Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

...διαβάζοντάς Σωτήρη το αυτό που έγραψες σκέφτηκα να googlαρω την φράση "το χάος" και να επιλέξω να μου εμφανίσει τις clipart εικόνες...

είναι τυχαίο που εμφανίζει την εικονα του ΕΦΚΑ δευτερη !!!...

 

Βάζω εδώ το απευθείας link για το αποτέλεσμα για όσους βαριούνται την παρακάτω διαδικασία δεν είναι κάποιο δικό μου τρολλάρισμα.

post-2272-0-23295300-1516727762_thumb.jpg

Edited by georgegaleos
  • Upvote 1
  • Απαντήσεις 1,8k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι αλλαγή ελαστικων για Ι.Χ. (το οποίο χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά για τη δουλειά) μπαίνει στα έξοδα? Αν ναι τι ζητάω απο το μαγαζί, απόδειξη ή τιμολόγιο;

Δημοσιεύτηκε
1) Επιτρέπεται η έκπτωση όλων των δαπανών, με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 23 του Κ.Φ.Ε., οι οποίες αθροιστικά (να μπορείς να τις υποστηρίξεις σε πιθανό έλεγχο) είναι:

α) να πραγματοποιούνται προς το συμφέρον της επιχείρησης ή κατά τις συνήθεις εμπορικές συναλλαγές της,

β) να αντιστοιχούν σε πραγματική συναλλαγή και η αξία της συναλλαγής δεν κρίνεται κατώτερη ή ανώτερη της αγοραίας, στη βάση των στοιχείων που διαθέτει η Φορολογική Διοίκηση,

γ) να εγγράφονται στα τηρούμενα βιβλία απεικόνισης των συναλλαγών της περιόδου κατά την οποία πραγματοποιούνται και αποδεικνύονται με κατάλληλα δικαιολογητικά.

(σχετ. ΠΟΛ.1113/2015)

 

2) Ως γενική αρχή για τις πωλήσεις αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών προς επιτηδευματίες εκδίδονται τιμολόγια και προς ιδιώτες αποδείξεις. Οπότε ζήτα τιμολόγιο.

Δημοσιεύτηκε (edited)

georgegaleos

 

Να σχολιάσω αυτό.

 

..........Οπότε ζήτα τιμολόγιο.

 

Οι λογιστές συνήθως όταν πρόκειται για τέτοια αγαθά όπως λάστιχα του επιβατηγού, σε αποθαρρύνουνε απο το να πάρεις τιμολόγιο.

Και το δικαιολογούν ότι σε  ενδεχόμενες διασταυρώσεις θα πρέπει να το αποδείξεις και κάτι τετοια... και το Taxis και και έτσι κι αλλιώς και αλλιώτικα...

Προφανώς είναι αυτό που παραθέτεις πιό επάνω.

Ρωτάω όμως τώρα ,γιατί βλέπω απο τον πληκτροσυνομιλητή  απέναντί μου, μεγάλη εμπειρία.

 

Τι να αποδείξεις δηλ. στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Και αν το δεχτούμε αυτό για τα λάστιχα , τότε γιατί να μην δεχτούμε και για τα καύσιμα;

Edited by karanus
Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι αλλαγή ελαστικων για Ι.Χ. (το οποίο χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά για τη δουλειά) μπαίνει στα έξοδα? Αν ναι τι ζητάω απο το μαγαζί, απόδειξη ή τιμολόγιο;

 

1) Ναι

2) ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ

3) ΟΜΟΙΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ (ΕΔΩ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΠ )

Δημοσιεύτηκε (edited)

Το ίδιο ισχύει και για τα καύσιμα και για όλες τις δαπάνες, είναι (και) στην κρίση του ελέγχου.

Γενικότερα μπορείς π.χ. να τηρείς ιδιαίτερο φάκελο για κάθε ταξίδι/πελάτη/..., με τα σχετικά δικαιολογητικά που αποδεικνύουν τις μετακινήσεις, διαμονές κ.λ.π.
Θεωρώ ότι κατά τον πιθανό έλεγχο η κάθε δαπάνη εξετάζεται ως ξεχωριστή περίπτωση σε σχέση με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της.
Γενικότερα, θα πρέπει να μπορείς να αποδείξεις ότι η δαπάνη είχε ως στόχο την δημιουργία νέων εσόδων ή/και την αύξηση τους.
Έτσι π.χ. αν το αυτοκίνητο (δεν είναι αυτό που παλαιά λέγαμε "επαγγελματικό") και άρα δεν χρησιμοποιείται αποκλειστικά για τις ανάγκες της επιχείρησης, θα πρέπει να καταχωρούνται κανονικά όλα τα έξοδα που φέρουν τα στοιχεία της επιχείρησης (Τιμολόγια για καύσιμα, επισκευές, διόδια κλπ), αλλά να τα αναμορφώνουμε φορολογικά στο τέλος της χρονιάς.
Θα το δει πιστεύω και ο Σωτήρης και θα σου πει σχετικά ως ειδικός.
 
edit: Το είδε ... από ότι είδα ...
Edited by georgegaleos
Δημοσιεύτηκε

 

Το ίδιο ισχύει και για τα καύσιμα και για όλες τις δαπάνες, είναι (και) στην κρίση του ελέγχου.

Γενικότερα μπορείς π.χ. να τηρείς ιδιαίτερο φάκελο για κάθε ταξίδι/πελάτη/..., με τα σχετικά δικαιολογητικά που αποδεικνύουν τις μετακινήσεις, διαμονές κ.λ.π.
Θεωρώ ότι κατά τον πιθανό έλεγχο η κάθε δαπάνη εξετάζεται ως ξεχωριστή περίπτωση σε σχέση με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της.
Γενικότερα, θα πρέπει να μπορείς να αποδείξεις ότι η δαπάνη είχε ως στόχο την δημιουργία νέων εσόδων ή/και την αύξηση τους.
Έτσι π.χ. αν το αυτοκίνητο (δεν είναι αυτό που παλαιά λέγαμε "επαγγελματικό") και άρα δεν χρησιμοποιείται αποκλειστικά για τις ανάγκες της επιχείρησης, θα πρέπει να καταχωρούνται κανονικά όλα τα έξοδα που φέρουν τα στοιχεία της επιχείρησης (Τιμολόγια για καύσιμα, επισκευές, διόδια κλπ), αλλά να τα αναμορφώνουμε φορολογικά στο τέλος της χρονιάς.
Θα το δει πιστεύω και ο Σωτήρης και θα σου πει σχετικά ως ειδικός.
 
edit: Το είδε ... από ότι είδα ...

 

 

 

Λίγα πράγματα γιατί βιάζομαι να φύγω για το σπιτι.

 

Πολυ σωστά ΄σοα έγαρψε παραπάνω ο Γιώργος . Υπόψιν πάντως ότι οι δαπάνες που καταχωρούνται στα βιβλία της ατομικής κυρίως επιχείρησης και σχετίζονται με την καταοχή και χρήση επιβατικού αυτοκινήτου , στην εποχή του φορολογικού νόμου 4172/2013 , βρίσκονται εντός μιας γκρίζας ζώνης , από άποψη αποδοχής τους , πρός έκπτωση , από εμνδεχόμενο φορολογικό έλεγχο. Οχι ότι δεν ήταν το ίδιο και με τον προηγούμενο φορολογικό νόμο , τον 2238/1994 , αλλά σε αυτόν τουλάχιστον υπήρχε η δικλείδα των ποσοστών αναλόγως του κυβισμού του ΙΧ.

 

Προσωπικά , χω΄ρις να μπορώ να το στηρίξω σε διάταξη νόμου ή σε ακολουθητέα ελεγκτική πρακτική , στην ίδια κατεύθυνση αλλά από διαφορετικό δρόμο θα κινηθούν και οι έλεγχοι , όταν αυτοί γίνουν με βάση τις νέες διατάξεις. Θα υπολογίσει δηλ από τις 360 ημέρες του έτους τα Σαββατα , τις Κυριακές , τις επίσημες αργίες και θα βγάλει ένα ποσοστό ΜΗ ΕΚΠΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ πχ 52 σαββατα + 52 κυριακες + 2 μερες χριστουεγννα + 2 μερες πασχα + 15η Αυγουστου + 25η Μαρτίου + 28η Οκτωβρίου + 26η Οκτωβρίου για εμάς εδώ στη θεσσαλονίκη + 7 μέρες διακοπες καλοκαιριου = 119 μέρες μη παραγωγικής λειτουργίας του ΙΧ , ήτοι επι συνόλου 360 ημερων 119/360=33% ποσοστό δαπανών προς φορολογική αναμόρφωση .

  • Upvote 3
Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Πέρυσι έκανα για τα καύσιμα φορολογική αναμόρφωση και "αφαίρεσα" από τα έξοδα περίπου το 30% όπως με συμβούλεψε ο λογιστής μου.

Υποθέτω το ίδιο θα κάνω και για τα ελαστικά απλά είχα έναν προβληματισμό για το τιμολόγιο ή απόδειξη διότι το αμάξι δεν είναι επαγγελματικό.

Δημοσιεύτηκε

Προσωπικά , χω΄ρις να μπορώ να το στηρίξω σε διάταξη νόμου ή σε ακολουθητέα ελεγκτική πρακτική , στην ίδια κατεύθυνση αλλά από διαφορετικό δρόμο θα κινηθούν και οι έλεγχοι , όταν αυτοί γίνουν με βάση τις νέες διατάξεις. Θα υπολογίσει δηλ από τις 360 ημέρες του έτους τα Σαββατα , τις Κυριακές , τις επίσημες αργίες και θα βγάλει ένα ποσοστό ΜΗ ΕΚΠΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ πχ 52 σαββατα + 52 κυριακες + 2 μερες χριστουεγννα + 2 μερες πασχα + 15η Αυγουστου + 25η Μαρτίου + 28η Οκτωβρίου + 26η Οκτωβρίου για εμάς εδώ στη θεσσαλονίκη + 7 μέρες διακοπες καλοκαιριου = 119 μέρες μη παραγωγικής λειτουργίας του ΙΧ , ήτοι επι συνόλου 360 ημερων 119/360=33% ποσοστό δαπανών προς φορολογική αναμόρφωση .

Ναι αλλα τελη κυκλοφοριας και ασφαλεια πληρωνουμε για ολες τις μερες του χρονου, και ως γνωστον, δεν υπαρχει ωραριο σε αυτη τη δουλεια

Δημοσιεύτηκε

Ναι αλλα τελη κυκλοφοριας και ασφαλεια πληρωνουμε για ολες τις μερες του χρονου, και ως γνωστον, δεν υπαρχει ωραριο σε αυτη τη δουλεια

 

Δεν θα αμφισβητήσει ότι η δαπάνη αυτή καλύπτει χρονικά όλες τις μέρες του έτους. Αυτό που θα σου πει είναι ότι ενώ η δαπάνη καλύπτει όλο το έτος , καποιες από τς ημέρες αυτού του έτους δεν γίνεται χρήση του ΙΧ για σκοπούς της επιχείρησης (δηλ η χρήσ του ΙΧ τις ημέρες αυτές καλύπτει προσωπικές-οικογενιακές  καταναλωτικές ανάγκες )

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.