Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ πολύ Σωτήρη! Έχεις σώσει κόσμο κ ντουνιά με τις απαντήσεις σου!

 

Συνεπώς, να υποθέσω ότι πρέπει τώρα να κάνω τροποποιητικές στις τριμηνιαίες ΦΠΑ του 2010, όπου είχα βάλει κατευθείαν το 1/2 του κινητού κ να το βάλω ολόκληρο τώρα?

 

Ή μπορώ να τις αποφύγω για φέτος, βάζοντας κατευθείαν και το 70% του αμαξιού στο 666 της εκκαθαριστικής κ μην κάνοντας φορολογική αναμόρφωση στο Ε3?

 

Ρωτάω, διότι φοβάμαι μήπως οι απανωτές τροποποιητικές είναι κάτι που εκνευρίζει κ υποψιάζει την Εφορία...

Δημοσιεύτηκε

Aν δεν αλλάζει (που λογικά δεν θα αλλάζει) το προς καταβολή ποσό ή προς μεταφορά πιστωτικό υπόλοιπο , νομίζω ότι παρέλκει η υποβολή τροποιποιητικών πριοδικών δηλώσεων ΦΠΑ. Οι όποιες διορθώσεις μια και έξω στην εκκαθαριστική δήλωση , η οποία συντόμως θα υποβληθεί.

Δημοσιεύτηκε

Έχεις δίκιο, το πιστωτικό ΦΠΑ, στην περίπτωσή μου, δεν αλλάζει.

 

Άρα δεν ασχολούμαι με τροποποιητικές, αλλά βάζω κατευθείαν στην Εκκαθαριστικη τα σωστά νούμερα, με ολόκληρη τη βενζίνη κ ολόκληρο το Κινητό!

 

Αυτά τα 2, βολεύει να τα βάζω σε ξεχωριστές στήλες (χάριν της αναμορφωσης) στο Βιβλίο κ να φτιάξω κ μία όπου θα βάζω τις λογιστικές διαφορές? Ή δεν χρειάζεται να φαίνονται κάπου στο Βιβλίο αναλυτικά οι λογιστικές διαφορές, παρά μόνο κάνω απλώς στο τέλος του χρόνου τον πολ/μο 30% επί του συνόλου των δαπανών του ΙΧ + 50% επί κινητό?

 

Το πλύσιμο αυτοκινήτου κ τα διόδια μετράνε ως δαπάνες ΙΧ?

 

Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις, αλλά τώρα που σε βρήκα εύκαιρο είπα να σε "εκμεταλλευτώ", για να ξεκαθαρίσω από τα διάφορα άκυρα που έχω ακούσει (κ από λογιστές δυσστυχώς...)

Δημοσιεύτηκε

Δεν απαιτείται να υπάρχουν στήλες στο βιβλίο ΕΣ-ΕΞ στις οποίες καταχωρούμε την φορολολική αναμόρφωση ή τις δαπάνες προς φορολγική αναμόρφωση.

Οι λογιστικές διαφορές θα αναγραφούν σε κατάσταση στο τέλος της χρήσεως , ανά κατηγορία δαπανών και τα δεδομένα θα αντληθούν από τις καταχωρήσεις στο βιβλίο και από τα παραστατικά των εγγραφών.

 

Το πλύσιμο του ΙΧ και τα διόδια ασφαλώς και είναι δαπάνες ΙΧ.

Δημοσιεύτηκε
Από 01-06-2010 υπάρχει η δυνατότητα μη τήρησης βιβλίων υποκαταστήματος , ανεξάρτητα από τον τόπο λειτουργίας του υποκαταστήματος, της απόστασης αυτού από το κεντρικό και του τρόπου τήρησης των βιβλίων (χειρόγραφα ή μηχανογραφικά).

Προυπόθεση για το παραπάνω αποτελεί η εφμάνιση των αγορών εμπορευμάτων-πρώτων υλών και των εσόδων από πωλήσεις και παροχή υπηρεσιών σε ξεχωριστές στήλες στα βιβλία του κεντρικού. Οι λοιπές συναλλαγές (πάγια, έξοδα κλπ) μπορούν να καταχωρούνται στις στήλες που καταχωρούνται τα της έδρας (κεντρικού).

Αυτά ισχύουν με βάση το νόμο 3842/10 άρθρο 19 παρ. 17. (το οποίο κανονικά πρέπει να γνωρίζουν όσοι οφείλουν ... και να μη λένε σαχλαμάρες ).

Ρεζουμέ : αν έχεις να καταχωρήσεις μόνο δαπάνες δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Τις καταχωρείς όπου και τις δαπάνες του κεντρικού.

 

Τα πάγια είσαι σίγουρος πως δεν χρειάζεται διάκριση. Αν είναι έτσι, όποτε έρθει ένας έλεγχος στο κεντρικό και κάποιος έχει κόψει εικονικό τιμολόγιο, θα λέει ότι είναι πάγιο του υποκαταστήματος και αντίστροφα. Τα πάγια δεν θεωρούνται αγορές;

Δημοσιεύτηκε

Ιδιαιτερα ενδιαφερον σεμιναριο σημερα στο ΤΕΕ στη Θεσσαλονικη με θεμα τα φορολογικα των Μηχανικων....

 

Τα περισσοτερα, βεβαια, θεματα τα γνωριζα ηδη απο εδω μεσα, ομως ειπωθηκαν αρκετα ενδιαφεροντα πραγματα, ειδικα για καποιον που δεν ηξερε...

 

Το μητρωο παγιων εξοδων ατομικης επιχειρησης μπορει να ειναι ακομα και ενα φυλλο excel εκτυπωμενο. Το αυτοκινητο πρεπει να αναγραφει την ημερομηνια κτησης και οχι την ημερομηνια που αρχισε να πρωτοχρησιμοποιειται ως επαγγελματικο εξοδο, οπως λανθασμενα αναφερθηκε εδω μεσα.

Αυτο που δεν αποσαφηνιστηκε ηταν αν αποσβαινεται το συνολο της αξιας αγορας του αυτοκινητου η ποσοστο αυτου βασει του κυβισμου του.

 

Επισης, επαγγελματικα εξοδα μετακινησης, διαμονης και διατροφης εκτος εδρας δικαιολογουνται ως εξοδα αλλα δεν επιτρεπεται τα εξοδα διατροφης να υπερβαινουν τα εξοδα διαμονης!

 

Τελος, κατι το οποιο αναφερθηκε και παραπανω, στο βιβλιο ΕΣ-ΕΞ πρεπει να αναγραφονται τα ακριβη ποσα που δαπανηθηκαν για εξοδα, ακομα και αν δικαιολογειται τμημα αυτων.... Δεν επιτρεπεται να περνιουνται συντελεστες 35% και 70% για εξοδα αυτοκινητου απευθειας αλλα το 100% της αξιας και η λογιστικη αναμορφωση θα γινει στο τελος του ετους στο αντιστοιχο εντυπο, αφου θα συνοδευεται και απο καποιον ιδιοχειρο πινακα...

 

Αυτο που εχω απορια ειναι αν δικαιολογουνται λοιπα εξοδα ευτοκινητου, οπως πλυσιμο, πατακια, ραδιοκασετοφωνο και αλλα ειδη τα οποια δεν εμπιπτουν στην κατηγορια εξοδων κινησης η συντηρησης αυτου...

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε
Τα πάγια είσαι σίγουρος πως δεν χρειάζεται διάκριση. Αν είναι έτσι, όποτε έρθει ένας έλεγχος στο κεντρικό και κάποιος έχει κόψει εικονικό τιμολόγιο, θα λέει ότι είναι πάγιο του υποκαταστήματος και αντίστροφα. Τα πάγια δεν θεωρούνται αγορές;

Φίλε μου αυτά δεν τα λέω εγώ αλλά ο νόμος.

Επιπλόεν δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό σου για το εικονικό τιμολόγιο. Πως δηλαδή ένα τιμολόγιο δεν θα είναι εικονικό αν έχεις και βιβλίο υποκαταστήματος.

Δημοσιεύτηκε
Οι λογιστικές διαφορές θα αναγραφούν σε κατάσταση στο τέλος της χρήσεως

 

Αυτή η κατάσταση πρέπει να έχει κάποια ιδιαίτερη φόρμα?

 

Πρέπει να την καταχωρήσουμε επίσημα κάπου στο Βιβλίο ΕΣ-ΕΞ?

 

Ή απλώς μαζί με το Ε3, δίνουμε χύμα ένα χαρτί (ιδιόχειρο ή excel) όπου πχ γράφουμε απλά: 1000 ευρώ Βενζίνη*0,30 + 200 ευρώ Κινητό*0,5 = 400 ευρώ κ καθαρίσαμε?

Δημοσιεύτηκε

εγώ πάντως αυτό που έκανα από φέτος στο βιβλίο είναι το εξής:

 

1. Χώρισα τις δαπάνες σε εκπιπτόμενες και σε μη εκπιπτόμενες (πρωτότυπο ε; )

2. Στις εκπιπτόμενες έβαλα μία στήλη το κινητό και μία στήλη για όλα τα άλλα. Κάθε στήλη από αυτές χωρίζεται σε 2. Αρχικά γράφεται το ποσό όλου του τιμολογίου, στη δεύτερη το ποσό που αναγνωρίζεται ως έξοδο.

3. Στις μη εκπιπτόμενες το ίδιο. 2 στήλες.

4. Ξεχωριστή στήλη (με 2 "υποστήλες") για το ΙΧ

5. Στήλη για πάγια

6. Στήλη για το ΦΠΑ.

 

Τώρα αν είναι ΟΥΦΟ αυτό που έκανα, θα δείξει η νεκροψία.

Δημοσιεύτηκε

Δαπάνες εκπιτπόμενες και μη στον ΦΠΑ, δαπάνες εκπιτπόμενες , μη εκπιτπόμενες , μερικά εκπιπτόμενες στην φορολογία εισοδήματος... πόσες στήλες θα έχει αυτό το βιβλίο ΕΣ-ΕΞ ?

 

Οι λογιστικές διαφορές δεν καταχωρούνται στο βιβλίο ΕΣ-ΕΞ. Προκύπτουν από αυτό (και φυσικά από τα αντίστοιχα παραστατικά των εγγραφών ) και θα εμφανιστούν στο Ε3.

Ιδιαίτερη φόρμα για την κατάσταση δεν υπάρχει. Φαντάζομαι ότι θα κυκλοφορήσουν στο διαδύκτιο (αν δεν κυκλοφόρησαν ήδη).

Στην ουσία είναι μια κατάσταση (χειρόγραφη ή σε εxcel) με τις διάφορες κατηγορίες δαπανών που δεν αναγνωρίζονται φορολογικά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.