Παπαγεωργίου Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2010 λεπτή βελτίωση το μηχανικό έργο παράγεται, δεν ανταλλάσσεται, όπως η θερμότητα. Και επειδή σε κάθε παραγωγή (ροή) ανταλλάσσεται θερμότητα, είναι αδύνατον να μετατρέψουμε μια μορφή ενέργειας σε άλλη, πλην σε θερμική (π.χ. ηλεκτρική σε θερμική), διότι: Εσωτερική ενέργεια είναι κινητική ενέργεια (μεταφοράς, περιστροφής, ταλάντωσης). Όταν μεταβάλλεται ο όγκος (παραγωγή έργου) αναγκαστικά μεταβάλλεται και η κινητική ενέργεια (τουλάχιστον μεταφέρονται φορτία στα νέα όρια).
CostasV Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2010 Δεκτή η επισήμανση. Η έκφραση "ανταλλαγή μηχανικού έργου" δεν είναι δόκιμη.
alfie Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2010 -Η ενθαλπία είναι ένα μέγεθος που σχετίζεται με την ενέργεια ενός συστήματος και δεν είναι παρα ένα καθαρά λογιστικό μέγεθος(γι αυτό και δημιουργεί τόση σύγχυση, δεν είναι χειροπιαστό) Η μεταβολή της (ολικής) ενθαλπιας είναι το μηχανικό έργο ανα μονάδα μάζας που αποδίδεται σε ένα σύστημα. Ωστόσο, με το ότι δεν ειναι χειροπιαστό εννοω ότι δεν είναι ένα μέγεθος άμεσα μετρήσιμο (πχ θερμοκρασία πίεση κλπ) ωστόσο βγαίνει λογιστικά απο άλλα, μετρήσιμα μεγέθη.
Παπαγεωργίου Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20 , 2010 Ερώτηση Σε ένα αδιαβατικό χώρο (πες κύλινδρο με έμβολο) έχουμε αέριο (π.χ. Υδρογόνο για να έχουμε δεδομένα) με: Όγκο V=1 m3 πίεση P =101325 Ρα θερμοκρασία T= 273,15 Κ πυκνότητά ρ = 0,0899 Kg/m3 μάζα m = ρ V = 0,0899 Kg k = αδιαβατικός συντελεστής = Cp/Cv = 3,5Rs/2,5 Rs) Η εξωτερική πίεση στο έμβολο (περιβάλλον) είναι P και αρχικά ισορροπεί 1. Ποια θα είναι η θερμοκρασία του συστήματος 2. πόσο θα μεταβληθεί ο όγκος και η εντροπία αν προσθέτουμε θερμική ενέργεια Ε1 = 10.000 J
CostasV Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20 , 2010 ...αν προσθέτουμε θερμική ενέργεια Ε1 = 10.000 J Πώς θα προσθέσουμε θερμική ενέργεια; Εφόσον είναι αδιαβατικός ο κύλινδρος, δεν μπορεί να γίνει με μετάδοση θερμότητας. Αρα, αν υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος για μεταφορά ενέργειας (π.χ. θα μπορούσε να υπάρχει ηλεκτρική αντίσταση μέσα στον κύλινδρο) ο μόνος τρόπος είναι με την κίνηση του ίδιου του εμβόλου (συμπίεση). Επειδή δεν λέει ρητά στην εκφώνηση, ότι το έμβολο συμπιέζει το αέριο, ισχύει αυτή η υπόθεση ή όχι;
Παπαγεωργίου Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20 , 2010 Με ηλεκτρική αντίσταση προσθέτουμε θερμική ενέργεια. Θέλουμε να δούμε στο τέλος πόση από αυτήν μπορεί να μετατραπεί σε έργο. Με βάση τα όσα ειπώθηκαν για το θέμα θα πρέπει να υπάρχει απάντηση στην ερώτησή μου. Αντί να διαφωνήσω σε κάποια σημεία (σχ.23), προτείνω την άσκηση, η οποία μπορεί να μας βοηθήσει τόσο στην κατανόηση της θεωρίας (ή των απόψεων), όσο και σε πολλές πρακτικές εφαρμογές, όπως ηλιακός μετατροπέας ισχύος για θέρμανση και ταυτόχρονα αερισμό χώρων (ισχύ ροής). Το έμβολο αφού ισορροπεί δεν πιέζει (μέσα - έξω ίδια πίεση).
CostasV Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20 , 2010 Το αφήνω για 1-2 ημέρες, ώστε εάν κάποιος ορεξάτος φοιτητής (διότι σπανίζουν οι μάχιμοι μηχανολόγοι που ασχολούνται με ενθαλπίες) θέλει, να το αναλάβει...
alfie Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21 , 2010 Το πρώτο που μου έρχεται είναι οτι E1=Cv*(T2-T)+(P2-P)*S*x όπου S η διατομή του εμβόλου και χ η μετατόπισή του.
Παπαγεωργίου Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2010 Το πρώτο που μου έρχεται είναι οτι E1=Cv*(T2-T)+(P2-P)*S*x όπου S η διατομή του εμβόλου και χ η μετατόπισή του. 1. Από τις μονάδες προκύπτει: Ε1=J, Cv ΔΤ= J/Kg κα αφού η τελική πίεση στο τέλος όσο και η αρχική --> P2-P = 0, άρα J = J/Kg και ΔΤ = Ε1/Cv = 0,97 [K/Kg] 2. Σε ποια ερώτηση του προβλήματος απαντάς;
alfie Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2010 Δε χρησιμοποίησα την ειδική θερμοχωρητικότητα υπο σταθερό όγκο αρα οι μονάδες της δεν είναι J/kg/K αλλά J/K . Επομένως J=J και επίσης η πίεση θα αυξηθεί αρα P2-P>0 Δεν απαντάω σε κάποιο ερώτημα απλά είναι μια πρώτη σκέψη.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα