Μετάβαση στο περιεχόμενο

Tοίχωμα υπογείου


 

Recommended Posts

"κατα τον οπλισμο του τοιχωματος υπογειου λαμβανεται προσεγγιστικα υποψη και η ωθηση γαιων"

 

Λοιπον , εκατσα και ελυσα διαφορες περιπτωσεις και το συμπερασμα μου ειναι πως πρεπει στο ανωτερω κειμενο να προστεθει η φραση "για συνηθεις περιπτωσεις ". Ο νοων νοειτω.

 

Χαρης δεν παρεξηγηθηκα. Διευκρινηση εκανα , λιγο βιαστικά.

 

acnt αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι για συνηθισμενες περιπτωσεις υπογειων μου φαινεται οτι ειναι τζαμπα κοπος.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λέει ο ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ. .....

Αλλά και πάλι, αν έχεις ένα μόνο υπόγειο με ύψος 3μ και δεν έχεις καμιά περίεργη περίπτωση με κλίσεις εδάφους κλπ, είναι πολύ δουλειά για το τίποτα. Βάλε πάχος 20cm και 2#Φ8/20 και είσαι ΟΚ.

 

20 εκ σε τοίχωμα υπογείου? Μα αν βάλεις 4 και 4 εκ επικάλυψη μένουν 12 εκ οι αποστάσεις της εσχάρας. Δεν είναι λίγο?

Αν βάλεις και τις άπειρες κατασκευαστικές ατέλειες ...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Οταν ενα υπόγειο μπλοκαρεται αντισεισμικα απο ακαμπτα περιμετρικα τοιχεια υπογειου και είναι πρακτικά απαραμόρφωτο θεωρούμε πως τα τοιχεια αυτά δεν αναπτύσσουνε διατμητικές τάσεις δηλαδή ΄δεχονται μονο αξονικές τάσεις ?.Όταν μια κατασκευή στην οροφή υπογείου κληθεί να παραλάβει σοβαρά κατακόρυφα φορτία από χώμα ή νερό π.χ τότε πρέπει να γίνει υπολογισμός των περιμετρικών τοιχείων και διαστασιολόγηση δηλαδή ενδέχεται τοιχεία d=0.25m με διπλή σχάρα Φ10/20 να μην επαρκεί?

 

Παρατήρηση: Τα κεφαλαία απαγορεύονται τόσο στο κείμενο των δημοσιεύσεων όσο και σ' αυτό των τίτλων. Πρίν ανοίξουμε καινούριο θέμα, κάνουμε Αναζήτηση για να δούμε εάν η απορία μας έχει συζητηθεί σε άλλα θέματα.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Η ζώνη ΙΙ δεν έχει να κάνει με το πάχος αλλά τα 25εκ έχουν να κάνουν με την ζώνη ΙΙ για καθαρά "ψυχολογικούς" λόγους.

Η κατασκευαστική ευκολία βρίσκεται στο καλούπωμα (άλλο να κάνεις σπάσιμο ΚΑΙ για τα 25αρια υποστυλώματα) και στη σκυροδέτηση, διότι είναι πολύ πιό εύκολο να εισέλθει βαθιά στο καλούπι το λάστιχο της αντλίας.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.