Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Σε ευχαριστώ, για την διευκρίνηση. Δηλαδή εαν το συνεργείο, έχει ( η βγάλει) άδεια υγραερίου, μέχρι το Σεπτέμβριο, θα είναι όλα εντάξει???

Εαν έχει (ή βγάλει ) άδεια για υγραέριο , ναι είναι όλα εντάξει, αλλά όλοι όσοι ασχολούμαστε με το συγκεκριμένο αντικείμενο Πρέπει να κάνουμε το σεμινάριο για αέρια καύσιμα. Αυτό που δεν γνωρίζω είναι εαν θα χρειαστεί κάποια στιγμή να αλλάξουν οι άδειες λειτουργείας από υγραέριο σε αερίων καυσίμων. Αν δλδ γίνει κάτι τέτοιο υποχρετικό

  • Απαντήσεις 82
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
Καλημέρα, έχω ένα πελάτη ο οποίος έχει κάνει μετατροπή το αυτοκίνητο του έτσι ώστε να καίει υγραέριο. Τη μετατροπή αυτή την έκανε στη Βουλγαρία. Στο μηχανολογικό μου λένε απλά και ξέρά οτι είναι παράνομο και δεν μπορει να πάρει έγκιση. Εγω τους ρωτάω γιατι και δεν ξέρουν, απλά απαντούν οτι είναι παράνομο. Τα εξαρτηματα που χρησιμοποιησε για τη μετατροπη είναι ακριβως τα ιδια Ιταλικά που χρησιμοποιουν και στην Ελλαδα οι εγκαταστατες με τη διαφορα οτι του κόστισε τα μισα χρηματα. Υπαρχει κάποιος τρόπος για να καταφερει να το νομιμοποιησει??

Ευχαριστώ!

 

KALHSPERA PAIDIA THELW NA BALW YGRAERIO STO AMAKSI APO BOULGARIA ALLA DEN GNWRIZW POSO KANEI K AN DEINOUN PISTWPOIHSH...PERIMENW APANTHSH EUXARISTW!

Δημοσιεύτηκε
corvus... Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.

 

Παρακαλώ, η ουσία άλλωστε του forum είναι η αλληλοβοήθεια και η συνεργασία -κατά τη γνώμη μου-. Και κάπου εδώ θα ζητήσω από όποιον ενδιαφέρεται για σεμινάρια αερίων καυσίμων να επικοινωνήσει μαζί μου ώστε μόλις συμπληρώσουμε 3 με 5 άτομα να πάμε να τα κάνουμε.όσο πιο νωρίς τόσο πιο καλά κατα τη γνώμη μου.Καλή συνέχεια

Δημοσιεύτηκε
KALHSPERA PAIDIA THELW NA BALW YGRAERIO STO AMAKSI APO BOULGARIA ALLA DEN GNWRIZW POSO KANEI K AN DEINOUN PISTWPOIHSH...PERIMENW APANTHSH EUXARISTW!

 

Δεν δίνουν πιστοποίηση.

  • 4 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Παιδιά γεια και από 'μένα...

 

Λίγος πρόλογος, ώστε να υποβάλλω το ερώτημά μου :

 

Η βενζίνη έχει διάφορα πρόσθετα, κάποια εκ των οποίων δρουν ως στερεά λιπαντικά στις έδρες των βαλβίδων.

 

Οι έδρες των βαλβίδων πρέπει να λιπαίνονται με κάποιον τρόπο, ώστε να μην αρπάξουν από τις συνεχείς προσκρούσεις των βαλβιδών πάνω τους (εξαρτάται και από το πόσο "άγριοι" είναι οι εκκεντροφόροι). Πιο μεγάλη ανάγκη για λίπανση έχουν οι έδρες των βαλβίδων εξαγωγής, αφού είναι και πιο θερμές (άρα πιο επιρρεπείς στο άρπαγμα).

 

Στην εποχή προ της αμόλυβδης βενζίνης τον ρόλο αυτόν τον διαδραμάτιζαν οι ενώσεις μολύβδου, που εκτός από αντικροτικά (αύξηση του αριθμού οκτανιόυ) λιπαίναν και τις έδρες.

Το βενζόλιο, που αντικατέστησε τις ενώσεις μολύβδου (ως αντικροτικό), τείνει να εκμηδενιστέι και ν' αντικατασταθεί από άλλες ενώσεις, αφού, όταν εισπνέεται από τον άνθρωπο μη καταλυμένο (λόγω χαμηλής θερμοκρασίας καταλύτη), είναι καρκινογόνο.

 

Ερώτηση:

 

Στα συστήματα υγραερίου τι προβλέπεται για τις έδρες, αν προβλέπεται κάτι;

 

Έχω ακούσει (δεν ξέρω αν αληθεύει) ότι σε κάποια συστήματα υγραερίου υπάρχει ένα ψεκαστηράκι λιπαντικού (ή κάτι τέτοιο), το οποίο ψεκάζει μικροποσότητες λιπαντικού μέσα στον θάλαμο.

Όμως αυτό, αν ισχύει, είναι κακή λύση. Οι ανθρακώδεις επικαθίσεις ενός καμμένου λιπαντικού είναι θερμομονωτικές. Έτσι, αν συγκεντρωθούν πολλές τέτοιες επικαθίσεις με τον χρόνο, το αποτέλεσμα είναι να υπερθερμαίνεται ο θάλαμος καύσης και να χτυπάει πυράκια (βλ. παλιά αυτοκίνητα).

Δημοσιεύτηκε

Δεν προβλέπεται κάτι. Οι φθορές αυξάνουν λόγω ξηρότητας του καυσίμου.

 

Από την άλλη όμως όλα τα συστήματα είναι σχεδιασμένα με βάση ότι ένα αυτοκίνητο θα κινείται ΚΑΙ με βενζίνη, μιας και όλα τα συστήματα σου δίνουν τη δυνατότητα να επιλέγεις καύσιμο με το πάτημα ενός κουμπιού και δεν καταργείται η δεξαμενή βενζίνης, άρα ο κινητήρας δεν θα στερηθεί από αυτά τα πρόσθετα που αναφέρεις.

Δημοσιεύτηκε
Δεν προβλέπεται κάτι. Οι φθορές αυξάνουν λόγω ξηρότητας του καυσίμου.

 

Από την άλλη όμως όλα τα συστήματα είναι σχεδιασμένα με βάση ότι ένα αυτοκίνητο θα κινείται ΚΑΙ με βενζίνη, μιας και όλα τα συστήματα σου δίνουν τη δυνατότητα να επιλέγεις καύσιμο με το πάτημα ενός κουμπιού και δεν καταργείται η δεξαμενή βενζίνης, άρα ο κινητήρας δεν θα στερηθεί από αυτά τα πρόσθετα που αναφέρεις.

 

Μάλιστα (εγώ στο peugeot μου δεν βάζω! :smile: ).

 

Επίσης ξέρεις γιατί σε κάθε εκκίνηση πρέπει για λίγο να κινείται το αυτοκίνητο με βενζίνη και μετά να το γυρνάει σε υγραέριο; Ισχύει αυτό;

Δημοσιεύτηκε

Έχω ασχοληθεί ελάχιστα, το ξεκαθαρίζω. Μόλις προχτές μιλούσα με εγκαταστάτη ο οποίος μου έλεγε ότι υπάρχει η δυνατότητα να προστεθεί στο κύκλωμα ένα μικρό δοχείο λιπαντικού, το οποίο παρέχει στην πολλαπλή εισαγωγής σταγονίδια λιπαντικού με ρυθμό ανάλογο της κατανάλωσης για να λύσει αυτό το πρόβλημα.

 

Το πόσο αποτελεσματικό είναι δεν το γνωρίζω καθόλου. Επίσης δεν έμαθα για την αυτονομία που έχει αυτή η μικρή δεξαμενή λιπαντικού.

 

Ισχυρίζονται ότι λόγω της εκτόνωσης του αερίου λίγο πριν την καύση, επέρχεται ψύξη με τέτοιο ρυθμό, ώστε αν δεν έχει προηγηθεί λειτουργία του κινητήρα με βενζίνη για να αποκτήσει μια σχετικά υψηλή θερμοκρασία, γύρω από τα ακροφύσια μπορεί να δημιουργηθούν συνθήκες ακόμα και παγοποίησης και να φράξουν.

Δημοσιεύτηκε

Με πρόλαβε ο nikmmech.

Αυτό που σου είπε ο τεχνικός ισχύει (για την εκτόνωση του αερίου). Ενδεχομένως να υπάρχει και θραύση των μεταλλικών μερών λόγω διαφορών θερμοκρασίας αλλά αυτό θέλει ανάλυση.

Αυτό για το έξτρα λιπαντικό δεν είναι στάνταρ κομμάτι της εγκατάστασης (με ότι αυτό συνεπάγεται) μιας και δεν είναι απαιτούμενο από τη νομοθεσία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.