Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Μπορώ με βεβαιότητα να πω πως δεν πρέπει να υπάρχει ούτε ένας αιρετός ο οποίος θα διάβασε καια θα ασχολήθηκε σοβαρα με αυτά που του παραδίδαμε. Δεν τους ενδιαφέρουν. Δεν θέλουν καλύτερη Ελλάδα. Αν γίνει καλύτερη η Ελλάδα, η περιφέρεια θα χάσουν τη μαρμίτα

Απόλυτα σωστός φίλε μου .

Και όχι μόνο γιά την περιφέρεια , αλλά και γιά το κέντρο .

Από την άλλη μεριά δεν υπάρχει όραμα στους κατοίκους , αλλά αμόρφωτοι όπως είναι οι περισσότεροι , μιά και έχουμε τρομερό έλλειμμα παιδείας και εγκύκλιων σπουδών στην χώρα , παραμένουν έρμαια των υποσχέσεων του διορισμού των φαύλων πολιτικών .

Οταν η χώρα μας από έθνος εμπόρων και ναυτικών έγινε κράτος εκμαυλισμένων πολιτικών και δημοσίων υπαλλήλων , προφανώς έγινε ελκυστικό γιά κάθε λογής λαμόγια που "επενδύουν" μέσω θαλασσοδανείων .

 

Είναι γνωστό σε αρκετούς πως παίρνεις τις επιδοτήσεις και τι προσόντα χρειάζεσαι . Αρκεί βέβαια να δούμε ότι υπάρχουν "εταιρείες" που σε καθοδηγούν .

Αν δεν μικρύνει δραστικά ο δημόσιος τομέας και δεν πάψει να είναι ελκυστικός στους πολίτες ο διορισμός και αν δεν παταχθεί η διαφθορά , δεν υπάρχει περίπτωση κανείς σοβαρός επιχειρηματίας να ενδιαφερθεί γιά επενδύσεις σε μία φαύλη χώρα .

 

Γιώργο ,έχουν όραμα οι συμπατριώτες σου ? Εχουν άποψη γιά τον τόπο ?

Δεν νομίζω . Κλεισμένοι πίσω από τον μικρόκοσμο τους γεννιούνται ζούν και πεθαίνουν μέσα στην μιζέρια τους . Και μιλάμε γιά ανθρώπους που ζούν μέσα στην θάλασσα και θα έπρεπε να είναι κοσμοπολίτες .

 

Δες τώρα με τις εκλογές τι θέματα θα συζητηθούν και ο στόχος θα είναι , περισσότερος χρόνος στα καφενεία και στα στριπτιζάδικα .

Αλλωστε και αυτή η πρεμούρα με τα φωτοβολταικά των αγροτών , αυτό το όνειρο εξυπηρετεί . Να καθόμαστε και να μας πληρώνουνε .

 

Αν δεν αλλάξουμε νοοτροπία δεν έχουμε ελπίδα .

Απλά με την τρόικα θα μας φτωχύνουν τόσο ώστε να μας αγοράσουν οι ξένοι φτηνά και ένα πρωί θα μας ξυπνήσουν και θα μας πούν , τώρα που δεν έχετε τίποτα ελάτε να γίνεται υπάλληλοι μας , κωπηλάτες στην γαλέρα .

Δημοσιεύτηκε

Ναι έτσι είναι ΒΑS όμως εκεί έρχεται ο ρόλος ο δικός μας σαν μηχανικοί και σαν επιστήμονες να αντιστρέψουμε αυτό το κλίμα (για αυτό άνοιξα αυτή την συζήτηση) Δίνω μάχη εδώ στην πόλη μου για να αλλάξω την νοοτροπία των συντοπίτων μου και επειδή όπως πολλοί από εμάς είμαστε και σε κάποιο πολιτικό φορέα προσπαθώ και μέσα από εκεί να άλλάξω την νοοτροπία Γιαυτό έφυγα από το κράτος των Αθηνών γιατί αυτή η μάχη δεν μπορεί να γίνει από την μεγάλη πόλη Δεν κρίβω ότι δυστυχώς κανένα πολιτικός φορέας - κόμμα δεν έχει προτάσεις για την αλλάγή της δομής του Ελληνικού κράτους Το δυστύχημα είναι ότι ακολουθούμε κόμματα (και εγώ μέσα ) σαν τις ποδοσφαιρικές ομάδες , και υποστηρίζουμε αυτά που δρουν για το συμφέρον της Αθήνας προτίστως και μετά για την επαρχία (Εγώ πάντως σαν αντίδραση έπαψα να είμαι πανιώνιος και είμαι και στο ποδόσφαιρο με την ομάδα της Καρύστου όπου και αγωνίστηκα έτσι σαν πρώτο βήμα αλλαγής νοοτροπίας!!!!)

Δημοσιεύτηκε
Το δυστύχημα είναι ότι ακολουθούμε κόμματα σαν τις ποδοσφαιρικές ομάδες

 

Σ' αυτό συμφωνώ...

 

και υποστηρίζουμε αυτά που δρουν για το συμφέρον της Αθήνας προτίστως και μετά για την επαρχία

 

Σ' αυτό διαφωνώ. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κόμμα που ενδιαφέρεται για την Αθήνα και όχι για την επαρχία...εκτός κι αν δεν καταλαβαίνω καλά...

Δημοσιεύτηκε

Είναι πανσυμφανές για πιο συμφέρον αρέσκονται αρκεί να δει κανείς τους χωματόδρομους που υπάρχουν μέσα στον αστικό ιστό της πόλης μου και το μετρό στην Αθήνα ή αν υπάρχει ακόμα χωματόδρομος στην Αθήνα (στο κέντρο αφού και εγώ μιλώ για το κέντρο της πόλης μου γιατί στα πέριξ αστα να πάνε) Μπορώ να απαριθμήσω τόσα παραδείγματα (πχ. η αποχέτευση ανύπαρκτη κλπ) που θα έγραφα μέχρι αύριο Και ρωτώ ο πολίτης της Ελλάδος στην περιφέρεια είναι πολίτης δεύτερης κατηγορίας δεν πληρώνει κανονικά τους φόρους του , δεν ψηφίζει δεν εργάζεται και αυτός και μάλιστα σκληρότερα μερικές φορές Γιατί εγώ να σπάω το όχημα μου σε χωματόδρομους και ο Αθηναίος να οδηγεί σε άσφαλτο σχεδόν παντού Αυτά από ότι βλέπω από δορυφορικούς δέκτες σε προηγμένες χώρες είναι αυτονόητα (αν και αυτό το φαινόμενο της ανισότητας περιφέρειας - κέντρου υπάρχει σε όλο τον δυτικό κόσμο και όχι μόνο)

Δημοσιεύτηκε

Στην Λάρισα υπάρχει η Λεωφόρος Καραμανλή. Στην ουσία είναι η παλιά εθνική που περνούσε μέσα από την πόλη, πριν την δημιουργία της ΠΑΘΕ ανατολικότερα της πόλης.

Επειδή ο δρόμος ανήκε στο ΥΠΕΧΩΔΕ, η μελέτη έπρεπε να γίνει από εκεί.

Όταν γίνονταν κουβέντες για την διατομή αυτού του δρόμου και οι τοπικοί υπάλληλοι ζητούσαν έναν δρόμο με 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση και νησίδα, η απάντηση κάποιων υπηρεσιακών του Υπουργείου ήταν αποστομωτική.

"Σιγά μην σας κάνουμε στη Λάρισα λεωφόρο Αλεξάνδρας (ή κάποια άλλη τέλος πάντων)"!!!!!

Δημοσιεύτηκε

Κάτι αντίστοιχο έγινε και με την Εγνατία. Αρχική υπόσχεση 4+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και κατέληξε σε 2+ΛΕΑ (και όχι παντού αυτό). Καμιά φορά νομίζω ότι μας περνούν για κατσικοκλέφτες....

Δημοσιεύτηκε

Στην Εγνατία φίλε cna η αρχική χάραξη ήταν 1+βοηθητική ανά λωρίδα και στα μέσα της δεκαετίας του 90 άλλαξε. Έχω δει μακέτες σηράγγων από εκείνη την εποχή.

Δημοσιεύτηκε

Άλλο η αρχική υπόσχεση και άλλο η αρχική χάραξη φίλε Αλέξανδρε. :)

Δημοσιεύτηκε
η απάντηση κάποιων υπηρεσιακών του Υπουργείου ήταν αποστομωτική.

"Σιγά μην σας κάνουμε στη Λάρισα λεωφόρο Αλεξάνδρας (ή κάποια άλλη τέλος πάντων)"!!!!!

 

Ωραία απάντηση... Μπράβο τους... Αλλά τι παραπονιόμαστε? Τους ψηφίζουμε χρόνια...

Έπρεπε να πειτε:''Ναι, να κάνετε και Λ.Αλεξάνδρας και ένα γήπεδο στην μέση της διαδρομής σαν του ΠΑΟ, έτσι για να γουστάρουμε...''

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν τώρα η συζήτηση γίνεται πιό ουσιαστική .

Ζητήσατε φίλε Erling η παλιά εθνική να έχει 3+3 λωρίδες .

Ο λόγος ? Γιά να πηγαίνετε πιό άνετα στο travel stop , αν υπάρχει ακόμα ?

Τι κυκλοφοριακό φόρτο έχει η παλιά Ε.Ο. ?

Εχει κάνει η πόλη της Λάρισας ένα master plan που να λέει τι ανάγκες έχει και τι προτεραιότητες ?

Ο δρόμος Λάρισας - Τρικάλων , ο Λάρισας - Καρδίτσας , ο Λάρισας - Τυρνάβου και ο Λάρισας - Φαρσάλων έχουν βελτιωθεί τα τελευταία 30 χρόνια , ώστε να γίνουν σύγχρονοι και ασφαλείς ?

Ολοι αυτοί οι δρόμοι αν είχαν μιά διατομή σαν του δρόμου Βόλου - Βελεστίνου δεν θα ήταν αρκετοί γιά τους σημερινούς και μελλοντικούς φόρτους ?

 

Πάμε τώρα στην αγαπημένη μου Εύβοια , από την οποία και κατάγομαι κατά ένα μέρος .

Οι δρόμοι είναι στο επίπεδο που ήτανε πριν 50 χρόνια .

Οι ψαρέμποροι της Αμαρύνθου δεν θέλανε να γίνει περιφερειακός ώστε ο κόσμος να περνάει μέσα από το χωριό και να ψωνίζουν τα ψάρια του Ευβοικού .

Βέβαια όσοι περνάγανε , ο προορισμός η η αφετηρία τους ήταν η Κύμη η άλλες περιοχές από τις οποίες μπορούσες να αγοράσεις ψάρια του Αιγαίου και όχι του Ευβοικού που βρίσκεις και στην Αθήνα , αλλά αυτό γιά τους ψαρέμπορους ήταν λεπτομέρεια .

Την ίδια αντίληψη είχαν οι κάτοικοι του Βασιλικού και της Νέας Αρτάκης .

 

Αποτέλεσμα . Καμμία διεκδίκηση από τις τοπικές κοινωνίες ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ έργου . Απλές γενικότητες , ενώ η νόμιμη και αυθαίρετη εκτός σχεδίου δόμηση περιορίζει τις δυνατότητες χάραξης δρόμων .

Μόλις ακούστηκαν φωνές γιά χάραξη νέου δρόμου , άρχισαν οι πολιτικές κόντρες και η κολοκυθιά . Γιατί να το πεις εσύ και όχι εγώ , γιατί από εκεί και όχι από εδώ και άλλα τέτοια γραφικά .

Βέβαια τα τοπικά ΤΕΕ ο "τεχνικός σύμβουλος της πολιτείας":mrgreen::rolleyes: από τέτοιες συζητήσεις και προτάσεις απουσιάζει επιδεικτικά .

 

Αποφασίστηκε τώρα να γίνει αυτοκινητόδρομος η διαδρομή των 50 χλμ Αμφιλοχία-Βόνιτσα και υποθαλάσσια ζεύξη στο στενό της Λευκάδας .

Παρένθεση το στενό της Λευκάδας εξυπηρετείται με ένα αμφίπλωρο των 100 μέτρων δεμένο και ακίνητο .

Ετσι έγινε πριν 1-2 χρόνια όταν πήγε γιά επισκευή η γέφυρα .

Αντίθετα στην Εύβοια το 2ο μεγαλύτερο νησί της χώρας η δεύτερη ζέυξη στο στενό των 500 μέτρων Φάρου-Λευκαντί δεν είναι κάν σε σκέψη και όλοι πρέπει να περνάνε από την 1+1 γέφυρα της Χαλκίδας .

 

Τελικά εδώ στην Ελλάδα είμαστε των άκρων , είτε η πλήρης απραξία , είτε ο βερμπαλισμός και οι μεγαλοστομίες .

Ξέρετε εκτός από τους αυτοκινητόδρομους υπάρχουν και οι οδοί ταχείας κυκλοφορίας με 2+2 χωρίς ΛΕΑ και με ανισόπεδες η σε ανάγκη με ισόπεδες διαβάσεις . Το όριο ταχύτητας βάσει ΚΟΚ είναι 110 χαω και νομίζω ότι είναι ιδανικοί γιά αποστάσεις μέχρι 100 χλμ και γιά περιφερειακές συνδέσεις .

 

Τώρα λοιπόν είμαστε στην φάση να ξοδεύουμε λεφτά σε εταιρείες γιά ακριβούς αυτοκινητόδρομους , ανεξάρτητα από κυκλοφοριακούς φόρτους .

 

Ετσι ενώ πέρα από τον ΠΑΘΕ , την Εγνατία ,τον Θεσσαλονίκη-Προμαχώνα , την Ιονία στο τμήμα Αντίρριο - Εγνατία ,τον Λαμία - Εγνατία , τον Κόρινθο-Τρίπολη-Καλαμάτα και τον Χανιά-Ηράκλειο , δεν υπάρχει λόγος κατασκευής αυτοκινητόδρομων , αλλά πολλών οδών ταχείας κυκλοφορίας , η τρέχουσα πολιτική είναι το φτιάξιμο ακριβών δρόμων , με ακριβά διόδια προς δόξαν των εταιρειών και των εταίρων .

 

Θέλω λοιπόν με αυτό το μακροσκελές σχόλιο να πω ότι γιά την υπανάπτυξη της επαρχίας φταίει η ίδια τουλάχιστον κατά 60-70 % , ακριβώς γιατί δεν έχει τους κατάλληλους ανθρώπους γιά να δημιουργήσουν όραμα και προτεραιότητες .

 

Και όταν βρίσκονται φίλε Γιώργο , τότε πολλοί από την τοπική κοινωνία επειδή δεν αντέχουν να μην είναι μίζεροι χρησιμοποιούν τις προσβάσεις τους στην κενττρική εξουσία γιά να κόψουν το κεφάλι αυτού που εξέχει ώστε να συνεχίσουν να επιπλέουν οι μετριότητες .

Ετσι φτιάχνουν δήμους-τέρατα τεραστίας εκτάσεως με απόσταση μεταξύ των άκρων τους μεγαλύτερη των 100 χλμ που σε άλλες περιοχές της χώρας είναι νομοί όπως οι Ευρυτανίας , Γρεβενών και Θεσπρωτίας .

 

Λοιπόν δεν φταίει η κεντρική εξουσία γιά τα χάλια της επαρχίας , αλλά αυτή ακριβώς η επαρχιακή νοοτροπία , του γιατί εσύ και όχι εγώ , καθώς και το γεγονός ότι γιά τον Ελληνα το δημόσιο συμφέρον υπάρχει όταν εξυπηρετεί αποκλειστικά το ατομικό .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.