Μετάβαση στο περιεχόμενο

Eπαγγελματικά δικαιώματα κολεγίων


Recommended Posts

Λοιπόν, τα πράματα είναι δύσκολα. Επίσης είναι γνωστό ότι πάμε για φαλιμέντο...δεν πιστέυω να υπάρχει κάποιος ανάμεσά μας που να μην το γνωρίζει...

 

Μετά έχουν ρίξει το επίπεδο σπουδών τόσο, που τα παιδιά των πολιτικών, καλλιτεχνών(που φωνάζουν σαν τα βλαμμένα ελεύθερη παιδεία, και τα δικά τους τα παιδιά τα στέλνουν έξω για σπουδές) και λοιπών να πηγαίνουν έξω για σπουδές.

 

Δηλαδή μας άφησαν μια παράγκα και είναι όπως μια φυλακή σε ένα λατινικό κράτος που είναι σε μια έκταση και εκεί μέσα ζουν με τους δικούς τους κανόνες οι φυλακισμένοι. Γιατί και εμείς σε ότι αφορά συμπεριφορά, παιδεία, κοινωνικά θέματα κ.τ.λ. δεν διαφέρουμε και πολύ από εκείνους.

 

Με άλλα λόγια κύριοι...καλώς ήρθατε στο Ε Λ Λ Α Δ Ι Σ Τ Α Ν

Link to comment
Share on other sites

Ετσι και με το σύνδρομο , γιατρός , μηχανικός , δικηγόρος .

Πρώτα θα μειωθεί το κοινωνικό κύρος και μετά θα μειωθούν οι υποψήφιοι .

 

Συμφωνώ , γιατί οικονομικά πολλά άλλα επαγγέλματα αποδίσουν περισσότερα λεφτά.

Θα πρέπει όμως τα Πολυτεχνεία να έχουν κάποια standards εισαγωγής.

Τη δεκαετία του 90 που έδωσα εγώ πανελλήνιες περνούσε 1/4 σε ΑΕΙ-ΤΕΙ.

Το 80 που έδωσε ο ΒΑS ήταν ακόμη πιο μικρό το ποσοστό.

Κάποτε πρέπει να σπάσει το κατεστημένο των καθηγητών που ζητάνε παραπάνω εισακτέους για να πάρουν μεγαλύτερες κρατικές χορηγήσεις ή ανοίγουν συνέχεια νέα τμήματα για ανοίξουν νέες έδρες.

Link to comment
Share on other sites

Κοιταχτε φιλοι μου η αιτια του προβληματος ειναι αυτο που ανεφερε ο φιλος BAS.

Οτι στην Ελλαδα υπαρχει τεραστια ζητηση για πανεπιστημιακες σπουδες σε αντιθεση με την υπολοιπη Ευρωπη οπου ενα μονον κομματι των αποφοιτων λυκειου οδηγειται προς τα πανεπιστημια.

 

Η Ελλαδα σημερα εχει το 80% των 20αρηδων να δηλωνουν "φοιτητες" ενω το αντιστοιχο ποσοστο στην Ευρωπη δεν ξεπερναει το 40%.

 

Αρα οσο υπαρχει αυτη η νοοτροπια εγω δεν βρισκω καποια λυση στο προβλημα. Αν αρχισουμε να κλεινουμε τμηματα και να μειωνουμε τους εισακτεους θα βγουν οι "προοδευτικοι" και θα κατηγορησουν πως θελουμε να καταδικασουμε τα παιδια μας και πως "εκτελουμε τις διαταγες του κεφαλαιου".

 

Επισης οπως ειπε ο φιλος Γκουγκουνης ειμαστε μια χωρα οπου η επιλογη του επαγγελματος μοιαζει σαν να γυρνας την ρουλετα και οτι κατσει. Ξεκινανε πολλοι για ιατρικη χανουν την βαση καταληγουν πολυτεχνειο χωρις καν να ενδιαφερονται γι αυτο.Μου ετυχε περσι να εχει ερθει μαθητης με 19.150 μορια και να με ρωτησει αν δεν επιανε ιατρικη ποια πολυτεχνικη σχολη να εβαζε μετα. Και οταν τον ρωτησα αν θα τον ενδιεφερε να γινει Ηλεκτρολογος Μηχανικος μου απαντησε "καθολου".

 

Οσον αφορα τα ΤΕΙ εμενα η αποψη μου ειναι να μετονομαστουν σε "μεσες τεχνικες σχολες" με διετη δειαρκεια και να βγαζουν εξιδικευμενους τεχνιτες. Π.χ. να υπαρχουν τα εξης ΤΕΙ στον κλαδο μου :

-Συγκολλησεις-Αποκοπες

-Μηχανουργειο-Κατεργασιες

-Ηλεκτρολογικα

-Μηχανολογικα

-Υδραυλικα

κ.λ.π.

 

Ετσι θα καλυφτουν τα μεγαλα κενα σε τεχνιτες εξω στην αγορα εργασιας και ταυτοχρονα θα λυθουν και τα οποια ζητηματα με τα επαγγελματικα δικαιωματα.

Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορα τα ΤΕΙ εμενα η αποψη μου ειναι να μετονομαστουν σε "μεσες τεχνικες σχολες" με διετη δειαρκεια και να βγαζουν εξιδικευμενους τεχνιτες. Π.χ. να υπαρχουν τα εξης ΤΕΙ στον κλαδο μου :

-Συγκολλησεις-Αποκοπες

-Μηχανουργειο-Κατεργασιες

-Ηλεκτρολογικα

-Μηχανολογικα

-Υδραυλικα

κ.λ.π.

 

Ετσι θα καλυφτουν τα μεγαλα κενα σε τεχνιτες εξω στην αγορα εργασιας και ταυτοχρονα θα λυθουν και τα οποια ζητηματα με τα επαγγελματικα δικαιωματα.

Για αυτά υπάρχουν οι σχολές ΟΑΕΔ.

 

Τα ΤΕΙ είναι ακαδημαϊκά ιδρύματα 4ετούς φοιτήσεως που οι απόφοιτοι έχουν την δυνατότητα απόκτησης μεταπτυχιακών τίτλων και διδακτορικού διπλώματος.

Οι σχολές ΟΑΕΔ δεν έχουν τέτοιο αντικείμενο, άρα οι τεχνίτες βγαίνουν κάλλιστα από εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Mα γιά αυτές τις δουλειές που γράφεις Θοδωρή , κάποτε υπήρχαν οι κατώτερες τεχνικές σχολές και οι μέσες σχολές εργοδηγών , όπως η Σιβιτανείδιος , η Σεβαστοπούλειος και αρκετές άλλες δημόσιες η και ιδιωτικές .

 

Στο σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα αυτό τον ρόλο παιζουν οι ΤΕΣ γιά τις κατώτερες και τα τεχνικά λύκεια γιά τις μέσες .

 

Αντιστοιχούν ακριβώς στα επίπεδα 2 και 3 του 8βάθμιου συστήματος προσόντων .

 

Από εκεί και μετά υπάρχουν τα επίπεδα 4 που είναι τα ΙΕΚ , που θα μπορούσαν να είναι οι σημερινοί αντίστοιχοι εργοδηγοί του 60 και του 70 και κατόπιν ορισμένες επαγγελματικές σχολές γιά τις οποίες θα απαιτείτο ένα πιό σοβαρό υπόβαθρο , αλλά θα ήταν σύντομος κύκλος 2-3 ετών και θα ήταν στο επίπεδο 5 .

 

Από εκεί και μετά το σύστημα προβλέπει ένα 4ετές πτυχίο γιά το επίπεδο 6 και 7 το μεταπτυχιακό και 8 το διδακτορικό .

 

Τώρα γιά να ξεφύγουμε από τον δικό μας χώρο , θα σταθώ σε 2 επαγγέλματα που είναι στα ΤΕΙ και δεν είναι και υψηλής ζήτησης .

 

Θα ήθελα και τις δικές σας απόψεις , αν αυτές οι σπουδές θα έπρεπε να είναι στο επίπεδο 6 η στο 5 η στο 4 .

 

Είναι οι σπουδές γιά τις ιχθυοκαλλιέργειες και γιά τους λογοθεραπευτές .

 

Πιστεύετε ότι ο υπέυθυνος μιάς ιχθυοκαλλιέργειας δεν θα έπρεπε να έχει σπουδές ανώτατου επιπέδου ?

 

Ο λογοθεραπευτής ?

 

Σχετικά sites

 

http://www.ydad.teimes.gr/ydad.html

http://www.teipat.gr/pages/logo/logoth.htm

 

 

Περιμένω τις απόψεις σας και θα επανέλθω .

Link to comment
Share on other sites

Ο τίτλος της συζήτησης είναι: "Eπαγγελματικά δικαιώματα κολεγίων".

 

Εάν ακολουθήσει εκτός θέματος μήνυμα, τότε θα διαγραφούν όλες οι δημοσιεύσεις που περιέχουν εκτός

θέματος σχόλια (έστω και εν μέρει).

Link to comment
Share on other sites

Aν και πλέον τα κολλέγια εντάσσονται στο επίσημο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας , οπότε το θέμα των ΕΔ είναι γενικότερο , θα μπορούσαν τα τελευταία σχόλια να ενταχθούν σε ένα νέο θέμα , που να αφορά την χωροταξία των σπουδών και των σχολών στην χώρα μας .

 

Αλλωστε αν εμείς καταφέρουμε με τον προβληματσμό μας να πάμε τα πράγματα παρακάτω , θα είναι καλό , μιά και οι πολιτικοί μας ταγοί είναι δέσμιοι του κομματικού συμφέροντος και του πολιτικού κόστους .

 

Ας αποφασίσει λοιπόν η διαχείρηση του φόρουμ.

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε BAS, όποιος θέλει μπορεί να ξεκινήσει μια συζήτηση με όποιο θέμα τον απασχολεί.

Για την μεταφορά θα φροντίσω εγώ, αλλά μόνο εάν υπάρχει ενδιαφέρον και ξεκινήσει κάποιος

συνάδελφος σχετική συζήτηση.

Link to comment
Share on other sites

Για να γίνεις δικηγόρος, γιατρός, φιλόλογος, μαθηματικός, φυσικός κτλ, πηγαίνεις στις αντίστοιχες σχολές. Κανένας άλλος τρόπος δεν υπάρχει. Για ποιο λόγο να υπάρχουν « βήματα» για να γίνεις μηχανικός με δικαιώματα πολυτεχνείου από άλλες εκπαιδευτικές βαθμίδες όταν οι απαιτήσεις για να περάσεις και να φοιτήσεις σε ένα πολυτεχνείο είναι τόσο υψηλές; Και ειδικά όταν οι άλλες εκπαιδευτικές βαθμίδες απέχουν τόσο πολύ από αυτό; Κατά την γνώμη μου θα πρέπει να σταματήσουν να προσδιορίζονται οι τίτλοι με ΠΕ, ΤΕ, Κολλέγιο, κτλ. και όποιος θέλει να λέγεται μηχανικός με τα αντίστοιχα δικαιώματα να βγαίνει από συγκεκριμένες σχολές. Ο δικηγόρος τελείωσε την αντίστοιχη σχολή και τέρμα. Το ίδιο ισχύει σχεδόν σε όλα τα επαγγέλματα.

 

Το ΤΕΕ όχι μόνο δεν κάνει προπαγάνδα ( sic) που ανέφερε κάποιος φίλος αλλά πιστεύω σήμερα οι περισσότεροι μηχανικοί δεν βλέπουν καν να έχει λόγο ύπαρξης για τους αντίθετους όμως λόγους που νομίζουν οι απόφοιτοι των τει. Αναλώνεται με όλες τις ανοησίες εκτός από τα κρίσιμα θέματα των μηχανικών όπως τα Ε.Δ, τα κολλέγια, την ανεργία, το ασφαλιστικό κτλ. Γι αυτό ανέφερα πως θα πρέπει οι φοιτητές και οι απόφοιτοι των πολυτεχνείων να αρχίσουν να δραστηριοποιούνται άμεσα στα θέματα που αφορούν το μέλλον τους και να μην δεχτούν εκπτώσεις στον τρόπο λειτουργίας του επαγγέλματος τους.

 

Όσο αφορά τα κολλέγια που είναι και το θέμα θα έπρεπε να λειτουργούσαν ως εξής: Είχες την δυνατότητα να περάσεις στο πολυτεχνείο αλλά έρχεσαι εδώ και πληρώνεις καλύτερες υποδομές και καλύτερα ονόματα καθηγητών. Έτσι θεωρητικά θα μπορούσες να αποφοιτήσεις πιο καταρτισμένος. Τώρα όμως λειτουργούν ανάποδα. Δέχονται μαθητές που μάλλον δεν κατάφεραν να περάσουν πουθενά σε εγκαταστάσεις τύπου διαμερίσματος στην Ομόνοια και παρόλα αυτά θέλουν να μοιράζουν χαρτάκια με τον τίτλο μηχανικός.

Link to comment
Share on other sites

Απο το ΠΔ εγω καταλαβαίνω οτι "αρμόδια αρχή κρατους μελους" ειναι το ΣΤΕ σ΄εμάς και σύμφωνα με τα άρθρα 13,14 αν το ευρωπαικό ΑΕΙ προσφέρει τα ίδια έτη εκπαίδευσης και ανάλογα μαθήματα με το ελληνικό ΑΕΙ είναι υποχρεωμένο το ΣΤΕ να το αναγνωρίσει και χωρις να απαιτειται πρακτικη ασκηση εκτος Ελλάδας και αναγνωριση επαγγελματικων δικαιωματων εκει.

μπορείς να μου πεις από που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα;

 

διότι από όλα τα σχετικά κείμενα που διάβασα

αναφέρει ρητά πως για να αναγνωριστούν τα επαγγελματικά διακαιώματα πρέπει να τα αποκτήσει στη χώρα κτήσης του πτυχίου

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.