gp1968 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Φίλοι Για την κάλυψη μια ανοικτής δεξαμενή με αυλακωτή λαμαρίνα στηριζόμενη σε τεγίδες στηριζόμενες σε μεταλλική δοκό ο υπολογισμός (Mε το χέρι) έβγαλε διατομή ΙΡΕ 180 σε καθαρό άνοιγμα δεξαμενής 11,40m. Ο κατασκευαστής επιμένει ότι δεν είναι σωστό και χρειάζεται υποστήλωση ή ζευκτό. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει; Τα φορτία υπολογίστηκαν σωστά (Και χιόνι) και η δικός σαν απλή αμφιέριστη.
nik Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Μπορείς να μας αναλύσεις τι φορτία πήρες? Επίσης ο έλεγχος λειτουργικότητας σου βγαίνει? (l/250)
terry Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Κ μενα μικρη μου φαινεται αυτη η διατομη...
gp1968 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Πήρα ι.β. λαμαρίνας 0,054KN/m2, τεγίδας 40*40*2 0,025ΚΝ/m και χιονιού 0,74ΚΝ/m2 και βρήκα με απόσταση μεταξύ των κύριων μεταλλικών δοκών 1,84m και απόσταση μεταξύ των τεγίδων 1,90m συγκεντρωμένο φορτίο 1,95ΚΝ κάθε 1,90m στην κύρια δοκό εκτός φυσικά το ίδιο βάρος Φίλοι Για την κάλυψη μια ανοικτής δεξαμενή με αυλακωτή λαμαρίνα στηριζόμενη σε τεγίδες στηριζόμενες σε μεταλλική δοκό ο υπολογισμός (Mε το χέρι) έβγαλε διατομή ΙΡΕ 180 σε καθαρό άνοιγμα δεξαμενής 11,40m. Ο κατασκευαστής επιμένει ότι δεν είναι σωστό και χρειάζεται υποστήλωση ή ζευκτό. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει; Τα φορτία υπολογίστηκαν σωστά (Και χιόνι) και η δικός σαν απλή αμφιέριστη.
nik Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Δες τα προσωπικά σου μηνύματα ρωτάω μία διευκρίνιση.
gp1968 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Φίλοι ευχαριστώ είχα ξεχάσει τον έλεγχο λειτουργικότητας. Φυσικά και δεν μου βγαίνει
Leonardo Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Serviceability Check: Δε θέλω να σε μαλώσω ούτε και να κάνω τον έξυπνο, ενημερωτικά και μόνο να αναφέρω ότι ο σχεδιασμός μία δοκού από αυτόν τον έλεγχο πιστεύω θα πρέπει να ξεκινάει. Να σου "σπάσει" η δοκός σπάνιο, θα "ξεχυλώσει" πρώτα και θα το δεις, οπότε για deflection (πώς μεταφράζεται αυτό ρε παιδιά, 10 όρους έχω ακούσει, σε μία λέξη δε γίνεται να καταλήξουμε) αρχικά να αγχώνεσαι. Το φορτίο εδώ το πήρες χωρίς συντελεστές, έτσι; Επίσης για lateral torsional buckling (να ήξερα και αυτό πώς μεταφράζεται) την κοίταξες τη δοκό σου; Αν και το βλέπω λίγο δύσκολο να αστοχήσει με τα 2 kN σημειακά της περίπτωσής σου.
jackson Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 ...lateral torsional buckling Στρεμπτοκαμπτικός λυγισμός
Topap Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Στρεμπτοκαμπτικός λυγισμός Καμπτο-στρεπτικός λυγισμος, καλυτερα... Deflection ειναι το βέλος κάμψης...
belbos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2010 Στρεπτοκαμπτικός και έλεγχος λειτουργικότητας είναι κρίσιμοι κάθε φορά. Το ποιός θα καθορίσει το σχεδιασμό εξαρτάται από μήκος δοκού φορτία κλπ κλπ. Δεν πρέπει βέβαια να ξεχνάμαι και τους ελέγχους για ταλάντωση μπορεί να καθορίσουν το σχεδιαμό ορισμένες φορές.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα