Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει κάποια διάταξη που να επιτρέπει την προσαύξηση του επιτρεπόμενου ύψους ενός κτίσματος εφόσον σε αυτό υπάρχει πιλωτή και χρησιμοποιείται ως χώρος στάθμευσης?

Παρά την εκτενή αναζήτηση δεν μπόρεσα να βρω κάτι αντίστοιχο με το θέμα.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις.

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχουν (προεδρικά διατάγματα νομίζω είναι) που το επιτρέπουν. Ρώτα στο τοπογραφικό της πολεοδομίας που ενδιαφέρεσαι. Εκεί μπορεί να προκύψει κάτι σαν +1.00 μέτρο ή κάτι τέτοιο. Εξαρτάται που χτίζεις. Μπορεί να αφορά μία συνοικία π.χ. και να είσαι στον ίδιο δήμο και να μην σε πιάνει.

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας, η σιγουρότερη λύση είναι η πολεοδομία,

η δική μου περίπτωση αφορά προσθήκη καθ ύψος.

Για κάτι νεότερο θα επανέλθω με συμπληρώσεις.

Δημοσιεύτηκε
Υπάρχει κάποια διάταξη που να επιτρέπει την προσαύξηση του επιτρεπόμενου ύψους ενός κτίσματος εφόσον σε αυτό υπάρχει πιλωτή και χρησιμοποιείται ως χώρος στάθμευσης?

ισχύει!!!!!

 

http://www.michanikos.gr/downloads.php?do=file&id=1003

ΠΔ/3-8-87. (ΦΕΚ-749/Δ/10-8-87)

 

ΑΡΘΡΟΝ-2.

 

3. Όταν εφαρμόζεται η παρ.9 του Αρθ-9 του Ν-1577/85 επιτρέπεται υπέρβαση του ύψους, που καθορίζεται από ειδικές διατάξεις μέχρι 1,00 μ., εφόσον το ισόγειο του κτιρίου, χρησιμοποιείται κατά ποσοστό 50% τουλάχιστον για στάθμευση αυτοκινήτων. Το ίδιο ισχύει όταν στην πιο πάνω περίπτωση το κτίριο κατασκευάζεται σε υποστηλώματα (ΠΙΛΟΤΙΣ) με εφαρμογή της παρ.1Β του Αρθ-7 του Ν-1577/85 και ο ελεύθερος ημιϋπαίθριος χώρος της διατίθεται αποκλειστικά για στάθμευση αυτοκινήτων.

-------------

 

επίσης θα σας παρακαολύσα να μην είστε τόσο αυστηροί στις κρίσεις σας

διότι υπάρχουν περιοχές που είναι απαρραίτητο

  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

Ακριβώς. Αλλιώς πάνε οι εργολάβοι και φτιάχνουν ορόφους 2.60 ύψος μικτό.

Δημοσιεύτηκε

πάντως στη Ραφήνα στην περιοχή Νήρεας , είχα βγάλει άδεια για παρόμοια περίπτωση και εφόσον το 50% της πυλωτής και άνω χρησιμοποιούνταν ως θέσεις στάθμευσης σου επέτρεπαν να αυξηθεί το ύψος κάτα 1.00μ , η περιοχή είχε 11.00μ ύψος ... πάντως στην πολεοδομία στην Παλλήνη κάποιο το ήξεραν κάποιοι άλλοι όχι , εγώ τους πήγα το νόμο του 73 συν κάποιο ΠΔ (δεν το θυμάμαι) και μέχρι και η ΕΠΑΕ το δέκτηκε, γκρινιάζοντας μου βέβαια οτι έχει καταστραφεί η περιοχή απο τις τετραόροφες+πυλωτή....

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Myri,ερώτηση :

Έχω οικόπεδο εντός σχεδίου πολης,

όπου ορίζεται ρητά οτι :

......

"Μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός ορόφων n=2"

......

"το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος κτιρίου ορίζεται βάσει του ΓΟΚ '73,

δηλαδή Hmax=3.3*n+1 ή Hmax=3.3*n+2"

......

Επιπλέον υπάρχει διευκρινιστική απόφαση που ξεκαθαρίζει οτι

στην εξεταζόμενη περιοχή ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ανέγερση κριτίου με pilotis.

 

Ο ΓΟΚ '73 δίνει για ισόγειο κατάστημα ή PILOTIS το Hmax με τον δεύτερο τύπο,

δηλαδή στην περίπτωσή μου :

Hmax=3.3*n+2=3.3*2+2=8.6m.

 

Ξέρεις αν (ή θεωρείς οτι) το +1,00μ από το παραπάνω ΦΕΚ

μπορεί να λειτρουργήσει αθροιστικά στο παραπάνω οριζόμενο Hmax,

ή ουσιαστικά καλύπτει το +1,00μ που έχω ήδη πάρει από τον ΓΟΚ '73.

Μπορώ δηλαδή για το παραπάνω κτίριο να πω :

"Κύριοι, από σχέδιο πόλης έχω Hmax=8.60

και από ΠΔ/3-8-87. (ΦΕΚ-749/Δ/10-8-87) έχω επιπλέον +1,00μ,

άρα μπορώ να σχεδιάσω κτίριο pilotos+2 υπέργειους ορόφους, με Hmax=9.60." ????

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.