Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αυτό σημαίνει ότι εάν σου γίνει έλεγχος πχ στις 3 Φεβρουαρίου και δεν έχεις συμπληρώσει τον μήνα Ιανουάριο, έχεις φάει καμπάνα... υποθετικά μιλάμε 8-)

 

 

Από τις 3 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ αφαιρείς 15 ημέρες (ημερολογιακές) οπότε έχεις πρόβλημα αν υπάρχουν ακαταχώρητα παραστατικά με ημερομηνία έκδοσης παλαιότερη . Βέβαια για κάποια παραστατικά εξόδων μπορείς να ισχυριστείς ότι τα έλαβες τώρα . Αυτό όμως δεν ισχύει για όλα τα έξοδα και κυρίως δεν μπορεί να ισχύσει για τα παραστατικά των εσόδων.

Δημοσιεύτηκε
Iσχύει το άρθρο 17 του ΚΒΣ (ΠΔ 186/1992) : μέχρι τη 15η ημέρα του επόμενου μήνα , από την έκδοση ή τη λήψη του κατά περίπτωση δικαιολογητικού.

 

Από αυτό κατάλαβα πως μέχρι την 15η του Φεβρουαρίου πρέπει να έχουν περαστεί στο βιβλίο όλα τα παραστατικά που έχουν ημερομηνία λήψης ή έκδοσης μέχρι την 31 Ιανουαρίου.

 

Για να το εμπεδώσω, επειδή δεν στροφάρω και γρήγορα. Παίρνω έξοδο 2/1/2011. Μέχρι πότε έχω δικαίωμα να το περάσω στο βιβλίο ώστε να μην έχω πρόβλημα σε πιθανό έλεγχο? 17/1/2011 ή 15/2/2011?

Δημοσιεύτηκε
Από αυτό κατάλαβα πως μέχρι την 15η του Φεβρουαρίου πρέπει να έχουν περαστεί στο βιβλίο όλα τα παραστατικά που έχουν ημερομηνία λήψης ή έκδοσης μέχρι την 31 Ιανουαρίου.

 

 

 

Εσύ σωστά το κατάλαβες , εγώ πάλι εσφαλμένα το ερμήνευσα πιο πάνω.

Δημοσιεύτηκε
Δεν μπορώ να βρω άκρη με το πώς θα περάσω τα έξοδα που αφορούν το υποκατάστημά μου. Έχω το στενό βιβλίο εσόδων – εξόδων, το οποίο είναι κοινό για την έδρα και το υποκατάστημα. Έχω κάποια πάγια έξοδα από το υποκατάστημα( η/υ, γραφείο, καρέκλες κτλ.). Πως τα περνώ στα έξοδα, τα ξεχωρίζω με κάποιο τρόπο από τα έξοδα του κεντρικού;

Κάτι ακόμα, γίνεται κάποιος διαχωρισμός στο βιβλίο, τα πάγια με τα λοιπά έξοδα

Το υποκατάστημα έγινε η έναρξη το 4ο τρίμηνο. Πήγα σε 3 εφορίες και μου έδωσαν 3 διαφορετικές απαντήσεις.

1) Η 1η μου είπε να έχω ένα δισέλιδο για το κεντρικό και ένα για το υποκατάστημα, εναλλάξ.

2 Η 2η μου είπε να χωρίσω το βιβλίο στη μέση, και να γράψω εγγραφές υποκαταστήματος.

3) Η 3η μου είπε να κάνω άλλη μια στήλη και να περνάω εκεί για το υποκατάστημα..

Εμένα μου φαίνεται πιο σωστή η 3η. Το θέμα είναι όπως είπαμε έχω το όρθιο βιβλίο που έχει 5 στήλες(ημερ.- αριθμός - αιτιολογία - καθαρή αξία- φπα.) . Θέλω να καταχωρίσω τα έξοδα που έκανα για το υποκατάστημα τον Δεκέμβριο και μετά να αλλάξω βιβλίο.

Για να τα καταχωρίσω με τον 3ο τρόπο πρέπει να φτιάξω άλλη μια στήλη στην αιτιολογία. Τα τρία πρώτα τρίμηνα μην έχοντας υπόψη το υποκατάστημα, έπιανα όλη την στήλη με την αιτιολογία με αποτέλεσμα να μην μπορώ να δημιουργήσω άλλη στήλη.

Ρωτώ. Μπορώ να περάσω τον τελευταίο μήνα, που είναι μόνο τα έξοδα του υποκαταστήματος, σε επόμενο δισέλιδο ώστε να δημιουργήσω μία ακόμα στήλη, χωρίς να έχει συμπληρωθεί η προηγούμενη;

Δημοσιεύτηκε

Από 01-06-2010 υπάρχει η δυνατότητα μη τήρησης βιβλίων υποκαταστήματος , ανεξάρτητα από τον τόπο λειτουργίας του υποκαταστήματος, της απόστασης αυτού από το κεντρικό και του τρόπου τήρησης των βιβλίων (χειρόγραφα ή μηχανογραφικά).

Προυπόθεση για το παραπάνω αποτελεί η εφμάνιση των αγορών εμπορευμάτων-πρώτων υλών και των εσόδων από πωλήσεις και παροχή υπηρεσιών σε ξεχωριστές στήλες στα βιβλία του κεντρικού. Οι λοιπές συναλλαγές (πάγια, έξοδα κλπ) μπορούν να καταχωρούνται στις στήλες που καταχωρούνται τα της έδρας (κεντρικού).

Αυτά ισχύουν με βάση το νόμο 3842/10 άρθρο 19 παρ. 17. (το οποίο κανονικά πρέπει να γνωρίζουν όσοι οφείλουν ... και να μη λένε σαχλαμάρες ).

Ρεζουμέ : αν έχεις να καταχωρήσεις μόνο δαπάνες δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Τις καταχωρείς όπου και τις δαπάνες του κεντρικού.

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ πάρα πολύ με ξεαγχωσες απίστευτα. Απ' ότι καταλαβαίνεις στις εφορίες, έχει βγει εδω και πόσο καιρό ο νόμος και δεν έχουν αξιωθεί να τον διαβάσουν. Να φανταστείς ότι ούτε για την τήρηση του κοινού βιβλίου δεν γνώριζαν. Όταν τους το είπα έπεσαν από τα σύννεφα. Λοιπόν θα μπορούσες να μου πεις σε ποιο σημείο ακριβώς αναφέρεται για να πάω και να τους το δείξω, ώστε να μην έχω άλλα ντράβαλα. Να θέλεις να είσαι τυπικός και να μην σε βοηθούν. είναι απίστευτο. Άσε που και ο λογιστής μου μαύρα μεσάνυχτα έχει. Θεσσαλονίκη έχεις να μου προτείνεις κανέναν. Στείλε μου προσωπικό μην. Ευχαριστώ και πάλι.

Δημοσιεύτηκε

SOTHRIS,

 

Μια διευκρίνιση: εγώ που έχω βιβλίο για κεντρικό και υποκατάστημα, μπορώ να πάω και να μου ακυρώσουν αυτό του υποκαταστήματος και να τα περνάω από εδώ και πέρα στο κεντρικό?

 

Και κάτι ακόμα:

Για αυτοκίνητο μισθωμένο με χρονομίσθωση (όχι leasing) πέρα από το ότι τα έξοδα περνάνε κατά το 70%, όπως το έχουμε πλέον εμπεδώσει όλοι μας, σε ότι αφορά τα έξοδα όπως:

1. Διόδια

2. Πλύσιμο αυτοκινήτου

3. Service

4. Παρελκόμενα έξοδα (πχ πατάκια αμαξιού, καλύμματα, κλπ)

 

μπορώ να εκπίπτω το ΦΠΑ? Αν ναι, εκπίπτω το 70% ή το 100% και μετά κάνω αναμόρφωση όπως γίνεται πχ με το κινητό τηλέφωνο?

Δεν αναφέρομαι στα καύσιμα, σε αυτό το έχουμε εμπεδώσει όλοι ότι είναι μέγα λάθος να εκπίπτεις ΦΠΑ.

 

Ευχαριστώ.

 

ΥΓ. στο δεύτερο σκέλος της ερώτησης, κάθε εμπεριστατωμένη γνώμη είναι ευπρόσδεκτη.

Δημοσιεύτηκε

1) ΦΠΑ ο οποίος βαρύνει δαπάνη πάσης φύσεως για επιβατικό αυτοκίνητο, δεν εκπίπεται από τον ΦΠΑ των εσόδων, αλλά ενσωματώνεται στη δαπάνη και εκπίπται στη φορολογία εισοδήματος.

2) Ναι, τα βιβλία του υποκαταστήματος σου είναι άχρηστα πλέον , αρκεί να κάνεις τις καταχωρήσεις όπως περιέγραψα (δηλ. όπως προβλέπει ο νόμος 3842/10 άρθρο 19 παρ. 7, με τον οποίο τροποιποίηθηκε το άρθρο 9 του ΚΒΣ ).

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα Συνάδελφοι! Επειδή διαβάζω διαφορετικές εκδοχές εδώ κ εκεί, έχω αγχωθεί αρκετά όσον αφορά τον τρόπο που περνάμε στο Βιβλίο Εσόδων Εξόδων τα έξοδα του ΙΧ Αυτοκινήτου κ του Κινητού (τα οποία αναγνωρίζονται εν μέρει)!

 

Τελικά, περνάμε ολόκληρο το ποσό της Βενζίνης, το προσθέτουμε στα υπόλοιπα Χωρίς Δικαίωμα Εκπτωσης έξοδα, το γράφουμε στον Κωδικό 666 της Εκκαθαριστικής κ έπειτα αφαιρούμε στο Ε3 τη λογιστική διαφορά (δηλ. το 30% πχ των βενζινών) ή εξαρχής περνάμε στο Βιβλίο στη στήλη Χωρίς Δικαίωμα Εκπτωσης κατευθείαν το 70% της βενζίνης κ άρα δε χρειάζεται φορολογική αναμόρφωση στο Ε3?

 

Θα ήμουν υπόχρεος αν με κατατόπιζε κάποιος γνώστης συνάδελφος ή λογιστής (όπως ο Σωτήρης πχ που φαίνεται να το "έχει")!

Δημοσιεύτηκε

Kαταχώρηση το σύνολο της δαπάνης (δαπάνη+ΦΠΑ) και στο Ε3 την φορολογική αναμόρφωση.

Για την δαπάνη κινητού καταχώρηση το σύνολο της δαπάνης (ο ΦΠΑ εδώ είναι εκπιπτόμενος) και στο Ε3 η φορολογική αναμόρφωση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.