Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Με το "επαγγελματικό τιμολόγιο" εννοούσα τη διαφορετική χρέωση που έχει ο πάροχος όταν είσαι επαγγελματίας, σε αντιδιαστολή με τη μειωμένη κατά κανόνα χρέωση που έχει όταν η παροχή είναι οικιακή. Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις.

  • Απαντήσεις 1,8k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Με το "επαγγελματικό τιμολόγιο" εννοούσα τη διαφορετική χρέωση που έχει ο πάροχος όταν είσαι επαγγελματίας, σε αντιδιαστολή με τη μειωμένη κατά κανόνα χρέωση που έχει όταν η παροχή είναι οικιακή. Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις.

 

ΟΚ. Oι διαφορές αυτές έχουν να κάνουν με τον ιδιοκτήτη του χώρου , με τον χρήστη του χώρου και τη ΔΕΗ ΄. Δεν επηρεάζουν το φορολογικό ΄μέρος της συναλλαγής .

  • Upvote 2
  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Σχετικά με  την φορολογική αναμόρφωση γνωρίζετε αν έχει καταργηθεί η υποχρέωση φορολογικής αναμόρφωσης για δαπάνες αυτοκινήτου και κινητού. Σημειώνω τι ίσχυε :

 

  1. Το 30% των δαπανών επισκευής και συντήρησης Ε.Ι.Χ. αυτοκινήτων μέχρι 1600 κυβ. εκ. και το 65% των δαπανών για αυτοκίνητα άνω των 1600 κυβ. εκ.
  2. Ποσοστό 50% των εξόδων κινητής τηλεφωνίας για   λογαριασμούς που ανήκουν στην επιχείρηση με την προϋπόθεση ότι οι λογαριασμοί αυτοί δεν υπερβαίνουν τον αριθμό των απασχολουμένων υπαλλήλων της

Ευχαριστώ και ελπίζω να μην έχει απαντηθεί το ερώτημα μου σε κάποιο άλλο thread.

Δημοσιεύτηκε

Τα ποσοστά που αναφέρεις έχουν καταργηθεί.

 

Θα κάνεις φορολογική αναμόρφωση με βάση την πραγματική χρήση για επαγγελματικούς και προσωπικούς σκοπούς.

 

π.χ. μπορεί να χρησιμοποιείς το ΕΙΧ αυτοκίνητο 48% για επαγγελματικούς σκοπούς αλλά το κινητό 71%. Αναμορφώνεις αντίστοιχα.

 

Ίσως το πιο δύσκολο κομμάτι είναι το πώς αποδεικνύονται αυτά σε περίπτωση ελέγχου...

Δημοσιεύτηκε

π.χ. αν έχεις το προσωπικό σου αυτοκίνητο και ένα μηχανάκι που το έχεις δώσει σε έναν υπάλληλο σου.

Το προσωπικό αυτοκίνητο θα πάει π.χ. 50-50 (εγώ προσωπικά για το ΙΧ μου κάνω το 70-30 που ίσχυε) ενώ το μηχανάκι θα πάει 100% ως έξοδο.

Για το κινητό... Ζήσε Μάη μου.

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι, ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

 

Μήπως έχετε υπόψη σας τη σχετική διάταξη που αναφέρει την κατάργηση των συντελεστών ?

 

Συγκεντρώνω όλο το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τις εκπιπτόμενες δαπάνες των μηχανικών στην (απέλπιδα, ατελέσφορη και εκ των προτέρων καταδικασμένη σε αποτυχία) προσπάθεια να μειώσω το φορολογητέο εισόδημα μου με νόμιμο τρόπο, ενόψει της επικείμενης λαίλαπας του ασφαλιστικού νομοσχεδίου.

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι, ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

 

Μήπως έχετε υπόψη σας τη σχετική διάταξη που αναφέρει την κατάργηση των συντελεστών ?

 

Συγκεντρώνω όλο το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τις εκπιπτόμενες δαπάνες των μηχανικών στην (απέλπιδα, ατελέσφορη και εκ των προτέρων καταδικασμένη σε αποτυχία) προσπάθεια να μειώσω το φορολογητέο εισόδημα μου με νόμιμο τρόπο, ενόψει της επικείμενης λαίλαπας του ασφαλιστικού νομοσχεδίου.

 

Δεν υπάρχουν και πολλά που μπορεί να συγκεντρωθούν.

 

Νόμος 4172/2013 ,,αρθρο 22 , άρθρο 23 , άρθρο 24 και άρθρο 26

 

Πολ 1113/2015 Με τη θέση της διοικήσεως επί των παραπάνω.

  • 4 months later...
Δημοσιεύτηκε

καλησπέρα. αλλαγή ελαστικών μπορώ να τα περάσω ως έξοδο στο ιχ αυτοκίνητο μου που το χρησιμοποιώ για τις επαγγελματίκες μετακινήσεις μου? 

Δημοσιεύτηκε

Εγώ τα περνάω κανονικά, χωρίς να εκπίπτει ο ΦΠΑ (έχω Ι.Χ. ως ελεύθερος επαγγελματίας).

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.