Topap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2010 Αυτο που καταλαβαινω εγω ειναι οτι εαν εχεις πχ 10 ιδιομορφες (τοσες ωστε να ενεργοποιειτε πανω απο το 90% της μαζας) τοτε ειναι η: 1η μεταφορικη κατα Χ 2η μεταφορικη κατα Υ 3η στραπτικη 4η μεταφορικη κατα Χ 5η μεταφορικη κατα Υ 6η στραπτικη και ουτε καθε εξης
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2010 Πράγματι, μπορεί κανείς να εξετάσει την ενεργό δρώσα μάζα κάθε ιδιόμορφης ανά βαθμό ελευθερίας και να εξάγει συμπέρασμα για το αν είναι μεταφορική ή στροφική... Για να είμαστε ακριβείς, πολύ σπάνια (σε περιπτώσεις διπλής συμμετρίας) είναι δυνατόν να έχουμε καθαρή μεταφορική ή καθαρή στροφική ιδιομορφή. Οπότε το ορθό είναι να λέμε "κυρίως" μεταφορική ή "κυρίως" στροφική. Τυπικά η διάκριση απαιτεί να βρούμε τον πόλο στροφής για κάθε όροφο και να εξετάσουμε την απόστασή του από το κέντρο μάζας. Εφόσον έχουμε πολλούς ορόφους, είναι αναμενόμενο η αναλογία μεταξύ ενεργοποιούμενης ιδιομορφικής δρώσας μάζας ανά βαθμό ελευθερίας να διαφέρει από όροφο σε όροφο. Διότι σε κατασκευές χωρίς συμμετρία, η γραμμή που ενώνει τα κέντρα ελαστικής στροφής των ορόφων είναι τεθλασμένη και όχι ευθεία. Άρα, σε ποιόν όροφο θα εξετάσεις το τί γίνεται; Θα βράλεις μέσο όρο; Επειδή δεν είναι τόσο ξεκάθαρα τα πράγματα, γιαυτό και δεν πολύ-μιλάμε για την διάκριση μεταφορικών - στροφικών ιδιομορφών... :) 1
cv98019 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2010 1. Μερικές ιδιομορφές ενός "απλοποιημένου" φράγματος... 2. Αριθμός ιδιομορφών που χρησιμοποιούνται στην ανάλυση και ακρίβεια αποτελεσμάτων. 3. Ανελαστική vs Ελαστική Ανάλυση Πρόκειται για αναλύσεις επίπεδης παραμόρφωσης 2-D, οπότε δεν υπάρχουν στροφικοί βαθμοί ελευθερίας...
Topap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2010 cv98019 Δεν ξερω εαν φταιει το pc μου, αλλα προσωπικα εγω δεν μπορω να τα ανοιξω τα pdf. Μπορεις να τα κανεις jpg σε παρακαλω?
cv98019 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2010 Τώρα πρέπει να είναι εντάξει...αν και η ανάλυση έπεσε πολύ...
panmyr Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2010 Ευχαριστώ συνάδελφοι, να είστε καλά!
EVANGELOS VITTORATOS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2010 Σε ευχαριστώ συνάδελφε, κάτι άλλο ακόμη, πότε μπορούμε να θεωρήσουμε ότι μια ιδιομορφή είναι στρεπτική, ανάλογα με το ποσοστό της μάζας που ενεργοποιεί; και πιο είναι το ποσοστό αυτό; Mάλλον εννοείς κάτι άλλο Θεωρητικά η 1η ιδιομορφή σε ένα απλό μονώροφο με 1 διάφραγμα ενεργοποιεί τον ένα από τους 2 μεταφορικούς βαθμούς ελευθερίας ΑΝ ΟΜΩΣ η διάταξη της ακαμψίας ή των μαζών ΔΕΝ είναι συμμετρική είναι πιθανόν η ιδιομορφή να ταλαντώνει τον φορέα και περί τον Ζ Για να "κατατάξεις" μία ιδιομορφή σε ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ή ΣΤΡΕΠΤΙΚΗ δεν υπάρχει απόλυτος τρόπος ... δεν υπάρχει δηλαδή ένας τύπος που να είναι κοινώς αποδεκτός και να συνδέει τις δρώσες μάζες ανά β.ε. και να μπορείς να εξάγεις έτσι κάποιο συμπέρασμα... Σε κάθε περίπτωση εσένα ΔΕ σε ενδιαφέρει τόσο πολύ αυτό ... όσο το ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΑΛΛΗΛΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΟΜΟΡΦΩΝ Εκεί σε ενδιαφέρει αν και ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ στον κατά "Χ" ή κατά "Υ" σεισμό το διάφραγμα ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΠΕΡΙ ΤΟΝ Ζ !!! Ακόμα όμως και αν ένας φορέας είναι ΠΛΗΡΩΣ συμμετρικός κανονισμικά είσαι υποχρεομένος να "μετατοπίσεις" το κέντρο μάζας κατά 10% (5% του L) ώστε ακόμα και οι ΠΛΗΡΩΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΙ β.ε. να δημιουργούν και στροφή περί τον Ζ. Ο κανονισμός αυτό το περιλαμβάνει στο εδαφιο περί ΣΤΡΟΦΙΚΩΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ που απαιτέι η ακτίνα δυστρεψίας να ΜΗΝ είναι μικρότερη ή ίση από την ακτίνα αδράνειας του διαφράγματος (βλ. ΕΑΚ 3.3.3 [7]) χοντρικά σου λέω ότι η ακτίνα αδράνειας ® υπολογίζεται από τη γεωμετρία του διαφράγματος ενω η ακτίνα δυστρεψίας (ρ) έχει να κάνει με το λόγο μεταφορικής προς στρεπτικής μετακίνησης και την στατική εκκεντρότητα Συνεπώς όσο μεγαλώνει η στρεπτική μετακίνηση σε σχέση με την μεταφορική τόσο μικραίνει η ακτίνα δυστρεψίας αν ρ<=r τότε το κτίριο θεωρείται στρεπτικά ευαίσθητο. Αυτό ΔΕΝ είναι και προς θάνατον αλλά είναι δείγμα ΚΑΚΟΥ σχεδιασμού ... αφού ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΕΙ τις αναπτυσσόμενες εντάσεις για μια δεδομένη ταλάντωση ... με λίγο καλύτερη κατανομή ακαμψίας το αποφεύγεις και κάνεις οικονομικότερη και ασφαλέστερη κατασκευή
terry Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Για γρηγορη ερωτηση γτ εχω κολλησει... 1.Οσο πιο δυσκαμπτο κανουμε ενα φορεα, τοσο πιο γρηγορα δεν θα πιασει το 90% της ταλαντουμενης μαζας?? (δλδ στις πρωτες ιδιομορφες) 2.Αν σε ενα φορεα προσθεσουμε κατανεμμημενη μαζα πχ σε μεταλλικη κατασκευη να προσθεσουμε τα πανελ με επιφανειακα στοιχεια.. Τοτε τι γινεται??
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 1. Όχι. Όσο λιγότερες οι ιδιομορφές, όσο μεγαλύτερη η διαφορά των διαδοχικών ιδιοπεριόδων, όσο πλησιέστερα βρίσκεται η θεμελιώδης ιδιοπερίοδος στην ευρεία περιοχή του φάσματος... 2. Πανικός. . Λοιπόν, ο ΕΑΚ λέει να μοιράζουμε τις μάζες των στοιχείων πληρώσεως μισά - μισά... Αν υπάρχει δυνατή ιδιομορφή* για την οποία η ακριβέστερη προσομοίωση των μαζών των πάνελ είναι σημαντική, μόνο τότε έχει νόημα. *εντάξει, κάθε ιδιομορφή είναι δυνατή. Το θέμα είναι αν η ιδιοπερίοδος και η ενεργός μάζα την καθιστούν σημαντική...
jackson Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2010 2.Αν σε ενα φορεα προσθεσουμε κατανεμμημενη μαζα πχ σε μεταλλικη κατασκευη να προσθεσουμε τα πανελ με επιφανειακα στοιχεια.. Τοτε τι γινεται?? Γιατί σε απασχολεί τί γίνεται; Διανέμει τις μάζες στους κόμβους των πεπερασμένων. Για να μην σου βγάλει αχρείαστες ιδιομορφές (δηλ. κατακόρυφη ταλάντωση του πάνελ) δημιουργείς μάζες μόνο κατά χ και y και όχι κατά z.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα