acnt Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2008 Καταρχήν ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ δεν μας λές τί ύψος θα έχουν αυτές οι αναμονές και πόσο είναι το ελάχιστο απαιτούμενο, ώστε να δούμε τί είναι κατασκευαστικά εφικτό. Επίσης δεν μας λές σε ποιό στάδιο είσαι (μελέτη, κατασκευή ή εκδοση αδείας; ).Θα έχεις βιομηχανικό δάπεδο; Σε παίρνει να βάλεις κανονικά τις αναμονές, να τις προστατεύσεις περιμετρικά και να ρίξεις ελαφρομπετό με φθίνουσα κλίση; Εάν είσαι σε επίπεδο μελέτης, δεν κατεβάζεις τους κόμβους απο αυτά τα υποστυλώματα και να καταργήσεις τις δοκούς που συντρέχουν; Θα κάνεις βέβαια μια γουμαρόπλακα, αλλά λύνεται το πρόβλημά σου... Τέλος, δεν μπορείς να χτίσεις τοίχο για να κρύψεις τις αναμονές;
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2008 1)Το ελάχιστα απαιτούμενο ύψος είναι 12 εκ. 2)Θα ξεκινήσει η κατασκεύη σε ένα μήνα. Θα έχω βιομηχανικό δάπεδο όπως έχω γράψει εξαρχής. 3)Ελαφρομπετόν δεν μπορω να βάλω γιατί θελω βιομηχανικό δάπεδο (χρειάζεται κανονικό μπετόν από κάτω ε?) 4)actn "δεν κατεβάζεις τους κόμβους απο αυτά τα υποστυλώματα και να καταργήσεις τις δοκούς που συντρέχουν" eννοείς να κάνω πλάκα χωρίς δοκούς? 5)δεν μπορώ να χτίσω τοίχο
SIRADRAB Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2008 PeterPann: Θα μπορούσες να ενσωματώσεις μεταλλικές πλάκες (με τα αγκύρια συγκολλημένα ώστε να μή προεξέχουν) στο σκυρόδεμα. Αντί για τα συγκολλημένα αγκύρια, θα μπορούσαν αυτά να είναι συγκολλημένοι ‘’μεταλλικοί’’ κύλινδροι ειδικά διαμορφωμένοι εσωτ.-εξωτ., (κάτι σαν σωλήνες) ώστε να ικανοποιούν την απαίτηση πρόσφυσης-αγκύρωσης, με διαμορφωμένο εσωτερικό σπείρωμα ώστε τα αγκύρια να ‘’βιδώνουν’’ εκ των υστέρων στην εσωτερική περίμετρο αυτών των μεταλλικών κυλίνδρων-αγκύρων? Στη συνέχεια τα base plate των μεταλλικών στύλων θα ‘’κάτσουν’’ πάνω στις πακτωμένες στα υποστυλώματα, μεταλλικές πλάκες και θα ‘’βιθωθούν’’ τα αγκύρια μετά, (μαζί με την επι τόπου συγκόλληση των 2 πλακών, δεν νομίζω βλάπτει).
acnt Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2008 Η μόνη και πιό σωστή λύση που βλέπω, είναι να τα κάνεις όλα κανονικά και να "κλέψεις" τα 12 εκ. στο βιομηχανικό! Ούτως ή άλλως, η κολώνα σου δεν θα "πατάει" πάνω στο βιομηχανικό αλλά στην πλάκα μπετού...
aTomGR Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2008 Η πρώτη σκέψη που έκανα ήταν αυτή του peterpan. Αλλά θα έλεγα μιας που δεν έχεις εφελκυσμούς αλλά μόνο διάτμηση και ροπές μήπως να έπαιρνες την διάτμηση με κλειδί για να ελαφρώσεις λίγο τα αγκύρια. Πλάκες εκεί μέσα μάλλον θα δυσκολέψουν στη σκυροδέτηση. Θα έλεγα μάλλον τελάρα τετράγωνα για να κρατήσεις αλφαδιασμένα τα αγκύρια. Αλλά και πάλι μέσα στο jacket θα πρέπει να βάλεις κάποια ρητίνη ή κόλα. Αν τα αγκύρια παίρνουν μόνο ένταση από ροπή δεν θα έχεις πρόβλημα. Θα το δω λίγο Δευτέρα με τους γηραιότερους μπας και έχουν καμιά άλλη ιδέα.
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2008 Καταρχάς σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ όλους πολύ. Η λύση των κυλίνδρων του siradrab μου αρέσει απλά με φοβίζει ότι θα έχω πολλές τρύπες στην κολώνα. Μάλλον αν έβαζα αντί για τόσα πολλά Μ30 (που δυστυχώς βολεύουν τους κατασκευαστές) να έβαζα 4 Μ56 (ή ότι απαιτείται). Με τον τρόπο αυτό θα έχω λίγες τρύπες στο υποστύλωμα από Ω.Σ και θα ήταν πιο καλά τα πράγματα για την λύση αυτή. αctn, αυτό που λες το σκέφτηκα αλλά νομίζω ότι θα είμαι αναγκασμένος να βάλω βιομηχανικό από γαρμιλομπετόν, γιατί από ότι ξέρω το βιομηχανικό δεν φτιάχνεται σε αφρομπετόν ή φελλομπετόν. Έτσι δεν είναι? aTomGR περιμένω και την άποψη των γηραιότερων! Σας ευχαριστώ
acnt Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2008 Ναι, έχεις δίκιο, αλλά δεν καταλαβαίνω σε τί σε πειράζει αυτό; Κάτσε σκέψου το λίγο, διότι το βλέπω πολύ "κουλό" να μη χρειάζεσαι κλίσεις στο δάπεδό σου...
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2008 οκ actn με τα 7 μ άνοιγμα από υποστύλωμα σε υποστύλωμα μπορώ να έχω με ένα 2% άνετα 14 εκ. Αυτό που και πάλι με προβληματίζει είναι ότι δεν θα θέλουν κλίσεις. Θα το δοκιμάσω σε περίπτωση που δεν βολεύει κάποια άλλη λύση.
PeterPann Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάιος 10 , 2008 @SIRADRAB σαν ιδέα είναι καλή, αλλά δεν το έχω δει στην εφαρμογή. @Αρη Πάντως, αν η κρίσιμη φόρτιση είναι η διάτμηση, η σωστή αντιμετώπιση είναι να παραλαμβάνεται με shear key, γιατί αλλιώς πήζουμε στα αγκύρια. Αυτό βέβαια έχει σαν αποτέλεσμα ότι θα πρέπει να μείνουν τρύπες στο σκυρόδεμα για την υποδοχή των shear keys. Αν αυτό δεν είναι πρόβλημα (αν π.χ. είναι δυνατόν να κλείσουν οι τρύπες με κάτι που αργότερα μπορεί να αφαιρεθεί), θα μπορούσες να εξετάσεις την περίπτωση, απαλλαγμένος από την διάτμηση, να παραληφθεί ο εφελκυσμός απο χημικά αγκύρια.
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2008 PeterPann δεν είναι το πρόβλημα μου η διάτμηση (θα βάλω στοιχείο διάτμησης σε όποια κολώνα δεν εγκιβωτίζεται από το υλικό του δαπέδου). Εσύ τα χημικά αγκύρια σε τόσα Μ30 ή έστω λιγότερα άλλης μεγαλύτερης διαμέτρου θα τα εμπιστευόσουν? Έστω πως ναι. Σε τι βάθος θα τα έβαζες? Δεν θα έπρεπε εκτός από τους ελέγχους σε εξόλκευση των χημικών αγκυρίων που υπολογίζονται έυκολα (βλέπε προγράμματα HILTI) να έχω και κατάλληλο μήκος αγκύρωσης ώστε να μεταφερθούν- παραληφθούν οι εντάσεις από τα κολωνοσίδερα? Δηλαδή αν τα χημικά ήταν οκ με 50-60 εκ (εύκολο να τρυπηθεί και να κατασκευαστεί) δεν θα πρέπει να πάω τουλάχιστον στο 1μ για να «δουλέψει» το υποστύλωμα από Ω.Σ μέσω συνάφειας
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα