Guido Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2010 Συνάδελφοι με τα πάχη των τοίχων τι κάνετε εσείς τελικά? Σε Η/Χ μπορεί να μην έχει διαφορά μεγάλη, αλλά σε νομιμοποίηση υπογείου είναι αρκετά τα τετραγωνικά που καταλαμβάνει το περιμετρικό τοιχείο. Έχω περίπτωση αποθήκης 50μ2 στα συμβόλαια που εάν αφαιρέσεις τοίχους βγαίνει 43μ2, όμως αυτό προκύπτει μόνο με μέτρηση επί του σχεδίου με κλιμακόμετρο (παλιό σχέδιο χωρίς διαστασιολογήσεις τοίχων κλπ). Σκέφτομαι όμως ότι στο μέλλον σε πιθανή μεταβίβαση θα κολλάει ο συμβολαιογράφος στην διαφορά 43-50μ2. Άντε να του εξηγήσεις την εγκύκλιο της Μπιρμπίλη... Καμία άποψη επι των ανωτέρω θα βοηθούσε. Ευχαριστώ!
gamvro Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2010 Προς soundholics Πολύ σωστά τα λες και είμαι μαζί σου. Σίγουρα δεν καταθέτουμε εύκολα τα όπλα, έλα όμως που θέλει και πολύ υπομονή, π.χ. την τελευταία φορά περίμενα 3 ολόκληρες ώρες να δω την προϊσταμένη πολεοδομίας κα. .....ταδε... και δεν κατέστι δυνατόν διότι είχε συνεχόμενα λέει ραντεβού (και ας ήμουν έξω από την πόρτα και ας μην έμπενε κανείς), ώσπου βαρέθηκα και 'φυγα. Τώρα πρέπει να ξαναπάω άλλη μέρα να δοκιμάσω την τύχη μου.
soundholics Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2010 gamvro, σε καταλαβαίνω, τι να πω... απλά όπου γίνεται επιμείνετε λίγο παραπάνω... Αν πάλι δεν βρίσκετε άκρη... guido, παρ'ότι ο νόμος είναι σαφής, θα προτείνα να μην αφαιρούσες τους τοίχους, όπως πολύ σωστάσκέφτεσαι για να μην έχεις πρόβλημα στο μέλλον. Λίγα χρήματα παραπάνω, αλλά τουλ. θα'χεις το μυαλό σου ήσυχο.
pavloselef Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2010 Καλησπέρα. Κάπου έχω μπερδευτεί με τους χώρους στην πιλοτή και την ένταξη τους στον 3843/10. Ήξερα ότι για να μπορεί να ταχτοποιηθεί ένας χώρος πρέπει να υπάρχει στην άδεια έστω με άλλη χρήση. Δηλαδή μια γκαρσονιέρα που έχει χτιστει στη πιλοτή στη θέση όπου υπήρχε ανοιχτή θέση γκαράζ δεν μπορεί να ταχτοποιηθεί, ενώ αντίθετα μια κλειστή θέση γκαράζ που έχει μετατραπεί σε κατοικία μπορεί να ταχτοποιηθεί. Διαβάζοντας όμως διάφορα post εδώ βλέπω ότι ταχτοποιείται και η πρώτη περίπτωση. Δεν έχω καταλάβει κάτι καλά μήπως? Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος σε αυτό το θεμα?
erling Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2010 guido εγώ διαφωνώ με την άποψη του soundholics, απλά διότι το λέει ο νόμος και επιπλέον ποσώς με ενδιαφέρει το τι θα πράξει ο συμβολαιογράφος αργότερα. Αυτόν τον νοιάζει όταν ζητάει να μην δειχθεί το υπάρχον κτίσμα στο τοπογραφικό? pavloselef, λάθος είχες καταλάβει. Στην πρώτη περίπτωση είναι μετατροπή της pilotis σε κατοικία. Δηλαδή ότι είναι σε pilotis μπορεί να τακτοποιηθεί.
pavloselef Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2010 Ευχαριστώ Erling και soundholics.
soundholics Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2010 pavloselef, τακτοποιούνται όλες οι περιπτώσεις που βρίσκονταν στον εγκεκριμένο κτηριακό όγκο (δες εισαγωγή νέου ορισμου-λεξιπλασία ΥΠΕΚΑ Ν.3843/2010) και δεν προσμετρούσαν στην δόμηση για διάφορους λόγους (είτε υπήρχαν με άλλη χρήση - πιλοτις, ανοικτή θέση στάθμευσης, υπόγειος βοηθητικός χώρος, είτε δεν υπήρχαν καν - πατάρι, σοφίτα) και τώρα χρησιμοποιούνται ως χώροι κυρίας χρήσης (κατοικίες, γραφεία,καταστήματα, άλλες χρήσεις) erling, σεβαστή η άποψή σου, ο νόμος είναι όντως σαφής_ εκείνα που είναι ασαφή είναι τα όρια της γραφειοκρατικής ταλαιπωρίας
Guido Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2010 Erling, η όλη ιστορία από ότι καταλαβαίνω είναι να προβλέψουμε τι θα γίνει στο μέλλον: Θα γίνουν πιο αυστηροί οι έλεγχοι απο Υπηρεσίες και εμπλεκόμενους φορείς, όποτε θα πρέπει να δηλώσεις τα πάντα και με το παραπάνω από αυτό που λέει ο νόμος, ώστε να μην έχεις προβλήματα σε τυχόν μεταβιβάσεις, μισθωτήρια, αυτοψίες Εφορίας, Πολεοδομίας, Ενεργειακών Επιθεωρητών κ.ο.κ ...ή θα παραμείνουν τα πράγματα ως έχουν, με την Πολιτεία να συνεχίζει να κάνει τα στραβά μάτια στην αυθαιρεσία, οπότε και αυτοί που θα έχουν πληρώσει τα πρόστιμα θα είναι για άλλη μια φορά οι χαμένοι της υπόθεσης... Αλλά η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι μάλλον δύσκολο να δοθεί. Εγώ θέλω να πιστεύω ότι τα πράγματα θα αλλάξουν προς το αυστηρότερο για τους παραβάτες, βλέπω όμως και τον δισταγμό αρκετών να μπουν στη ρύθμιση (λόγω και της οικονομικής κρίσης), οπότε παίζει και το σενάριο να είναι λίγοι αυτοί που τελικά θα πληρώσουν, όποτε το κοινωνικό πρόβλημα με τις αυθαιρεσίες πιθανόν να παραμείνει και να είναι δυσκολότερη η μετάβαση σε καθεστώς αυστηρότερων ελέγχων από την Πολιτεία. Σταματάω εδώ γιατί μάλλον έχω ξεφύγει του θέματος..
kibari Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2010 Για δώστε τίποτα πληροφορίες, τώρα που τσουλάει το πράγμα... α.π.
Gousgounis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2010 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2010 δηλαδή είναι ίδια για κάθε αντικείμενο του τακτοποιείται, και έχει να κάνει μόνο με την παλαιότητα του μηχανικού? Η ελάχιστη αμοιβή είναι ίδια για κάθε φάκελο που υποβάλλεται στην πολεοδομία, χωρίς αυτό να σημαίνει πως ο μηχανικός δε μπορεί να κοστολογήσει τη δουλειά του ακριβότερα. Και πόσο είναι το λ? Για το 4ο τρίμηνο του 2009 και έπειτα: λ = 0,23253
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα