Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Αν το χρησιμοποιούσα μόνο για τη δουλειά μου θα ήταν επαγγελματικό και θα πέρναγα το 100% των δαπανών που το αφορούν! Τώρα που δεν είναι επαγγελματικό, μου δίνει το δικαίωμα ο νόμος να εκπίπτω ως επαγγελματικές δαπάνες το 70%. Χωρίς ερωτήσεις και χωρίς να χρειάζεται να "αποδείξω" το οτιδήποτε όπως λες. Σε τι προβληματίζεσαι δεν καταλαβαίνω;!

 

 

OXI, αν το υπόψιν αυτοκίνητο είναι επιβατικό και 100% να το χρησιμοποιείς για το επάγγελμά σου (αν αυτό μπορεί κάπως να στοιχειοθετηθεί) πάλι θα είχες την φορολογική έκπτωση με ποσοστό 70% ή 35%

  • Απαντήσεις 1,8k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

SOTHIRIS αυτό που αναφέρεις ισχύει με το νέο νόμο? Το μόνο που γνώριζα πάντως είναι ότι καταργείται ο τεκμαρτός τρόπος φορολόγησης του κλάδου μας και όλοι πάνε πλέον με έσοδα -έξοδα. Για τους συντελεστές απόσβεσης κτλ δεν ήξερα ότι έχει αλλάξει κάτι και αναγνωρίζω το λάθος μου.

Δημοσιεύτηκε
1. 2.Θα σε παρακαλούσα να εκφράζεσαι καλύτερα γιατί και εγώ θα μπορούσα να αναφερθώ σε πολλές σαχλαμάρες του κλάδου σου που μας παιδεύουν χρόνια. Για Ι.Χ εταιρειών και για τις ανάγκες της εταιρείας έτσι τουλάχιστον είχα διαβάσει σε σχετική εγκύκλιο του 1997.Εάν δεν ισχύει πάω πάσο.

 

1. Οι σαχλαμάρες που ο καθένας λέει αφορούν τον ίδιο , οπότε δεν είναι λογικό να φορτωθώ ανοησίες διάφορων φοροτεχνικών, οι οποίες παιδεύουν εσάς αλλά και εμένα.

2. Πάντοτε (από όσο εγώ θυμάμαι και ασχολούμαι -περίπου 20 χρόνια) στη φορολογία εισοδήματος είτε σε ατομικές επιχειρήσεις, είτε σε πάσης φύσεως εταιρείες οι σχετικές με επιβατικά αυτοκίνητα δαπάνες εκπίπτονταν με συντελεστές (οι οποίοι κατά καιρούς άλλαζαν) και όχι στο συνολό τους (εξαίρεση αποτέλεσαν τα μισθώματα (μόνο αυτά) στις περιπτώσεις των "χρονομισθώσεων")

3. Αν το επιβατικό αυτοκίνητο δεν χρησιμοποιήθηκε καθόλου για επαγγελματική χρήση , τότε φυσικά δεν θα εκπεστεί δαπάνη του στη φορολογία εισοδήματος πχ. ΕΙΧ συζύγου, ΕΙΧ που βρίσκεται παρκαρισμένο μόνιμα στο εξοχικό κλπ. Στις περισσότερες των περιπτώσεων υπάρχει η μικτή χρήση , η οποία δύσκολα για τον έφορο καταπίπτει και για την οποία μικτή χρήση εφευρέθηκαν οι υπόψιν συντελεστές. Παλαιότερα ο έφορος με διάφορα τερτίπια μπορούσε να μειώσει τον συντελεστή, τώρα πλέον (με το νόμο 3842/10) δεν έχει τέτοιο δικαίωμα.

Δημοσιεύτηκε
Και με τα τελη κυκλοφοριας τι γινεται?

Τα τελη του 2010 αγοραστηκαν το 2009 αλλα ισχυανε για το 2010...

Θα προσκομιστει η αποδειξη αγορας απο τη ΔΟΥ η την τραπεζα τελοσπαντων?

Και αν ναι, αυτο θα ειναι για τα τελη του 2009 η του 2010??

 

Σας ζαλισα, ζαλιστηκα κι εγω ο ιδιος...:razz:

 

 

Τα τέλη φορολογικά αναγνωρίζονται το έτος στο οποίο καταβάλλονται.

Δημοσιεύτηκε
1. Οι σαχλαμάρες που ο καθένας λέει αφορούν τον ίδιο , οπότε δεν είναι λογικό να φορτωθώ ανοησίες διάφορων φοροτεχνικών, οι οποίες παιδεύουν εσάς αλλά και εμένα.

2. Πάντοτε (από όσο εγώ θυμάμαι και ασχολούμαι -περίπου 20 χρόνια) στη φορολογία εισοδήματος είτε σε ατομικές επιχειρήσεις, είτε σε πάσης φύσεως εταιρείες οι σχετικές με επιβατικά αυτοκίνητα δαπάνες εκπίπτονταν με συντελεστές (οι οποίοι κατά καιρούς άλλαζαν) και όχι στο συνολό τους (εξαίρεση αποτέλεσαν τα μισθώματα (μόνο αυτά) στις περιπτώσεις των "χρονομισθώσεων")

3. Αν το επιβατικό αυτοκίνητο δεν χρησιμοποιήθηκε καθόλου για επαγγελματική χρήση , τότε φυσικά δεν θα εκπεστεί δαπάνη του στη φορολογία εισοδήματος πχ. ΕΙΧ συζύγου, ΕΙΧ που βρίσκεται παρκαρισμένο μόνιμα στο εξοχικό κλπ. Στις περισσότερες των περιπτώσεων υπάρχει η μικτή χρήση , η οποία δύσκολα για τον έφορο καταπίπτει και για την οποία μικτή χρήση εφευρέθηκαν οι υπόψιν συντελεστές. Παλαιότερα ο έφορος με διάφορα τερτίπια μπορούσε να μειώσει τον συντελεστή, τώρα πλέον (με το νόμο 3842/10) δεν έχει τέτοιο δικαίωμα.

 

Συμφωνείς επομένως ότι μέχρι και πέρυσι (δεν ξέρω για φέτος) ο νόμος ερμηνεύεται κατά το δοκούν όπως περιέγραψα στο συνάδελφο περί συντελεστών. Δεν υπάρχει πουθενά η λέξη μικτή χρήση όπως αναφέρεις ή κάνω λάθος ?

Δημοσιεύτηκε
OXI, αν το υπόψιν αυτοκίνητο είναι επιβατικό και 100% να το χρησιμοποιείς για το επάγγελμά σου (αν αυτό μπορεί κάπως να στοιχειοθετηθεί) πάλι θα είχες την φορολογική έκπτωση με ποσοστό 70% ή 35%

 

Δεν το αμφισβήτησα. Εννοώ ότι αν το χρησιμοποιούσα 100% θα είχα επιδιώξει να πάρω επαγγελματικό. Το 70% για το απλό ΙΧ μου δηλαδή, είναι "ακλόνητο" και δε μπορεί να αμφισβητηθεί στον έλεγχο. Αυτό ήθελα να πω στον maximos75.

Δημοσιεύτηκε
Και λοιπόν ?

 

Και λοιπόν μέχρι και το 2009 τουλάχιστον ο κάθε εφοριακός θα μπορούσε να αμφισβητήσει την όποια εγγραφή στα βιβλία σου και όχι μόνο για έξοδα αυτοκινήτου...Ζήτω η ΠΕΡΑΙΩΣΗ.

Δημοσιεύτηκε
Και λοιπόν μέχρι και το 2009 τουλάχιστον ο κάθε εφοριακός θα μπορούσε να αμφισβητήσει την όποια εγγραφή στα βιβλία σου και όχι μόνο για έξοδα αυτοκινήτου...

 

Μέχρι το 2009, ο συντλεστής για τα έξοδα του αυτοκινήτου ήταν μέχρι 60% για κάτω από 1600cc. Ο ελεγκτής είχε δικαίωμα, αυθαίρετα, να εκτιμήσει αν το ποσοστό αυτό ήταν σωστό και να στο περάσει ή να στο μειώσει, όχι όμως να στο μηδενίσει.

Δημοσιεύτηκε
Και λοιπόν μέχρι και το 2009 τουλάχιστον ο κάθε εφοριακός θα μπορούσε να αμφισβητήσει την όποια εγγραφή στα βιβλία σου και όχι μόνο για έξοδα αυτοκινήτου...Ζήτω η ΠΕΡΑΙΩΣΗ.

 

 

Και τώρα την έχει (αναφέρομαι σε δαπάνη κάθε είδους)

Για να αναγνωρισθεί φορολογικά μια δαπάνη πρέπει (μεταξύ των άλλων) να είναι και παραγωγική δηλ. να συμβάλει (η πραγματοποίηση της δαπάνης) στην απόκτηση φορολογητέου εισοδήματος. Αυτό το τελευταίο είναι διαχρονική αξία του φορολογικού συτήματος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.