gvarth Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2011 Κοίταξε και εδώ . Έχει πλούσιο υλικό.
st2 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11 , 2011 ρε παιδιά θέλω την συμβουλή σας θέλω να κάνω format στο PC εργασίας Αυτό που με απασχολεί είναι το excel, το οποίο το έχω προσαρμόσει και έχω βάλει διάφορα Modules στο VBA από το φόρουμ και αλλού. Πως γίνεται να κάνω το Format και μετά την εγκατάσταση του office, να το φέρω στην τωρινή του λειτουργική του κατάσταση χωρίς προβλήματα και γρήγορα? Σας έχει τύχει και τι προτείνετε?
Samdreamth Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2011 st2, δυο σκέψεις που μου ήρθαν στο μυαλό (θεωρώντας ότι έχεις office 2010): Σώζεις πχ το excel που έχεις ώς template - macro enabled και μετά το format δουλεύεις με το template. Επίσης, μπορείς να κάνεις export τις ρυθμίσεις του ribbon και μετά το format να τις κάνεις import. Πως? Δεξί κλικ πάνω στο ribbon -> Customize the Ribbon -> Κάτω δεξιά στην καρτέλα που ανοιγεί έχει ένα κουμπί που λέει import/export. Επίσης, με ένα πρόχειρο search στο google βρήκα τα εξής: http://office.microsoft.com/en-us/help/save-your-office-xp-settings-HA001034748.aspx http://support.microsoft.com/kb/826809 http://office.microsoft.com/en-us/office-2003-resource-kit/managing-the-save-my-settings-wizard-HA001140190.aspx Νομίζω ότι σε αυτά τα links θα βρεις κάτι που να σε βοηθησει... Edit: Βρήκα και κάτι ακόμη. Δες αυτό το προγραμματάκι της Microsoft: http://windows.microsoft.com/en-US/windows7/products/features/windows-easy-transfer Και δες πώς δουλεύει σε αυτό το video: http://res2.windows.microsoft.com/resbox/en/Windows%207/main/6/8/68bf92d4-4f31-4837-8096-0728e174e8dd/68bf92d4-4f31-4837-8096-0728e174e8dd.wmv Μπορείς να μεταφέρεις πολλά πράγματα οπότε ίσως μπορείς να μεταφέρεις και τις ρυθμίσεις του office.. 2
Samdreamth Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2011 Ευχαριστώ, θα το δω αυτό το UDF Να προσθέσω κάτι χρήσιμο για τις user defined functions: Έστω ότι κάποιος έχει αναπτύξει την παρακάτω συνάρτηση: > Option Explicit Function FrictionFactor(Roughness As Double, Diameter As Double, Velocity As Double, Viscosity As Double) 'This function calculates the friction factor of a pipe using Churchill's equation (1977) 'This equation is valid for all types of flows (from laminar to turbulent) Dim Reynolds As Double Dim A As Double Dim B As Double Reynolds = (Diameter * Velocity) / Viscosity A = ((2.457 * WorksheetFunction.Ln(1 / ((Roughness / (3.7 * Diameter)) + ((7 / Reynolds) ^ 0.9)))) ^ 16) B = (37530 / Reynolds) ^ 16 FrictionFactor = 8 * ((((8 / Reynolds) ^ 12) + ((A + ^ (-3 / 2))) ^ (1 / 12)) End Function Αν θέλει να δώσει περιγραφή στην συνάρτηση και τα ορίσματα της UDF τότε μπορεί να χρησιμοποιήσει την παρακάτω υπορουτίνα, αρκεί να ΕΧΕΙ OFFICE 2010. Η περιγραφή των ορισμάτων είναι νέο χαρακτηριστικό του excel 2010. Όποιος έχει παλιότερο office μπορεί να δώσει περιγραφή μόνο για την συνάρτηση και ΟΧΙ για τα ορίσματα. Η υπορουτίνα είνα η εξής: > Option Explicit Sub DescribeFunction() 'Ορισμός μεταβλητών Dim FuncName As String Dim FuncDesc As String Dim FuncCat As Long 'Αναλόγως με τα πόσα ορίσματα - arguments έχει η συνάρτηση 'ορίζουμε και τις αντίστοιχες μεταβλητές πχ 4 ορίσματα - 4 μεταβλητές Dim Arg1Desc As String Dim Arg2Desc As String Dim Arg3Desc As String Dim Arg4Desc As String 'Αναλόγως την συνάρτηση που έχουμε αλλάζουμε και το όνομα FuncName = "FrictionFactor" 'Εδώ δίνουμε την περιγραφή που θα εμφανίζεται στο φύλλο όταν ο χρήστης 'θα επιλέγει την συνάρτησή μας FuncDesc = "This function calculates the friction factor of a pipe using Churchill's equation" 'Διαλέγουμε την κατηγορία στην οποία θα εμφανίζεται η συνάρτησή μας 'και η οποία πλέον ΔΕΝ θα εμφανίζεται στην κατηγορία user defined function 'Πχ το 15 είναι η κατηγορία engineering FuncCat = 15 'Εδώ δίνουμε την περιγραφή των ορισμάτων Arg1Desc = "Pipe Roughness in m" Arg2Desc = "Pipe Diameter in m" Arg3Desc = "Fluid Velocity in m/s" Arg4Desc = "Fluid Viscosity in m2/s" 'Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο MacroOptions "περνούν" οι περιγραφές των ορισμάτων και της συνάρτησης Application.MacroOptions _ Macro:=FuncName, _ Description:=FuncDesc, _ Category:=FuncCat, _ ArgumentDescriptions:=Array(Arg1Desc, Arg2Desc, Arg3Desc, Arg4Desc) End Sub Για όσους έχουν παλιό office (πριν το 2010 δηλαδή) μπορούν να δώσουν μια περιγραφή στις συναρτήσεις που δημιουργούν μέσω VBA ως εξής: Πατάμε Alt + F8 -> στο μενού, εκεί που λέει macro name πληκτρολογούμε το όνομα της συνάρτησής μας πχ FrictionFactor -> αν έχουμε γράψει σωστά το όνομα της συνάρτησής μας (χωρίς να πατήσουμε enter) θα δούμε ότι το κομπί "options" μπορούμε πλέον να το επιλέξουμε -> πατάμε λοιπόν options και στο description γράφουμε μια περιγραφή για την συνάρτηση μας. Η συνάρτηση θα εξακολουθεί να βρίσκεται στην κατηγορία user defined functions. Κατηγορία μπορούμε να αλλάξουμε μόνο μέσω VBA... 3
CostasV Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 12 , 2011 Εχω κατεβάσει ένα φύλλο excel (από έγκυρο ιστότοπο), το οποίο π.χ στο κελί D5 έχει την συνάρτηση π.χ. =ABC(A1;A2;A3). Το αποτέλεσμα που βγάζει το κελί D5 είναι "κενό". Πατάω πάνω στο D5 και μετά Insert/function, εμφανίζεται το παράθυρο function arguments, και βλέπω ότι γράφει undefined. Στο άνοιγμα του φύλλου μου παρουσιάζει ένα μικρό τετράγωνο που γράφει Ex, το οποίο δεν καταλαβαίνω τι κάνει. Τι πρέπει να κάνω για να πάρω αποτέλεσμα στο κελί D5;
gvarth Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 12 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 12 , 2011 Αν γίνεται , ανέβασε το φύλλο εργασίας να το δω . Ο ορισμός της συνάρτησης (ABC π.χ.) φαίνεται αν πατήσεις Alt F11 όταν είσαι στο φύλλο εργασίας.
Samdreamth Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 16 , 2011 Ένα από τα βολικά πράγματα του excel είναι η δημιουργία add-ins. Τα add-ins είναι πρόσθετα όπως μαρτυρά και η λέξη τα οποία αναβαθμίζουν κατά κάποιον τρόπο τις διάφορες λειτουργίες του excel. Για νά κάνετε ένα add-in απλά σώνετε ώς xlam ή xla το αρχείο σας. Φυσικά, ΔΕΝ έχει νόημα να κάνετε ένα αρχείο add-in αν δεν περιέχει κώδικα VBA. Ο δικός μου πειραματισμός ήταν ο εξής: Πριν από κάποιους μήνες είχα ανεβάσει αυτό το excel-όφυλλο το οποίο ήταν ένας μετατροπέας μονάδων. Πρόσφατα θέλησα να το έχω μόνιμα στο excel μου οπότε με λίγο προγραμματισμό το μετέτρεψα σε ad-in. Αυτό το add-in λοιπόν μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ. Δουλεύει μόνο σε excel 2007 και 2010. Εγκαταστήστε το ως εξής: Κατεβάστε το αρχείο. Ανοίξτε το excel (αν δεν είναι ανοιχτό). α. Πατήστε File -> Options -> καρτέλα Add-Ins -> Go... (κουμπί). β. Εναλλακτικά κάντε κλίκ στην καρτέλα Developer (αν την έχετε εμφανίσει) και πατήστε το κουμπί που λέει Add-Ins button. γ. Φυσικά ο ευκολότερος τρόπος είναι να πατήστε το συνδιασμό ALT + TI. Στο παράθυρο διαλόγου που θα εμφανιστεί πατήστε το κουμπί Browse. Βρείτε το αρχείο που κατεβάσατε με την ονομασία Units Converter Add-In.xlam και πατήστε ΟΚ. Βάλτε ένα τικ δίπλα στο όνομα του add-in και είστε έτοιμοι! Αν κάνατε όλα τα βήματα σωστά θα δείτε ένα νέο εικονίδιο στην καρτέλα home. Πατώντας το εικονίδιο εμφανίζεται μια φόρμα στην οποία μπορείτε να επιλέξετε τις μονάδες για μετατροπή. Μάλιστα μπορείτε να συνεχίσετε να δουλεύετε στο φύλλο (πχ να εισάγετε τιμές σε κάποιο κελί) χωρίς να κλείσετε την φόρμα. Ελπίζω να σας χρησιμεύσει.... ΥΓ: Για τους πιο μυημένους στην VBA να πω ότι πλέον με το ribbon είναι ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ να κάνετε custom interface γιατί απαιτεί γνώσεις XML. Βέβαια, αυτό το δωρεάν εργαλείο διευκολύνει κάπως την όλη διαδικασία. 1
apostolos55 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2011 (edited) Επανέρχομαι με ένα θεματάκι που με είχε ενοχλήσει πολύ στο παρελθόν, αλλά πλέον βρήκα λύση. Το πρόβλημα ήταν τα σχόλια που κρύβονται όταν έχω Frozen Panes κάτω από τις κρυμμένες στήλες . Ο παρακάτω κώδικας φροντίζει τη ρύθμιση ορατότητας των σχολίων γενικά και εμφανίζει το σχόλιο του κελιού που κάναμε κλικ περίπου στο κέντρο του παραθύρου. Απλό και αρκετά βολικό όταν έχουμε frozen panes και τα σχόλιά μας πάνε και κρύβονται κάτω τους. Θα ήθελα να παγιδεύω το χούβερ του ποντικιού ώστε να εφαρμόζεται με την εμφάνιση του σχολίου, αλλά αδύνατον (thanks Microsoft...) ο κώδικας είναι: Private Sub Workbook_SheetSelectionChange(ByVal Sh As Object, ByVal Target As Range) Application.DisplayCommentIndicator = xlCommentIndicatorOnly If Not (Target.Comment Is Nothing) Then doThings Target End Sub ' Uppon click move Comment to center of window (almost center) ' ' Edited to Clarify code, Transfer to Workbook (original worked in sheets only) ' so that same code performs for all sheets... ' ' Original from www.contextures.com/xlcomments03.html ' Edited by Apostolos Goulandris Sub doThings(ByVal Target As Range) Dim cTop As Long, cWidth As Long If Not (ActiveCell.Comment Is Nothing) Then With ActiveWindow.VisibleRange cTop = .Top + .Height / 2 cWidth = .Left + .Width / 2 End With With ActiveCell.Comment.Shape .Top = cTop - .Height / 2 .Left = cWidth - .Width / 2 End With ActiveCell.Comment.Visible = True End If End Sub !! Οδηγίες !! Αντιγράφουμε τον κώδικα στο workbook στο Excel-VBA. Εκεί πάμε με ανοιχτό Excel και Alt+F11, ως γνωστόν... Μετά την επικόληση ενεργοποιείται αυτόματα με κάθε κλικ και αν υπάρχει σχόλιο... εκτελεί. Μην ξεχάστε οι πιο αρχάριοι ενεργοποίηση μακροεντολών και σώσιμο με υποστήριξη μακροεντολών. Edited Οκτώβριος 26 , 2011 by apostolos55
st2 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 25 , 2011 επιστρεψαμε παλι με το καλό ρε παιδια θελω τις olografws και την evalmath τις ψάχνω στα downloads αλλα δεν τις βρισκω τωρα με τις αλλαγες (εκανα κατι επανεγκαταστασεις και τα εχασα και θελω να ξανακανω τις ρυθμισεις μου) βοηθηστε λιγο!!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα