμετρώνται στον σ.δ. ΜΟΝΟΝ οι ισόγειοι ανοιχτοί χώροι στάθμευσης", τότε θα πρέπει να μετράει στον Σ.Δ. όλο το υπόγειο που είναι χώρος στάθμευσης... γιατί να μην μετράει το εντός περιγράμματος, και να μετράει το εκτός;;;

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα Achille, ελπίζω να είσαι καλά.

Στην παρούσα περίπτωση συμφωνώ με τον gior35.

Στο Σ.Δ. δεν προσμετράται το Υπογειο εντός περιγράμματος, όχι γιατι ειναι Χώρος Στάθμευσης, αλλά επειδή είναι υπόγειος βοηθητικός χώρος, τηρώντας βέβαια το ελ. ύψος και τις προϋποθ. ενός υπόγειου χώρου.

Αντίθετα, εκτός περιγράμματος, δημιουργείται ένας καινούριος κλειστός χώρος στάθμευσης. Υπόγειος ή υπέργειος δεν έχει σημασία, κανονικα πρέπει να προσμετρηθεί στον Σ.Δ..

 

Ομοίως και αν κατασκευάζαμε 2o υπόγειο εντός περιγράμματος για χρήση στάθμευσης. Και πάλι θα πρεπε να μετρήσει.

Δημοσιεύτηκε

Μια χαρά είμαι. Ελπίζω κι εσύ.

 

Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω το σκεπτικό...

λες:"Στο Σ.Δ. δεν προσμετράται το Υπογειο εντός περιγράμματος, όχι γιατι ειναι Χώρος Στάθμευσης, αλλά επειδή είναι υπόγειος βοηθητικός χώρος"

Το εντός περιγράμματος γκαράζ δηλαδή είναι βοηθητικός χωρός και το εκτός δεν είναι; Απο που προκύπτει κάτι τέτοιο;

Γιατί δηλαδή "εκτός περιγράμματος, δημιουργείται ένας καινούριος κλειστός χώρος στάθμευσης"; Συνέχεια του υπόλοιπου είναι, δεν έχει διαφορά.

 

Το δε τελευταίο, ότι το 2 υπόγειο για γκαράζ μετράει στο ΣΔ, πάλι δεν το κατάλαβα καθόλου.

Δημοσιεύτηκε

manu ακριβώς το ίδιο είπε και σε μένα αρμόδιος υπάλληλος της Νομαρχίας Πειραιά.

Τι συμβαίνει σε άλλες πολεοδομίες?

Το θέμα είναι πάντως πολύ σοβαρό.

Δημοσιεύτηκε
Μια χαρά είμαι. Ελπίζω κι εσύ.

 

Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω το σκεπτικό...

λες:"Στο Σ.Δ. δεν προσμετράται το Υπογειο εντός περιγράμματος, όχι γιατι ειναι Χώρος Στάθμευσης, αλλά επειδή είναι υπόγειος βοηθητικός χώρος"

Το εντός περιγράμματος γκαράζ δηλαδή είναι βοηθητικός χωρός και το εκτός δεν είναι; Απο που προκύπτει κάτι τέτοιο;

Γιατί δηλαδή "εκτός περιγράμματος, δημιουργείται ένας καινούριος κλειστός χώρος στάθμευσης"; Συνέχεια του υπόλοιπου είναι, δεν έχει διαφορά.

 

Το δε τελευταίο, ότι το 2 υπόγειο για γκαράζ μετράει στο ΣΔ, πάλι δεν το κατάλαβα καθόλου.

 

Achille, συνδύασε το μέρος που είμαι με το 80 ΤΜΧΕΘ ΚΩ και θα καταλάβεις ποιος είμαι, αλλά την άλλη φορά που θα κανονίσουμε reunion, φρόντισε να έρθεις! :smile:

 

Επί του θέματος :

Εκτός περιγράμματος δεν υπάρχουν γενικά και αόριστα βοηθητικοί χώροι, γιατι απλούστατα δεν επιτρέπονται απο το νόμο. Η προέκταση εκτός περιγράμματος επιτρέπεται μόνο σε Χ. Στάθμευσης, άρα δια νόμου Σουφλιά μετρούν στην δόμηση.

 

Εντός περιγράμματος, μπορείς να έχεις μόνο ένα υπόγειο βοηθητικό χώρο, εκτός αν έχεις μικτή χρήση. ο Δεύτερος θα λογαριαστεί σαν κλειστός χώρος στάθμευσης, άρα μετρά στο Σ.Δ.

Δημοσιεύτηκε

Ο νόμος Σουφλιά λέει:

 

Άρθρο 7: Συντελεστής δόμησης

1. Για τον υπολογισμό του συντελεστή δόμησης που πραγματοποιείται στο οικόπεδο:

Α. Προσμετρούνται:

δ) οι υπέργειοι κλειστοί χώροι στάθμευσης επιβατικών αυτοκινήτων

Β. Δεν προσμετρούνται:

η) οι υπέργειοι στεγασμένοι ανοικτοί χώροι στάθμευσης επιβατικών αυτοκινήτων που κατασκευάζονται στο ισόγειο του κτηρίου ή στην πυλωτή

 

Δεν βλέπω να λέει κάτι για υπόγειους χώρους στάθμευσης, ίσα ίσα που αναφέρει ευκρινώς πως ο νόμος έχει αναφορά μόνο στους υπέργειους χώρους στάθμευσης

Δηλαδή θέλω να πως πως ο νόμος Σουφλιά δεν έφερε καμμία αλλαγή στους υπόγειους Χ.Σ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.