Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πόσοι τρόποι αποθήκευσης ενέργειας υπάρχουν;


Recommended Posts

Εκτός της μπαταρίας, υπάρχει άλλος τρόπος αποθήκευσης της αιολικής ή της ηλιακής ενέργειας?

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν αυτές οι ενέργειες είναι ότι αν σταματήσει ο αέρας, σταματάει και η ανεμογεννήτρια.

Και το βράδυ, ή με συννεφιά, σταματάει η ηλιακή ενέργεια.

Υπάρχει λιπών ανάγκη αποθήκευσης της ενέργειας, ώστε να μας αποδίδουν την αναγκαία ενέργεια του 24ρου.

Που έχει φθάσει η επιστήμη πάνω στον τομέα της αποθήκευσης ενέργειας?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 23
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση.

Θα ήθελα να ρωτήσω και κάτι άλλο.

Αν υπάρχει τρόπος αποθήκευσης, γιατί τότε δεν κάνουν το εξής?

 

Την αιολική και την ηλιακή ενέργεια αφού την μετατρέπουν σε ηλεκτρική, να την αποθηκεύουν σε μορφή πίεσης με ένα πιεστικό, και να την χρησιμοποιούν μετά σε μία τουρμπίνα όταν την χρειαζόμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Το γιατί δεν το κάνουν μάλλον οφείλεται στο ότι αυτές οι τεχνολογίες δεν έχουν ωριμάσει ακόμα.

Η αποθήκευσεη σε μπαταρίες υπάρχει στην Κύθνο.

Και η αποθήκευση με αντιστρέψιμα υδροηλεκτρικα (pumped storage) πρόκειται να εφρμοστεί στην Ικαρία.

Αυτή τη στιγμή τα αντιστρέψιμα υδροηλεκτρικά είναι η καλύτερη λύση για μεγάλα έργα και οι μπαταρίες για μικρά

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ. Πάντως για τα αυτοκίνητα αυτή θα ήταν μία καλή λύση. Με μία ηλιακή οροφή, ένα πιεστικό και δύο μπουκάλες αποθήκευσης της πιέσεως, και μία μετατροπή του βενζινοκινητήρα. Δηλαδή, αντί να καίει βενζίνα, να γίνετε ψεκασμός πίεσης αέρα, θα είχαμε τσάμπα μεταφορά. Και οικολογική 100%

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, το καινούργιο prius έχει φωτοβολταϊκά στη οροφή κ αποθηκεύει τη συλλέγομένη ενέργεια σε μπαταρίες.έτσι μπορείς το καλοκαίρι που έχει πολύ ήλιο (άρα κ ζέστη) να θέσεις το κλιματιστικό σε λειτουργία μέσω τηλεχειρισμού πρώτου μπεις στο αμάξι για να το δροσίσει.

Να το δεις ότι στο άμεσο μέλλον τα ίδια τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι μέσα αποθήκευσης της ενέργειας καθώς θα μπορούμε να τα φορτίζουμε φθηνά από το δίκτυο τις ώρες χαμηλού φορτίου κ μετά να τα εκφορτίζουμε σε υψηλή τιμή τις ώρες αιχμής(τρέχουν σχετικές μελέτες κυρίως σε πανεπιστήμια της δανίας).

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι τα συμφέροντα. Δεν αφήνουν να γίνει τίποτα. Μέσω κυβερνήσεων, ράβουν και κόβουν τους νόμους όπως θέλουν.

 

Αλλά αυτό που θέλω να ρωτήσω ξανά, είναι αν σας αρέσει η ιδέα μου, και αν για εσάς είναι εφαρμόσιμη.

Link to comment
Share on other sites

Ο πυρήνας της ιδέας σου εφαρμόζεται ήδη, όχι όμως στην Ελλάδα. Υπάρχει αναφορά στο link που σου έδωσε ο grassogr, σαν compressed air energy storage.

Link to comment
Share on other sites

Τότε φίλε μου όλα είναι κομπίνες. Τα έχουν ανακαλύψει όλα, και δεν τα εφαρμόζουν.

Τα φρενάρουν για τα πετρέλαια.

Η Ελλάδα με τόσο ήλιο και αέρα, θα μπορούσε να τροφοδοτήσει με ενέργεια όλη την Ευρώπη

 

Και δεν θα ήταν καθόλου άσχημος, αυτός ο τρόπος για τα αυτοκίνητα που ανέφερα.

 

 

@Γιάννης-ιος

Πάντως για τα αυτοκίνητα αυτή θα ήταν μία καλή λύση. Με μία ηλιακή οροφή, ένα πιεστικό και δύο μπουκάλες αποθήκευσης της πιέσεως, και μία μετατροπή του βενζινοκινητήρα. Δηλαδή, αντί να καίει βενζίνα, να γίνετε ψεκασμός πίεσης αέρα, θα είχαμε τσάμπα μεταφορά. Και οικολογική 100%

 

Απλώς ενώνουμε τρις ευρεσιτεχνίες σε μία, και έχουμε λύσει το ενεργειακό μια για πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.