soundholics Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2010 Αυτό που λες θα ίσχυε αν καταργούσε και το και το ΠΔ/3-8-87. (ΦΕΚ-749/Δ/10-8-87) Αλλά δεν τα κατήργησε. Τέλος πάντων, οι απόψεις όλων είναι καταγεγραμένες, όποιος θέλει καταλαβαίνει αυτό που νομίζει. Σε άλλη πολεοδομία θεωρούν ότι τα υπόγεια garage πρέπει να προσμετρώνται στην δόμηση. Δες το θέμα Κλειστά υπόγεια garage Erling, αν παρακολουθήσεις την κουβέντα που κάναμε πριν, μιλάμε για το δεύτερο υπόγειο χρησης garage εκτός μικτής χρήσης...
erling Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2010 Μα αυτό το καλύπτει άλλο έγγραφο και επίσης το θέμα είναι για την επέκταση εκτός της κάλυψης. Τέλος πάντων.
achille Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2010 soundholics, κάνεις υπερβολικά στενή ερμηνεία του νόμου. Το πνεύμα του νόμου, όπως προκύπτει από την αιτιολογική έκθεση και τις συζητήσεις που έγιναν την εποχή της ψήφισής του, είναι να αποτρέψει την μετατροπή των κλειστών θέσεων στάθμευσης σε πυλωτές και ισόγεια πολυκατοικιών, σε καταστήματα ή κατοικίες. Γιαυτό το λόγο επέβαλε την προσμέτρησή τους στον Σ.Δ. Από πουθενά δεν προκύπτει πρόθεση του νομοθέτη να απαγορεύσει την κατασκευή περισσότερων του ενός υπογείου για χώρο στάθμευσης, ή την απαγόρευση επέκτασης του γκαραζ πέραν του περιγράμματος του κτιρίου. Με αυτή την λογική πιστεύω ότι σε ότι αφορά τα υπόγεια γκαράζ, εξακολουθεί να ισχύει ότι και πριν, και κακώς διάφορες πολεοδομίες εγείρουν εμπόδια.
myri Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2010 soundholics, κάνεις υπερβολικά στενή ερμηνεία του νόμου. Το πνεύμα του νόμου, όπως προκύπτει από την αιτιολογική έκθεση και τις συζητήσεις που έγιναν την εποχή της ψήφισής του, είναι να αποτρέψει την μετατροπή των κλειστών θέσεων στάθμευσης σε πυλωτές και ισόγεια πολυκατοικιών, σε καταστήματα ή κατοικίες.Γιαυτό το λόγο επέβαλε την προσμέτρησή τους στον Σ.Δ. σύμφωνοι, είναι υπερβολικός αλλά και ο νομοθέτης (για το νόμο Σουφλιά) είναι τόσο μα τόσο ΑΣΧΕΤΟΣ
georgecv Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2010 Μπορεί ο soundholics να ακούγεται υπερβολικός όμως η πολεοδομία Αθηνών , η πολεοδομία Πειραιά και μερικές άλλες έχουν αυτό ακριβώς το σκεπτικό, (μέχρι πριν μερικές εβδομάδες θεωρούσαν ότι προσμετρώνται και τα υπόγεια garage)
myri Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2010 ωραία , τότε γιατί οι Πολεοδομίες δεν έκαναν μια ερώτηση στο Υπουργείο να λυθεί το θέμα μια και εξω;;;
achille Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2010 Μπορεί ο soundholics να ακούγεται υπερβολικός όμως η πολεοδομία Αθηνών , η πολεοδομία Πειραιά και μερικές άλλες έχουν αυτό ακριβώς το σκεπτικό, (μέχρι πριν μερικές εβδομάδες θεωρούσαν ότι προσμετρώνται και τα υπόγεια garage) ναι, αλλά ας μην δίνουμε πρόσθετα επιχειρήματα στους ευθυνόφοβους ΔΥ!!!
georgecv Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2010 έκαναν και τους απάντησαν μόνο για κλειστά υπόγεια garage και όχι για τα εκτός περιγράμματος. Πάντως η ΔΟΚΚ δίνει άλλες απαντήσεις στους ιδιώτες και άλλες στις πολεοδομίες και συνήθως προφορικές
soundholics Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2010 Συνάδελφοι, Αν ακούγομαι υπερβολικός δεν φταίω εγώ, αλλά το κενό και η διπλοερμηνεία του νόμου. Εννοείται ότι πιστεύω ότι πρόθεση του νομοθέτη ήταν η αντιμετώπιση των υπέργειων κλειστών χώρων στάθμευσης που μετατρέπονταν σε γκαρσονιέρες, αλλά η διατύπωση του νόμου είναι πρόχειρη και δημιουργεί περιθώρια στρεβλής ερμηνείας.
myri Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2010 και που είναι η γραπτή απάντηση; να τη δημοσιεύσουμε και εδω και να μην παιδευόμαστε με τα ίδια και τα ίδια
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα