Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Άρθρο 5 παρ. 1α. του Ν3843/10:

"....και έχουν μετατραπεί σε χώρους κύριας χρήσης.."

άρα, πριν δεν ήταν χώροι κύριας χρήσης,

ενώ τώρα είναι κύριας χρήσης.

 

Πέραν του γεγονότος ότι το τμήμα της φράσης που απέκοψες, δεν ερμηνεύεται αυτοτελώς, αλλά μαζί με το υπόλοιπο (συνεχόμενο) τμήμα, με τη σκέψη σου δεν δικαιολογείται το δεύτερο σκέλος (βοηθητική χρήση) της παρ. 5 της εγκυκλίου 15/2010.

Δημοσιεύτηκε

Ο νόμος αφορά χώρους οι οποίοι καθ' υπέρβαση της δόμησης μετατράπηκαν σε χώρους κύριας χρήσης.

 

Όταν έχουμε κύρια χρήση και πηγαίνουμε ξανά σε κύρια χρήση, απλά δεν έχουμε υπέρβαση της δόμησης. Ομοίως και από βοηθητικό σε βοηθητικό.

 

Επίσης δε μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος, ενώ μπορεί να κάνει την κλασσική αλλαγή χρήσης, να χρησιμοποιήσει αυτόν το νόμο. Για να μην μπορεί μετά στο μέλλον να αλλάξει πάλι τη χρήση άμα χρειαστεί;

Δηλαδή:

Έχουμε κατοικία, θέλουμε να το κάνουμε κατάστημα και μετά από 5 χρόνια θα έρθει κάποιος να το κάνει φροντιστήριο.

 

Κλασικός τρόπος.

Αλλάζουμε όσες φορές θέλουμε τη χρήση (με την προϋπόθεση ότι επιτρέπεται κτλ κτλ)

 

Νέος νόμος. (θεωρητικά)

Αλλάζουμε από κατοικία σε κατάστημα.... και μετά;

 

Βέβαια αυτός ο νόμος έχει το "καλό" ότι σε απαλλάσσει από λοιπούς ελέγχους (π.χ. στατικούς. Αλλαγή χρήσης από κατοικία σε φροντιστήριο, διαφορετικό κινητό, διαφορετική σπουδαιότητα κτλ κτλ).

Δημοσιεύτηκε

Ερώτηση: Αν στο ακίνητο που ρυθμίζεται με το Ν.3843/10 υπάρχουν 2 ιδιοκτήτες με 50-50% τότε στο παράβολο(π.χ. 250ευρώ) τί θα αναγράφει;και τους δύο ιδιοκτήτες;στην απόδειξη είσπραξης αμοιβής από την τράπεζα;

Ευχαριστώ πολύ

Δημοσιεύτηκε

Σε ένα όνομα. Δε γίνεται να κοπεί σε 2 ονόματα το παράβολο. Αν θέλεις το πολύ πολύ περνάνε τα στοιχεία του 2ου συνιδιοκτήτη στις παρατηρήσεις σαν "Καταθέτης: τάδε" πράγμα το οποίο κατά τη γνώμη μου δεν έχει νόημα. Όπως άλλωστε δεν έχει νόημα και τίποτα άλλο σχετικό με τους συνιδιοκτήτες που επιμένουν να μπλέκουν και μετέτρεψαν την ιστορία σε περιπέτεια. Μια απλή υπεύθυνη δήλωση από τον συνιδιοκτήτη για τη συναίνεσή του στη διαδικασία, ήταν το μέγιστο που χρειαζόταν. Ούτε διπλές αιτήσεις, ούτε διπλές εξουσιοδοτήσεις, ούτε διπλές υπ. δηλώσεις.

Δημοσιεύτηκε
Ο νόμος αφορά χώρους οι οποίοι καθ' υπέρβαση της δόμησης μετατράπηκαν σε χώρους κύριας χρήσης.

 

Όταν έχουμε κύρια χρήση και πηγαίνουμε ξανά σε κύρια χρήση, απλά δεν έχουμε υπέρβαση της δόμησης. Ομοίως και από βοηθητικό σε βοηθητικό.

 

Συνάδελφε,

Προφανώς, έχεις διατυπώσει λανθασμένα αυτό που θα ήθελες να πεις γιατί υπέρβαση δόμησης σημαίνει κατασκευάζω παραπάνω από αυτό που προβλέπεται είτε στην ΟΑ (εάν δεν έχω εξαντλήσει τον ΣΔ) είτε στον επιτρεπόμενο ΣΔ (εάν τον εξαντλώ).

Δημοσιεύτηκε

Να θέσω κάτι που πιθανόν να έχει συζητηθεί.

 

Έχω την περίπτωση ρύθμισης ημιυπαίθριου στην Κ.Τούμπα θεσσαλονίκης.

 

Ο πελάτης πήγε στην πολεοδομία και δεν βρέθηκε κάτοψη του ορόφου στον φάκελο του αρχείου (Ενώ πήρε αντίγραφο στελέχους αδείας και τοπογραφικού).

 

Τελικά βρήκαμε τον συνάδελφο που συνυπογράφει στην άδεια και σύμφωνα με τα λεγόμενα του μπορεί να γίνει ρύθμιση με δικιά του κάτοψη σφραγισμένη από τον ίδιο συνοδευόμενη από μία Υ/Δ (το περιεχόμενο της οποίας δεν αποσαφηνίσαμε - έπεσε η γραμμή - και θα ξαναμιλήσουμε αύριο).

 

Στην Πολεοδομία του Δήμου Κοζάνης ζητάνε αντίγραφα στελέχους,τοπογραφικού και κάτοψης στα οποία να φαίνεται στο πινακάκι στρογγυλή, ελέγχθηκε κ.λ.π.

 

Τελικά είναι θέμα πόλης-υπαλλήλου. Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία?

 

Ευχαριστώ.

Δημοσιεύτηκε
όταν δεν βρίσκεται το γνήσιο ξεκινάει η διαδικασία ανασύστασης φακέλου

 

Η πολεοδομία θεσσαλονίκης μου είπε πιθανόν η απάντηση ότι δεν βρέθηκε η κάτοψη να αναφέρεται σε κάτοψη αρχιτεκτονικών και καλά θα ήταν να ξαναγίνει αίτηση-έρευνα για κάτοψη ορόφου από άλλη μελέτη (θερμομόνωση, ύδρευση-αποχέτευση).

Άν βρεθεί τότε μου είπαν πώς με την κάτοψη θερμομόνωσης κ.λ.π και ελλείψει κάτοψης αρχιτεκτονικών προχωράμε. Διαφορετικά όντως πάμε σε ανασύσταση φακέλου.

 

Τώρα αν πάμε σε ανασύσταση βρήκα ότι :

 

1. "Θεωρείται αυτονόητο ότι οι σχετικές ενέργειες πρέπει να γίνουν το συντομότερο δυνατόν και χωρίς επιβάρυνση του πολίτη"

 

2. "Η Υπηρεσία που ευθύνεται για την ολική ή μερική απώλεια του φακέλου, είναι υποχρεωμένη να ολοκληρώσει την διαδικασία της ανασύστασης, το αργότερο μέσα σε 30 ημέρες από την διαπίστωση της απώλειας."

 

3."αναστέλλονται για το χρονικό διάστημα μέχρι την ολοκλήρωση της ανασύστασης του φακέλου (30 ημέρες), οι προθεσμίες διεκπεραίωσης των αιτημάτων των πολιτών, που καθορίζονται με τις διατάξεις του άρθρου 6 του ν. 3242/04."

 

4."Είναι αναγκαίο να τονιστεί ότι η υπηρεσία που απώλεσε τον φάκελο, είναι υποχρεωμένη να προχωρήσει σε προσωρινή διεκπεραίωση του αιτήματος του πολίτη, εκδίδοντας προσωρινή διοικητική πράξη, όπου αυτό είναι δυνατόν ή διεκπεραιώνοντας μερικώς το αίτημα του πολίτη."

 

Έχει κανείς πρακτική εμπειρία της έν λόγω διαδικασίας

 

Υπάρχει πάντως κάτοψη χωρίς πινακάκι από το συμβόλαιο.

 

Ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε

Όλα έχουν να κάνουν με την Υπηρεσία στην οποία απευθήνεσαι!

 

Εγώ στην Αγ. Παρασκευή έδωσα την κάτοψη πυροπροστασίας (ή μηχανολογική δεν θυμάμαι ακριβώς) λόγω απώλειας της κάτοψης αρχ/κών και την έκαναν δεχτή, αφού τους πήγα βέβαια και το Δ.Κ. ώστε να αποδείξω τους Η/Χ.

Δημοσιεύτηκε
Η πολεοδομία θεσσαλονίκης μου είπε πιθανόν η απάντηση ότι δεν βρέθηκε η κάτοψη να αναφέρεται σε κάτοψη αρχιτεκτονικών και καλά θα ήταν να ξαναγίνει αίτηση-έρευνα για κάτοψη ορόφου από άλλη μελέτη (θερμομόνωση, ύδρευση-αποχέτευση).

Άν βρεθεί τότε μου είπαν πώς με την κάτοψη θερμομόνωσης κ.λ.π και ελλείψει κάτοψης αρχιτεκτονικών προχωράμε. Διαφορετικά όντως πάμε σε ανασύσταση φακέλου.

 

και το πρώτο θα μπορούσε να είναι μέρος της διαδικασίας ανασύστασης φακέλου. Οπότε κατά κάποιο τρόπο ανασύσταση κάνετε.....

 

1. "Θεωρείται αυτονόητο ότι οι σχετικές ενέργειες πρέπει να γίνουν το συντομότερο δυνατόν και χωρίς επιβάρυνση του πολίτη"

Θεμιτό αλλά πώς θα γίνει?

Μόνο αν και ο πολίτης είναι συνεπής και έχει τα δικά του αντίγραφα - τα οποία και αυτός οφείλει να έχει....

 

2. "Η Υπηρεσία που ευθύνεται για την ολική ή μερική απώλεια του φακέλου, είναι υποχρεωμένη να ολοκληρώσει την διαδικασία της ανασύστασης, το αργότερο μέσα σε 30 ημέρες από την διαπίστωση της απώλειας."

Αυτό μάλλον το βρήκες στο φεκ για την ανασύσταση φακέλου....

Έτσι δεν είναι? Επειδή δεν το θυμάμαι μπορείς να μας πεις το ΦΕΚ?

 

4."Είναι αναγκαίο να τονιστεί ότι η υπηρεσία που απώλεσε τον φάκελο, είναι υποχρεωμένη να προχωρήσει σε προσωρινή διεκπεραίωση του αιτήματος του πολίτη, εκδίδοντας προσωρινή διοικητική πράξη, όπου αυτό είναι δυνατόν ή διεκπεραιώνοντας μερικώς το αίτημα του πολίτη."

 

Αυτό έχει νόημα μόνο σε περιπτώσεις που έχουν επιβληθεί πρόστιμα στην ιδιοκτησία και θέλει να ανασταλούν με τον διαδικασία της ρύθμισης

 

 

Έχει κανείς πρακτική εμπειρία της εν λόγω διαδικασίας

Υπάρχει πάντως κάτοψη χωρίς πινακάκι από το συμβόλαιο.

Ευχαριστώ

Το φεκ της ανασύστασης (αν είναι φεκ - δεν θυμάμαι) είναι πολύ γενικά και αφορά όλη την δημόσια διοίκηση. Θα έλεγα ότι δεν είναι πολύ σαφές για την περίπτωση της οικοδομικής άδειας.....

Το σχέδιο με χωρίς σφραγίδα υπηρεσίας δεν λέει τίποτα - σχεδόν......

Πιστεύω ότι σε περίπτωση που δεν βρίσκεται τίποτα μπορεί να γίνει δεκτό με κάποιο πρόχειρο έλεγχο και με σύγκριση πάντα με την Αδεια Οικοδομής που σίγουρα υπάρχει κάπου στην Πολεοδομία

 

 

 

Όλα έχουν να κάνουν με την Υπηρεσία στην οποία απευθήνεσαι!

 

Εγώ στην Αγ. Παρασκευή έδωσα την κάτοψη πυροπροστασίας (ή μηχανολογική δεν θυμάμαι ακριβώς) λόγω απώλειας της κάτοψης αρχ/κών και την έκαναν δεχτή, αφού τους πήγα βέβαια και το Δ.Κ. ώστε να αποδείξω τους Η/Χ.

 

πολύ σωστό

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.