Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καθενας στο ειδος του... ΑΝ θες πραγματικα να κανεις σωστη εκτιμηση, βρες και συμβουλεψου καποιο γραφειο-εταιρια που ασχολειται με τετοια θεματα..

Επειδη το ψαχνεις (και ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ κανεις) κανε την καλυτερη επιλογη..

  • Απαντήσεις 240
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
υπαρχουν τα δοκιμια τα οποια ειναι πιστοποιημενα και εχουν ελεγχει..οποτε πιστευω οτι δεν τιθεται θεμα ποιοτητας σκυροδεματος..οσων αφορα τον οπλισμο και αυτος ειναι καλης ποιοτητας και εχει επιβλευθει..

επιπροσθετα κατα την ενωση των κολωνων ριχνουμε ρητινη στο καλουπι της υπαρχουσας κολωνας για να εχουμε την καλυτερη δυνατη προσφυση με την νεα κολωνα που πεφτει...

 

Αυτο που ψαχνω σημερα ειναι το πως θα ελεγχουν οι κολωνες..

με την κρουσιομετρηση απο οτι καταλαβα ελεγχεις την επιφανειακη αντοχη του σκυροδεματος..με τους υπερηχους σιγουρα θα δημιουρηθει προβλημα στην μετρηση λογω του οπλισμου...

 

Ποια ειναι η γνωμη σας ωσων αφορα τον ελεγχο με γεωρανταρ?

 

Για τα δοκίμια μην εισαι σιγουρος διοτι ο λογος νερού/τσιμέντου επηρεάζεται απο την δονηση και σκυροδετηση.

 

Εαν πάρεις πυρήνα απο τις κακές περιοχές θα δεις την διαφορά. Γενικά μια κρουσιμέτρηση σε πολλά σημεια θα μας δώσει την διαφορά ποιότητας/καταστασης. Το γεωρανταρ μπορει να δώσει κενά, κλπ αλλα προσοχή ειναι ιδιατέρα ακριβό και πολλές φορές επηρεαζεται απο τον χρήστη.

 

Για το σιδερο επισης μην εισαι σιγουρος εχω δει πολλά. Κοιτα ενας μαγνητογραφος θα χρειαστεί για να μετρήσει την επικάλυψη και να δωσει τα σημεια για την κρουσιμέτρηση.

Δημοσιεύτηκε

Βλέπω σκυροδέτηση με στεγνά καλούπια, αδόνητο σκυρόδεμα, ακαθάριστα καλούπια (έχουν μείνει υπολλείματα φελιζόλ και χαρτιά), λάθος δεμένα σίδερα (ο ακρινός διαμήκης δεν κάθεται στην γωνία του τσερκιου), κλπ...

 

Δεν ξέρω τι έπαιξε με τον μηχανικό και την επίβλεψη οπότε δεν το κρίνω, αλλά ο ο συγκεκριμένος "μπετατζής" απέχει πολύ από την έννοια του μάστορα!

Και τον τελευταίο αλλοδαπό βοηθό υποβοηθού μπετατζή να έβαζα να το κάνει μόνος του, τόσα λάθη δεν θα έβλεπα.

Δημοσιεύτηκε
επιβλεψη υπαρχει...Τι επιβλεπει ομως....σημερα επιασα με το κομπρεσερ μερικα σημεια και σε 2 σημεια μπηκε σαν να το εβαλα σε βουτηρο...ηταν κουφια..σε βαθος 7-13 cm περιπου..

Η δουλεια ειναι απαραδεκτη...πλεον θα επιβλεπω οποιαδηποτε εργασια γινεται απο την αρχη μεχρι το τελος πριν και μετα και θα την ελεγχω εξονυχιστικα..

Το προβλημα κατα την αποψη μου εστιαζεται στον δονητη.

θα ηθελα λοιπον να ρωτησω ΠΟΣΗ ωρα πρεπει να μενει ο δονητης μεσα στην κολωνα ωστε να μην εχουμε αυτες τις φυσαλιδες??

 

....σε 2 σημεια μπηκε σαν να το εβαλα σε βουτηρο...ηταν κουφια..σε βαθος 7-13 cm περιπου..Ερχεσαι στα λογια μου αλλο δοκίμιο και αλλο πραγματικότητα.

Δημοσιεύτηκε
επιπροσθετα κατα την ενωση των κολωνων ριχνουμε ρητινη στο καλουπι της υπαρχουσας κολωνας για να εχουμε την καλυτερη δυνατη προσφυση με την νεα κολωνα που πεφτει...

βασικά έχει πολύ πράμα η περίπτωση σου. για μένα το θέμα καλουπατζή είναι το λιγότερο, γιατί αν γινόταν σε ένα λες "πάει στο διάολο". εδώ δεν υπήρχε επίβλεψη ή αυτός (ή αυτή?) που την έκανε δεν είχε ξανακάνει. το πιθανότερο πάντως είναι να μην ήταν παρόν (ή παρούσα?). το 203 κατεδάφιση, είναι η μόνο σωστή λύση.

 

αλλά θέλω να σε ρωτήσω: από πότε ρίχνουμε ρητίνη να κολλήσουμε τους ορόφους?

 

Επιπρόσθετα έχω τραβήξει και φωτογραφίες από τα καλούπια στα οποία έχει τοποθετηθεί ο οπλισμός και σε μερικά σημεία ο οπλισμός εφάπτεται με το ξύλο,

πράγμα το όποιο πιστεύω ότι είναι κακοτεχνία καθώς όταν θα πέσει το σκυρόδεμα και γίνει το ξεκαλούπωμα τα σιδερά του οπλισμού σε εκείνα τα σημεία θα είναι εκτεθειμένα.

δεν μπορώ να δω όλες τις εικόνες, έχω lag. anyway, αυτό ότι είναι κακοτεχνία εννοείται. αλλά σημαίνει επίσης ότι δεν πήγε κάποιος να παραλάβει οπλισμό. γι' αυτό ελέγχουμε και τα καλούπια, γι' αυτό στέλνουμε και το σιδερά καμιά φορά να μετρήσει τα καλούπια, δεν θα του πέσει ο κώλος. και αν όλοι σε γράφουν (όχι εσένα, το συνάδελφο ή τη συναδέλφισσα(?)), υπάρχει και το ξήλωμα. και ξέρεις τι στιγμές απείρου κάλλους διαδραματίζονται τότε?

Δημοσιεύτηκε

Το εχω ξανακούσει. Αλλα γενικα ειναι τρελό για νεα σκυροδετηση. Εχω φτασει μέχρι γεφυρα προσφυσης για κανενα πολύ πιο τρελό απο μένα αλλα μέχρι εκει. Τωρα εαν εκαναν διακοπη σκυροδετησης για περισσοτερο απο 2 ωρες και το τσακάλι ειπε ρητίνη τοτε το προβλημα ειναι αλλού.

Δημοσιεύτηκε

Η διαγωνια διακοπη σκυροδετησης ΔΕΝ δικαιολογειται.....Πως τα καταφεραν σε κατακορυφο στοιχειο?? Μονο με μηδενικη δονηση... Εγω θα ζητουσα ευθυνες απο τον καθε υπευθυνο...Ας ειναι και συναδελφος.... ΔΕΝ δικαιολογειται... Σας βρισκω παρα πολυ χαλαρους...

Δημοσιεύτηκε

Αυτό στην εικόνα 203 δεν επιδέχεται επισκευή!!!!

 

Είναι κάτι που πραγματικά αποτελεί εικόνα για σεμινάριο ταχυδακτυλουργών......

 

Να ήταν βλάβη από σεισμό ή το οτιδήποτε άλλο να το συζητήσουμε, αλλά αυτό το πράγμα έγινε πριν από λίγο καιρό και χωράει να διορθωθεί ποιο αποτελεσματικά με την κατεδάφιση του και την εκ νέου κατασκευή του.

Είναι καινούργια οικοδομη, για τι επισκευή να συζητήσουμε πες του μπετατζή ή όποιου έχει αντίθετη άποψη.

 

Υ.Γ. Πραγματικά με έχει φάει από χθες ο τρόπος που έγινε αυτό το κόλπο. Αν έχει κάποιος κάποια άποψη ας την παραθέσει. Δεν μπορεί να είναι μόνο η μικρή κάθιση του σκυροδέματος ή η διακοπή σκυροδέτησης.

Δημοσιεύτηκε

Δεν ειναι η διακοπη της σκυροδετησης....Το μπετο ειχε φυγει απο εργοστασιο πρν 2 ωρες, επεφτε μπαλες απο την πρεσα....δεν γινεται αλλιως...μιλαμε για 1μ τρυπα... Δεν γινεται....Και ΜΗΔΕΝΙΚΗ δονηση....

Δημοσιεύτηκε

Ναι αλλά terry πως να έφυγε 2 ώρες νωρίτερα απτο εργοστάσιο το υλικό, όταν υπάρχει στανταρ χρόνος παράδοσης του σκυροδέματος, κάτι στο οποίο είναι αρκετά προσεχτικοί οι οδηγοί απότι έχω παρατηρήσει. Όσο πυχτό και χωρίς δόνηση να έπεφτε δεν νομίζω να έμενε έτσι.....

Μοιάζει σαν να πήγε κάποιος και να έβαλε νάυλον μέσα στον ξυλότυπο και να κρατήθηκε έτσι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.