Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ιδιοκτησιακό - πολεοδομικό ερώτημα: Πρόβλημα με άδεια αυθαιρέτου


setas

Recommended Posts

Καλημέρα,

Καταρχήν να αναφέρω πως είμαι άσχετος με το θέμα αλλά έχω μπλέξει λόγω πεθερού....

 

Μένω σε ένα σπίτι εντος σχεδίου (4 χρόνια) που εδώ και 15 χρόνια δεν έχει βγει η άδεια επειδή ο πολιτικός μηχανικός λέει στον πεθερό κάθε μέρα πως αύριο θα έχουμε την άδεια.

Ο ίδιος δεν θέλει να δώσει λεφτά γιατί ήδη έχει πληρώσει τον πολιτικό μηχανικό και περιμένει από εκείνον.

 

Τα παιδιά του όμως επειδή δεν μπορούν να περιμένουν άλλο έκαναν ασφαλιστικά μέτρα στον πολιτικό μηχανικό αλλά λόγω μιας στάσης εργασίας από δικαστές πάμε για μετά το καλοκαίρι.

 

Έχουμε βρει μια άλλη πολιτικό μηχανικό η οποία μας ζητάει αρκετά ψηλό ποσό (70) αλλά δεν ξέρω αν θα έχουμε εντέλει πρόβλημα μιλάμε για 2 σπίτια 200 τετρ. με 2 σοφίτες 60 τετρ. έκαστη αυθαίρετες και υπόγεια και αυτά αυθαίρετα.

 

Οι ερωτήσεις μου είναι 2 πως μπορώ να ελέγξω που έχει σταματήσει ο τωρινός πολιτικός μηχανικός μιας και μας δείχνει όλο χαρτιά σφραγισμένα κτλ αλλά η νέα πολιτικός μηχανικός μας λέει πως πήγε στην πολεοδομία και δεν βρήκε φάκελο. Και κανένας πολιτικός μηχανικός δεν θέλει να μπει στην διαδικασία να ελέγξει τον τωρινό και να τον "τρέξει" με το αζημίωτο φυσικά.

 

και η δεύτερη το ποσό που μας αναφέρει η νέα πολιτικός μηχανικός υπάρχει περίπτωση να αυξηθεί πολύ λόγω των παραβάσεων γιατί εκείνη είναι σίγουρη πως δεν θα πάμε πάνω από 70.

 

και τέλος μας είπε η τωρινός πολιτικός μηχανικός πως τα πράγματα έχουν αρχίσει να γίνονται πολύ άσχημα και υπάρχει περίπτωση να το κατεδαφίσουν οπότε πρέπει να βιαστούμε τουλάχιστον να δώσουμε κανα 15ρι για να εξαιρεθεί από κατεδάφιση.

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4544892&ct=1

 

 

Ευχαριστώ και συγνώμη αν σας ζάλισα αλλά έχω σοβαρό πρόβλημα και δεν βλέπω φως στο τούνελ.

 

και μια λεπτομέρεια

δεν μας έχει γίνει ακόμα... καταγγελία