Παπαγεωργίου Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2010 Στο blog μου http://discopter.blogspot.com/2010/02/blog-post.html δημοσιεύω νέα θεωρία Δυναμικού και εφαρμογές της. Ελπίζω να την αξιοποιήσετε. Αν κανείς εργάζεται σε επιχείρηση παραγωγής συστημάτων πρόωσης ρευστών (άντληση, ψύξη, πλοίου κ.λ.π.) και θέλει να παραγάγει νέα, βελτιωμένα προϊόντα (λέμε τώρα) υπάρχει (έτοιμο προς κατάθεση) ερευνητικό πρόγραμμα στο πολυτεχνείο Βερολίνου, το οποίο χρηματοδοτεί με 100% το κόστος του πολυτεχνείου και 45 % το κόστος της επιχείρησης.
CostasV Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2010 Ενδιαφέρον ακούγεται. Να ομολογήσω ότι παρότι προσπάθησα δεν κατάλαβα : 1. πώς δουλεύει η εφεύρεση (θα βοηθούσαν τομές και όψεις της διάταξης) 2. ποιό φαινόμενο δεν μπορεί να εξηγήσει η συμβατική θεωρία ρευστοδυναμικής και εξηγεί η νέα θεωρία (χωρίς παράθεση τύπων, τουλάχιστον στην αρχή) Υπάρχει κάποια σχέση (όσον αφορά την αρχή λειτουργίας) μεταξύ της προτεινόμενης εφεύρεσης και του ανεμιστήρα χωρίς πτερύγια;
Παπαγεωργίου Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2010 Κώστα δεν κατάλαβες αλλά εξέφρασες άποψη ψηφίζοντας. το 2. εξηγεί το 1. Η πλήρης περιγραφή μιας των ευρεσιτεχνιών στα Ελληνικά και Γερμανικά (υπάρχει παραπομπή στο blog μου) http://www.wipo.int/pctdb/en/wo.jsp?WO=2009074834&IA=GR2008000067&DISPLAY=DOCS Η δική μου αεροδυναμική πτερύγων ερμηνεύει την άνωσή τους με την επαγωγική τάση, (η κύρια ροή δημιουργεί κλειστό στρόβιλο στη ράχη). Όχι δεν έχει σχέση με τον ανεμιστήρα, που έχει πτερύγια, αλλά η έξοδος ροής γίνεται με κλωβό χωρίς πτερύγια (προφανώς μειώνεται ο βαθμός απόδοσης).
CostasV Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2010 Μα δεν ψήφισα! Η ψήφος στο "δεν ξέρεις τι λες" δεν είναι δική μου! Μπορώ να παραθέσω (copy-paste δηλαδή) την σελίδα 11 (αν θυμάμαι καλά) από το αρχείο με τίτλο GR 20070100750 11.12.2007 (Pr. Doc.), που παρουσιάζει τα τρία σκαριφήματα τομών, για να διευκολύνουμε την συζήτηση; Η δική μου αεροδυναμική πτερύγων ερμηνεύει την άνωσή τους με την επαγωγική τάση, (η κύρια ροή δημιουργεί κλειστό στρόβιλο στη ράχη).Το φαινόμενο δηλαδή που λαμβάνει χώρα στην κυκλική πτέρυγα (αν και πάλι λέω ότι δεν έχω καταλάβει ακριβώς τις λεπτομέρειες), δεν μπορεί να εξηγηθεί με την συμβατική θεωρία; Όχι δεν έχει σχέση με τον ανεμιστήρα, που έχει πτερύγια, Με τον ανεμιστήρα που ΔΕΝ έχει πτερύγια (όπως δείχνει το λινκ αυτό), ήταν η ερώτησή μου.
Παπαγεωργίου Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2010 Όσον αφορά τη θεωρία θα σου απαντήσω. Ότι αφορά στην κατοχύρωση όχι (μην περιμένεις να βγάλω μόνος τα μάτια μου!). Η απάντηση για τον ανεμιστήρα αφορά στην ερώτηση γι αυτόν. Στη θεωρία Η αεροδυναμική πτέρυγας βασίζεται είτε στη μεγαλύτερη ταχύτητα ράχης, είτε σε στρόβιλο γύρω από την αεροτομή. Και στις δύο περιπτώσεις χρησιμοποιείται η εξίσωση της κινητικής ενέργειας (Bernouli). Όπως βλέπεις στη θεωρία δυναμικού, διαφωνώ με τη χρήση της σε ροές. Η κινητική ταχύτητα (χρονικά εξαρτώμενη) αφορά ανεξάρτητες μάζες (π.χ. ελεύθερη πτώση ανεξάρτητων - χωρίς ιξώδες - σωμάτων) και μπορεί να υπολογίσει την αρχική τάση μόνο όταν πάρει την μέγιστη τιμή της, όπου η τάση μηδενίζεται. Η πρώτη περίπτωση εύκολα απορρίπτεται, κατασκευάζοντας αεροτομή με μεγαλύτερη καμπυλότητα κοιλίας (μεγαλύτερη απόσταση...), ή με το ανεξήγητο, όπου παράγεται άνωση με αρνητική γωνία προσβολής. Ο στρόβιλος γύρο από την αεροτομή είναι τελείως παράλογος (η κατεύθυνση της ροής στην κοιλία είναι αντίθετη σε αυτήν της ροής). Απόδειξη, η κυκλική πτέρυγα δεν επιτρέπει ροή στην κοιλία (έτσι προέκυψε η κυκλική).
CostasV Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2010 Mε την άδεια του Παπαγεωργίου, ανεβάζω τα σχέδια της προτεινόμενης εφεύρεσης. Μεταφέρω επίσης μερικά αποσπάσματα από το κείμενο που συνοδεύει τα σχέδια για να μπορέσουμε να συζητήσουμε: Η παρούσα εφεύρεση έχει σκοπό να δημιουργήσει ακτινικά (φυγοκεντρικά) συστήματα πρόωσης ρευστών, θαλάσσιων και εναέριων μέσων μεταφοράς. Για το σκοπό αυτό διαχωρίζει το σύστημα επιτάχυνσης ροής (έλικας) από την επιφάνεια εφαρμογής της δύναμης ώσης (πτέρυγα) και επιτρέπει την συμμετοχή ακτινικού (φυγοκεντρικού) έλικα στο σύστημα πρόωσης, ή αξιοποιεί μία υπαρκτή ακτινική ροή (π.χ. βολβός πλοίου) διαρρέοντας μία κυκλική πτέρυγα. Ως κυκλική πτέρυγα νοείται ένα στερεό σώμα κυκλικής και κεκλιμένης πτέρυγας ... (βλ. σχ. 1) Να ρωτήσω: 1. Στο σχήμα 2, ποιό είναι το σημείο εφαρμογής της δύναμης ώσης και ποιά η κατεύθυνσή της; 2. Στο σχήμα 2, η βάση Δ2 και ο χώρος όπου φαίνεται να υπάρχει ο άξονας περιστροφής (με το περιστρεφόμενο βελάκι) σε τι πίεση βρίσκεται; Κυκλοφορεί αέρας στο χώρο αυτό; 3. Είναι δυνατόν να χρησιμοποιήσουμε το σχ. 2 για να ωθήσουμε κάποιο σώμα (όχημα); Πώς θα συνδέονταν το σώμα αυτό με την κυκλική πτέρυγα του σχ. 2; Δηλαδή, ποιά είναι τα σημεία συγκράτησης και η μορφή των συνδετήριων στοιχείων με το όχημα που θέλουμε να ωθήσουμε;,
Παπαγεωργίου Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2010 http://discopter.blogspot.com/2009/10/blog-post.html στις 1 & 2 Η δύναμη ώσης (στη φωτογραφία ως Auftrieb) παράγεται στη ράχη της κυκλικής πτέρυγας (πλευρική εξωτερική ελλειπτική επιφάνεια) ως πτώση πίεσης (η βάση είτε δεν έχει ροή - Πίεση περιβάλλοντος - είτε είναι κλειστός αγωγός), άρα έχει κατεύθυνση -φορά- προς τη μικρότερη πίεση (βελάκια). στην 3. Το σχήμα 3 που ανέβασες είναι βολβός πλοίου, ρύγχος αεροπλάνου - τορπίλης - πυραύλου κ.λ.π. Στην http://www.wipo.int/pctdb/images1/PATENTSCOPE/93/9c/33/029c33.pdf το σχήμα 3 δείχνει γωνιακή μετάδοση και αντίστοιχη στήριξη. Στη διεύθυνση http://tsb-wtt.de/downloads/mobsens/ θα βρείτε την παρουσίασή μου στην Fraunhofer Gesellschaft σε αρχείο pdf με σκίτσο του Δσκόπτερου (ελικόπτερο με κυκλική πτέρυγα)
CostasV Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2010 Οκ. Αρχίζει να γίνεται αντιληπτή η κατεύθυνση των ροών και δυνάμεων. Στο παρακάτω σχήμα, οι γραμμές και τα γράμματα με κόκκινο είναι δικές μου σημειώσεις. Η δύναμη (που σύμφωνα με την προτεινόμενη εφεύρεση) πάνω στην κυκλική πτέρυγα, αν έχω καταλάβει σωστά, έχει την μορφή της δύναμης F που σημειώνω με τα κόκκινα βέλη. Σωστά; Η F θα πρέπει να προέρχεται από την διαφορά πίεσης στις περιοχές Α και Β. Θα πρέπει δηλαδή, η πίεση στο Α να είναι μεγαλύτερη από ό,τι στο Β. Δεν μου φαίνεται προφανές. Εχετε επιβεβαιώσει πρακτικά την ύπαρξη τέτοιας δύναμης;
Παπαγεωργίου Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2010 Η Β σωστή, η Α λάθος. Η διαφορά πίεσης προκύπτει από την Β και την προβολή της εξωτερικής επιφάνειας του κώνου (μετά την κλειστή ροή 15). Η Α είναι μέσα σε αγωγό και η όποια διαφορά πίεσης μηδενίζεται από τα τοιχώματα. Φυσικά και έχει γίνει επιβεβαίωση της αρχής λειτουργίας. Στο ανοιχτό σύστημα έχω επιβεβαιώσει τις εξισώσεις τόσο με μετρήσεις όσο και με προσομοίωση. Το κλειστό (δισκόπτερο ή με ανακυκλωμένη ροή) θέλει πολλά κεφάλαια και υπάρχει συμφωνία με το πολυτεχνείο Βερολίνου για βασικό ερευνητικό πρόγραμμα ύψους 500.000€ με 100% χρηματοδότηση από το πρόγραμμα ZIM. Θα πάρει καιρό...
CostasV Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2010 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2010 Η Β σωστή, η Α λάθος. Η διαφορά πίεσης προκύπτει από την Β και την προβολή της εξωτερικής επιφάνειας του κώνου (μετά την κλειστή ροή 15). Η Α είναι μέσα σε αγωγό και η όποια διαφορά πίεσης μηδενίζεται από τα τοιχώματα. Δεν κατάλαβα τι εννοείς "Η Β σωστή, η Α λάθος.". Η πίεση στο Α είναι μεγαλύτερη από το Β; Ή είναι μικρότερη; Φυσικά και έχει γίνει επιβεβαίωση της αρχής λειτουργίας. Στο ανοιχτό σύστημα έχω επιβεβαιώσει τις εξισώσεις τόσο με μετρήσεις όσο και με προσομοίωση. Μπορείς να δημοσιεύσεις τα αποτελέσματα των μετρήσεων; Το κλειστό (δισκόπτερο ή με ανακυκλωμένη ροή) θέλει πολλά κεφάλαια και υπάρχει συμφωνία με το πολυτεχνείο Βερολίνου για βασικό ερευνητικό πρόγραμμα ύψους 500.000 με 100% χρηματοδότηση από το πρόγραμμα ZIM. Θα πάρει καιρό... Δεν σου κρύβω ότι είμαι διστακτικός στην αποτελεσματικότητα της εφεύρεσής σου. Αλλά εφόσον έχεις μετρήσεις που επιβεβαιώνουν την προτεινόμενη εφεύρεσή σου, προχώρα και καλή επιτυχία. Για την νέα θεωρία δυναμικού και την συσχέτιση των μεγεθών του ηλεκτρισμού και της ρευστομηχανικής, δεν είχα τον χρόνο να το κοιτάξω. Ποιά η πρακτική αξία μίας τέτοιας συχέτισης μεταξύ ηλεκτρισμού και ρευστομηχανικής;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα