Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2010 Εκτός της μπαταρίας, υπάρχει άλλος τρόπος αποθήκευσης της αιολικής ή της ηλιακής ενέργειας? Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν αυτές οι ενέργειες είναι ότι αν σταματήσει ο αέρας, σταματάει και η ανεμογεννήτρια. Και το βράδυ, ή με συννεφιά, σταματάει η ηλιακή ενέργεια. Υπάρχει λιπών ανάγκη αποθήκευσης της ενέργειας, ώστε να μας αποδίδουν την αναγκαία ενέργεια του 24ρου. Που έχει φθάσει η επιστήμη πάνω στον τομέα της αποθήκευσης ενέργειας? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grassogr Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Energy_storage#Storage_methods Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2010 Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση. Θα ήθελα να ρωτήσω και κάτι άλλο. Αν υπάρχει τρόπος αποθήκευσης, γιατί τότε δεν κάνουν το εξής? Την αιολική και την ηλιακή ενέργεια αφού την μετατρέπουν σε ηλεκτρική, να την αποθηκεύουν σε μορφή πίεσης με ένα πιεστικό, και να την χρησιμοποιούν μετά σε μία τουρμπίνα όταν την χρειαζόμαστε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grassogr Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2010 Το γιατί δεν το κάνουν μάλλον οφείλεται στο ότι αυτές οι τεχνολογίες δεν έχουν ωριμάσει ακόμα. Η αποθήκευσεη σε μπαταρίες υπάρχει στην Κύθνο. Και η αποθήκευση με αντιστρέψιμα υδροηλεκτρικα (pumped storage) πρόκειται να εφρμοστεί στην Ικαρία. Αυτή τη στιγμή τα αντιστρέψιμα υδροηλεκτρικά είναι η καλύτερη λύση για μεγάλα έργα και οι μπαταρίες για μικρά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2010 Σε ευχαριστώ. Πάντως για τα αυτοκίνητα αυτή θα ήταν μία καλή λύση. Με μία ηλιακή οροφή, ένα πιεστικό και δύο μπουκάλες αποθήκευσης της πιέσεως, και μία μετατροπή του βενζινοκινητήρα. Δηλαδή, αντί να καίει βενζίνα, να γίνετε ψεκασμός πίεσης αέρα, θα είχαμε τσάμπα μεταφορά. Και οικολογική 100% Link to comment Share on other sites More sharing options...
grassogr Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2010 Αν δεν κάνω λάθος, το καινούργιο prius έχει φωτοβολταϊκά στη οροφή κ αποθηκεύει τη συλλέγομένη ενέργεια σε μπαταρίες.έτσι μπορείς το καλοκαίρι που έχει πολύ ήλιο (άρα κ ζέστη) να θέσεις το κλιματιστικό σε λειτουργία μέσω τηλεχειρισμού πρώτου μπεις στο αμάξι για να το δροσίσει. Να το δεις ότι στο άμεσο μέλλον τα ίδια τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι μέσα αποθήκευσης της ενέργειας καθώς θα μπορούμε να τα φορτίζουμε φθηνά από το δίκτυο τις ώρες χαμηλού φορτίου κ μετά να τα εκφορτίζουμε σε υψηλή τιμή τις ώρες αιχμής(τρέχουν σχετικές μελέτες κυρίως σε πανεπιστήμια της δανίας). Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikmmech Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2010 Ρίξε μια ματιά κι εδώ http://www.michanikos.gr/showthread.php?t=15156 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2010 Το θέμα είναι τα συμφέροντα. Δεν αφήνουν να γίνει τίποτα. Μέσω κυβερνήσεων, ράβουν και κόβουν τους νόμους όπως θέλουν. Αλλά αυτό που θέλω να ρωτήσω ξανά, είναι αν σας αρέσει η ιδέα μου, και αν για εσάς είναι εφαρμόσιμη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikmmech Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2010 Ο πυρήνας της ιδέας σου εφαρμόζεται ήδη, όχι όμως στην Ελλάδα. Υπάρχει αναφορά στο link που σου έδωσε ο grassogr, σαν compressed air energy storage. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 7 , 2010 Τότε φίλε μου όλα είναι κομπίνες. Τα έχουν ανακαλύψει όλα, και δεν τα εφαρμόζουν. Τα φρενάρουν για τα πετρέλαια. Η Ελλάδα με τόσο ήλιο και αέρα, θα μπορούσε να τροφοδοτήσει με ενέργεια όλη την Ευρώπη Και δεν θα ήταν καθόλου άσχημος, αυτός ο τρόπος για τα αυτοκίνητα που ανέφερα. @Γιάννης-ιος Πάντως για τα αυτοκίνητα αυτή θα ήταν μία καλή λύση. Με μία ηλιακή οροφή, ένα πιεστικό και δύο μπουκάλες αποθήκευσης της πιέσεως, και μία μετατροπή του βενζινοκινητήρα. Δηλαδή, αντί να καίει βενζίνα, να γίνετε ψεκασμός πίεσης αέρα, θα είχαμε τσάμπα μεταφορά. Και οικολογική 100% Απλώς ενώνουμε τρις ευρεσιτεχνίες σε μία, και έχουμε λύσει το ενεργειακό μια για πάντα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα