slalom Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26 , 2012 Τι εστί αναμόρφωση; Ξέρω ότι έχει πολυσυζητηθεί το θέμα των μηνιαίων παγίων, όμως θα ήθελα να ξεκαθαρίσω αν τελικά το περνάω και στο βιβλίο εισόδων εξόδων Β κατηγορίας. Αν ναι λέτε ότι περνάω το 50% του ποσού προ ΦΠΑ και στη στήλη του ΦΠΑ το 100% του ποσού; Έχω καταλάβει ορθά; Ευχαριστώ και συγνώμη για την ερώτηση. Το κινητο το βάζεις κανονικά στα έξοδά σου και το ΦΠΑ του, εκπίπτουν όλα. Όταν υποβάλλεις το Ε3, θα κάνεις τη φορολογική αναμόρφωση για το κινητό σου και το εισόδημα σου θα διορθωθει προς τα πανω κατα 50% του συνολικου ποσου των λογαριασμών.
terry Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26 , 2012 Faethon, JasonK Εκτιμω οτι εκπιπτουν κανονικα.
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 Ευχαριστώ terry, θα το διασταυρώσω και θα επανέλθω...
terry Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 Ασφαλως πρεπει να υπαρχει καποιο παραστατικο πληρωμης. Θυμαμαι πχ σε καποια σεμιναρια ΚΕΝΑΚ οτι μου ειχαν δωσει ενα αθεωρητο φυλλο απο μπλοκ. Ο λογιστης δεν το περασε στα εξοδα γτ πολυ απλα ηταν ενα μπακαλοχαρτο. Αλλα πχ για τα παραβολα των ΕΔ λογικα σου κοβουν αποδειξη εισπραξης αντιστοιχη με αυτη για την ετησια συνδρομη στο ΤΕΕ. Οποτε τι βαζεις κανονικα στα εξοδα.
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 Για τους ενεργειακούς έχω μόνο το παράβολο της ΔΟΥ ενώ για του Ε.Δ. γραμμάτιο είσπραξης από το ΤΕΕ
windman Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 (edited) Θα ήθελα να παρακαλέσω για τους εξής λόγους: Aπο το 2007 που κρατάω βιβλία δεν έχω περάσει ποτέ έξοδα (τύπου τηλεφωνία κλπ) γιατί κανένας λογιστής δεν μου έχει αναφέρει οτι μπορώ Όπως πολλοί απο εσάς δεν έχω το χρόνο να τα διαβάσω εγω και να κάνω μαθημα στο λογιστή (δεν το λέω για να θίξω κανέναν αλλά νομίζω οτι πλεόν θα χρειάζοντια και αυτοί εξειδίκευση) Φέτος η κατάσταση είναι δραματική με τους έμμεσους και άμμεσους (και δεν αναφέρομαι μόνο στα ελ επαγγέλματα) Αποσβέσεις δεν έχω κάνει ποτέ αν και είχα τη δυνατότητα αλλά όχι τη γνώση αν υπάρχει κάποιος λογιστής που έχει τις γνώσεις να ασχοληθεί με μηχανικούς και μπορείτε να προτείνετε θα ήθελα να το γνωρίζω Για να μη θεωρηθεί διαφήμιση να παρακαλέσω αν υπάρχει κάποιος να μου στείλει με pm γιατί ειλικρινά έχω απελπιστεί..... Edited Ιούλιος 30 , 2012 by windman
Antiermitianos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2012 (edited) Συνάδελφοι, τη φορολογική αναμόρφωση την κάνουμε ΜΟΝΟ μέσω του Ε3 από τους αντίστοιχους Πίνακες ή πρέπει να στείλουμε ΚΑΙ το .xml μέσω της εφαρμογής-πρόγραμμα φορολογικής αναμόρφωσης;;; Στο Ν. 3842/2010 στην Παρ. 9 του Άρθρου 17 αναφέρει: "Ο λογιστής φοροτεχνικός είναι υπεύθυνος για την ορθή μεταφορά των οικονομικών δεδομένων από τα στοιχεία στα βιβλία, για την ακρίβεια των δηλώσεων ως προς τη συμφωνία αυτών με τα φορολογικά και οικονομικά δεδομένα που προκύπτουν από τα τηρούμενα βιβλία. Επίσης, είναι υπεύθυνος για την ορθή φορολογική αναμόρφωση των αποτελεσμάτων με τις δαπάνες που δεν αναγνωρίζονται και τις οποίες παραθέτει αναλυτικά σε κατάσταση που συνυποβάλλεται με τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος. Το περιεχόμενο της κατάστασης αυτής υπόκειται σε έλεγχο σύμφωνα με το άρθρο 66 του Κ.Φ.Ε. Τέλος, με τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος δηλώνεται ότι κατά τη διαρρεύσασα διαχειριστική περίοδο έχουν υποβληθεί ορθά όλες οι δηλώσεις παρακρατούμενου φόρου εισοδήματος και απόδοσης των έμμεσων φόρων. Για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου αυτής, ο λογιστής φοροτεχνικός υπογράφει τις δηλώσεις της παραγράφου 2, καθώς και τα συνυποβαλλόμενα έντυπα ή καταστάσεις, όπως αυτά καθορίζονται κάθε φορά με τις οικείες αποφάσεις του Υπουργού Οικονομικών. Επίσης, κατά την υποβολή των δηλώσεων οι λογιστές φοροτεχνικοί αναγράφουν υποχρεωτικά το ονοματεπώνυμο, τη διεύθυνση κατοικίας τους ή της έδρας του επαγγέλματός τους, κατά περίπτωση, τον Α.Φ.Μ., την αρμόδια Δ.Ο.Υ. για τη φορολογία τους, τον αριθμό μητρώου της άδειας άσκησης επαγγέλματός τους και την κατηγορία της άδειάς τους" Edited Ιούλιος 31 , 2012 by Antiermitianos
ΑΕΚΤΖΙΣ Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2012 μήπως ξέρει κανένας αν η απόδειξη διαμονής σε ξενοδοχείο ( για καλοκαιρινές διακοπές) μπορεί να περαστεί σαν έξοδο για το γραφείο ? ( αναφέρομαι για βιβλία β' κατηγορίας ελεύθερου επαγγελματία) όχι για εταιρία.
Topap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2012 Εκτος και αν μπορέσεις να το συνδέσεις με μια δουλεια που εκανες και αναγκάστηκες να μείνεις στο ξενοδοχείο, ΟΧΙ. Ειναι πολύ σχετικό το θέμα, αν το βάλεις σε ενδεχομενο ελεγχο θα στο πετάξουν. Αν έχεις κάποια σύμβαση έργου που ανάλαβες στη περιοχή που ειναι το ξενοδοχείο, δεν θα έχεις πρόβλημα και θα μπορεσεις να το υποστηριξεις. Άρα εφόσον ήταν για διακοπές, ΟΧΙ.-
SOTHRIS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2012 μήπως ξέρει κανένας αν η απόδειξη διαμονής σε ξενοδοχείο ( για καλοκαιρινές διακοπές) μπορεί να περαστεί σαν έξοδο για το γραφείο ? ( αναφέρομαι για βιβλία β' κατηγορίας ελεύθερου επαγγελματία) όχι για εταιρία. H συγκεκριμένη δαπάνη δεν είναι επαγγελματική, είτε πρόκειται για ελεύθερο επαγγελματία, είται για εταιρία.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα