Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

μπορει καποιος να μας διαφωτίσει που μπορεί κανεις να παρακολουθήσει τα σεμινάρια 100 ωρών για άδεια εγκαταστάτη αερίων αυτοκινήτων. ευχαριστω. απο ότι βλεπω έχει ξαναειπωθεί η ερώτηση αλλά καμία απάντηση

  • Απαντήσεις 82
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

εχω ασχοληθει λιγο με το θεμα, και απ'οσο γνωριζω, η μετατροπη ειναι απολυτως νομιμη, αποδεκτη απο το κετο, αρκει να περιλαμβανει πιστοποιημενα ανταλλακτικα, πιστοποιημενη εργασια και ΝΟΜΙΖΩ υπογραφη απο μηχανολογο μηχανικο. σε σχεση με την βενζινοκινηση, τα καυσαερια ειναι πιο καθαρα, ο ηχος ειναι λιιιιγο πιο "απαλος", για οικονομια στα καυσιμα ουτε λογος, ειναι περιπου 60% πιο οικονομικο, και εχει περιπου 1-3% λιγοτερη αποδοση. περιλαμβανει την αποθηκη καυσιμου, η οποια τοποθετειται ειτε στον χωρο αποσκευων, ειτε στον χωρο της ρεζερβας, τις σωληνωσεις μεταφορας προς το συστημα ψεκασμου, το οποιο συνηθως ειναι απο σωληνες αεροπορικου τυπου, αντλιες-φιλτρα κτλ, τα εξτρα μπεκ ψεκασμου στην εισαγωγη του κινητηρα, καθως και την ηλεκτρονικη μοναδα ελεγχου.

ολα τωρα αυτα, εφοσον πληρουν τις προυποθεσεις και τις πιστοποιησεις, ειναι απολυτως ασφαλη και νομιμα, και το οχημα περναει κανονικα απο κτεο, αρκει στο κτεο να εχουν ενημερωθει, και να μην τρομαξουν μολις ακουσουν υγραεριοκινηση.

οσον αφορα τις απαντησεις υπουργειων και δημοσιων οργανισμους.........τα ζωα μου αργα!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσιεύτηκε
και το οχημα περναει κανονικα απο κτεο, αρκει στο κτεο να εχουν ενημερωθει, και να μην τρομαξουν μολις ακουσουν υγραεριοκινηση.

Ασφαλώς εδώ κάνεις πλάκα ετσι?

Δημοσιεύτηκε
εχω ασχοληθει λιγο με το θεμα, και απ'οσο γνωριζω, η μετατροπη ειναι απολυτως νομιμη, αποδεκτη απο το κετο, αρκει να περιλαμβανει πιστοποιημενα ανταλλακτικα, πιστοποιημενη εργασια και ΝΟΜΙΖΩ υπογραφη απο μηχανολογο μηχανικο. σε σχεση με την βενζινοκινηση, τα καυσαερια ειναι πιο καθαρα, ο ηχος ειναι λιιιιγο πιο "απαλος", για οικονομια στα καυσιμα ουτε λογος, ειναι περιπου 60% πιο οικονομικο, και εχει περιπου 1-3% λιγοτερη αποδοση. περιλαμβανει την αποθηκη καυσιμου, η οποια τοποθετειται ειτε στον χωρο αποσκευων, ειτε στον χωρο της ρεζερβας, τις σωληνωσεις μεταφορας προς το συστημα ψεκασμου, το οποιο συνηθως ειναι απο σωληνες αεροπορικου τυπου, αντλιες-φιλτρα κτλ, τα εξτρα μπεκ ψεκασμου στην εισαγωγη του κινητηρα, καθως και την ηλεκτρονικη μοναδα ελεγχου.

ολα τωρα αυτα, εφοσον πληρουν τις προυποθεσεις και τις πιστοποιησεις, ειναι απολυτως ασφαλη και νομιμα, και το οχημα περναει κανονικα απο κτεο, αρκει στο κτεο να εχουν ενημερωθει, και να μην τρομαξουν μολις ακουσουν υγραεριοκινηση.

 

Ακριβώς έτσι είναι. Όταν σε ένα όχημα γίνει μετατροπή για να καίει και υγραέριο τότε πρέπει να περαστεί στην άδεια κυκλοφορίας. Για να γίνει αυτό πρέπει Ο ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ να έχει τα δικαιολογητικά που ανέφερε ο nikxan1 (Χρειάζεται η βεβαίωση από μηχανολόγο) καθώς και δελτίο τεχνικού ελέγχουν σε ισχύ. Τέτοιος έλεγχος γίνεται σε δημόσια ΚΤΕΟ και σε Ιδιωτικά ΚΤΕΟ που έχουν πάρει σχετική άδεια ελέγχου υγραεριοκίνησης.

 

Σε περίπτωση που σε ένα όχημα γίνει μετατροπή τότε πρέπει να περάσει ΚΑΙ ΚΤΕΟ. Εάν στον έλεγχο ΚΤΕΟ βρεθούν σοβαρές ελείψεις (κοινώς κοπεί) τότε πρέπει να αποκατασταθούν οι ελείψεις πρώτα και μετά να εκδοθεί το δελτίο καταλληλότητας για την υγραεριοκίνηση. Οι δύο αυτοί έλεγχοι γίνονται ξεχωριστά δηλαδή πρώτα ελέγχουν καυσαέρια (σε βενζίνη) φρένα αναρτήσεις φώτα ψαλίδια λάστιχα οπτικούς ελέγχους κλπ, και μετά την εγκατάσταση υγραεριοκίνησης. Εάν όμως κοπεί στο πρώτο τότε μέχρι να φτιαχτεί δεν βγαίνει το δεύτερο δελτίο.

 

Με αυτά τα δύο χαρτιά πας στην νομαρχία και σου εκδίδουν νέα άδεια όπου στο καύσιμο αναγράφεται πλέον και το υγραέριο.

 

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι όταν πας στο ΚΤΕΟ τους λες ότι πρόκειται για έλεγχο υγραεριοκίνησης.

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Πρέπει ο Μηχανολόγος που θα υπογράψει να έχει άδεια για το υγραέριο (μετά από σεμινάριο 100 ωρών) όπως λέι η νομοθεσία και βέβαια το ερώτημα είναι άν που και πότε γίνονται τέτοια σεμινάρια

Δημοσιεύτηκε
Πρέπει ο Μηχανολόγος που θα υπογράψει να έχει άδεια για το υγραέριο (μετά από σεμινάριο 100 ωρών) όπως λέι η νομοθεσία και βέβαια το ερώτημα είναι άν που και πότε γίνονται τέτοια σεμινάρια

 

γνωρίζει κάποιος περί των σεμιναρίων;

Δημοσιεύτηκε

παιδιά 2 οι προυποθέσεις για να περάσει υγραεριοκίνητο αυτοκίνητο την διαδικασία του κτέο,

1)τα εξαρτήματα να φέρουνε πιστοποιήσεις από το υπούργείο και

2)το συνεργειο μετατροπής να είναι εξουσιοδοτημένο και να φέρει πιστοποιήση από το υπουργείο μεταφορών και συγκοινονιών.

από αυτά που διάβασα πιθανολογώ πως προφανώς τα βουλγάρικα συνεργεία δεν θα φέρουνε πιστοποίηση ανεξαρτήτου προελεύσεως συσκευών.

Δημοσιεύτηκε
...από αυτά που διάβασα πιθανολογώ πως προφανώς τα βουλγάρικα συνεργεία δεν θα φέρουνε πιστοποίηση ανεξαρτήτου προελεύσεως συσκευών.

 

εννοείται ότι τα βουλγαρικά συνεργεία δεν φέρουν την ζητούμενη πιστοποίηση...

 

όσο για τη μετατροπή, εξαρτάται από τον κινητήρα που φορά το αυτοκίνητο. Από όσο ξέρω δεν είναι δυνατή η μετατροπή όταν ο κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού (FSI)

Δημοσιεύτηκε
δεν είναι δυνατή η μετατροπή όταν ο κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού (FSI)

 

Δεν είναι μόνο οι FSI άμεσου ψεκασμού. Άμεσου ψεκασμού (direct injection) είναι οι κινητήρες που το μπεκ ψεκάζει μέσα στον κίλυνδρο απευθείας και όχι πριν την βαλβίδα εισαγωγής, δηλαδή όλοι οι καινούριοι βενζινοκινητήρες.

cov-08eboost2.jpg

Οι FSI είναι φτωχού μίγματος.

 

Η μετατροπή γίνεται σε όλους τους κινητήρες και στους FSI.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.