parist43 Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2010 το φαγητο.τα ζωα τρωνε και μετατρεπουν την φαγωσιμη υλη σε ενεργεια,την οποια αποθηκευουν υπο μορφη λιπους. επισης με χρησι ελατηριων αποθηκευουμε μηχανικη ενεργεια. με την αποθηκευση νερου αποθηκευουμε ενεργεια την οποια μετατρεπουμε σε ηλεκτρικη.(υδροηλεκτρικα φραγματα) σιγουρα θα υπαρχουν και αλλοι και σιγουρα θα υπαρχουν και μερικοι που δεν εχουν ανακαλυφτει ακομα
mproutzos Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2010 Αν και καθυστερημενα.. Αυτη η τεχνολογια που λες φιλε Γιαννη υπαρχει ηδη και το εχει εφαρμοσει η ΤΑΤΑ (νομιζω λεγετε ΤΑΤΑ Aircar) το οποιο μεσα φερει 2 μπουκαλες απο ανθρακονημα και εναν βενζινοκινητηρα (αλουμινιου) ο οποιος δουλευει στη ουσια σαν πιεστικο μηχανημα αερα. Ελεγε στο site που ειχα διαβασει οτι με ενα γεμισμα στις μπουκαλες (αερα) και του ρεζερβουαρ η αυτονομια του φτανει τα 2000 χλμ!!!!! το αυτοκινητο νομιζω ελεγε θα στοιχιζει γυρω στις 3500 ευρω....αλλα οι καλοι οι ευρωπαιοι φιλοι μας με τα στανταρ που θετουν δεν νομιζω η τιμη του να πεφτει κατω απο τις 5000 ευρω (και αν θα κυκλοφορησει τελικα ποτε). ───────────────────────────────────────────────────── Συμπληρώστε την ειδικότητά σας, μέσω της επεξεργασίας προσωπικών στοιχείων (πίνακας ελέγχου). Chilon
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2010 Το θέμα φίλε mproutzos είναι γιατί να καθυστερούν τόσο επαναστατικές ανακαλύψεις. Αφού με τα σημερινά δεδομένα που αναφέραμε εδώ μέσα, θα σωνόταν ο πλανήτης,και οι οικονομίες των κρατών.
cna Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2010 Η απάντηση απλή και από χρόνια γνωστή: γιατί αν φύγουμε από το πετρέλαιο θα χάσουν κάτι άπειρα εκατομμύρια οι πετρελαϊκές εταιρίες.
stayros Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2010 Πάντα τίθεται θέμα εφαρμογής σε μεγάλη κλίμακα. Αλλιώς είναι να κάνεις ένα αυτοκίνητο να δουλέψει και αλλιώς να ηλεκτροδοτήσεις μία χώρα. Προσωπικά είμαι εναντίων αυτού που λέγεται πως τα πάντα πρέπει να τροφοδοτούνται από ΑΠΕ, και ας είμαι στο επάγγελμα. Πρέπει να υπάρχει ένας κορμός παραγωγής που να μπορεί να τροφοδοτήσει όλα τα κρίσιμα φορτία ανά πάσα στιγμή, βρέξει-χιονίσει. Δυστυχώς σήμερα αυτό σημαίνει πετρέλαιο. Ας ελπίσουμε αύριο να λέγεται υδρογόνο...
panayiotis 88 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2011 Παιδιά εχω παρει θεμα για την πτυχιακη μου "Αποθηκευση ηλεκτρικης ενεργειας απο ανανεωσιμες πηγες" Και ψαχνω υλικο οπου να μου βγαλει καμια 70 σελιδες και πανω.....μπορειτε να με βοηθησετε...? Είμαι καινουργιος στο φορουμ αυτο και δεν ξερω αν ειναι σωστος ο χωρος που αναφερω το προβλημα μου....θα ηθελα να μου προτεινεται κανενα βιβλιο ή αναφορες και παρουσιάσεις απο κανενα συνεδριο ή κατι τελοσπαντων που να μπορω να μπω στο θέμα και να αρχισω σιγα σιγα τη δουλεια......ευχαριστώ πολύ...
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2011 Πρωτοποριακά Έργα στην Αποθήκευση Ενέργειας για Ηλιοθερμικά Πάρκα http://www.neaenergia.gr/index.php/eidiseis/iliaka-thermika/protoporiaka-erga-stin-apothikeisi-energeias-gia-iliothermika-parka.html
aiche Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2011 Μπορείς να παράγεις από τα Φ/Β υδρογόνο και οξυγόνο με ηλεκτρόλυση του θαλασσινού νερού. Έχω δει ένα τέτοιο σύστημα στις ΗΠΑ. Γίνονται πολλές προσπάθειες για τις τεχνολογίες αποθήκευσης του υδρογόνου. Σε μερικές ευρωπαϊκές χώρες κυκλοφορούν ήδη αστικά λεωφορεία που χρησιμοποιούν υδρογόνο αντί για πετρέλαιο. Στο τέλος της ημέρας αντί για καυσαέρια έχουμε και παραγωγή 500 kg νερού από κάθε λεωφορείο.
tech_junky Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2011 Αν και καθυστερημενα..Αυτη η τεχνολογια που λες φιλε Γιαννη υπαρχει ηδη και το εχει εφαρμοσει η ΤΑΤΑ (νομιζω λεγετε ΤΑΤΑ Aircar) το οποιο μεσα φερει 2 μπουκαλες απο ανθρακονημα και εναν βενζινοκινητηρα (αλουμινιου) ο οποιος δουλευει στη ουσια σαν πιεστικο μηχανημα αερα. Ελεγε στο site που ειχα διαβασει οτι με ενα γεμισμα στις μπουκαλες (αερα) και του ρεζερβουαρ η αυτονομια του φτανει τα 2000 χλμ!!!!! Αφού θα έχει βενζινοκινητήρα, τη συμπίεση αέρα τι τη θέλει? Πάντως σχετικά με το θέμα μας, στην αποθήκευση ενέργειας με συμπίεση αέρα το πρόβλημα είναι η ενέργεια/λίτρο. Απαιτείται σχεδόν 190 φορές μεγαλύτερος όγκος απ' ότι στην περίπτωση της βενζίνης. Compressed air is also a relatively space inefficient way of storing energy when compared to conventional gasoline. Air at 30 MPa (4,500 psi) contains about 50 Wh of energy per liter. Gasoline contains about 9411 Wh per liter (πηγή wikipedia)
stratoz Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2011 Ε και που το πρόβλημα? Φορτώνεις για μπουκάλες αποθήκευσης πίεσης δυό ουρανοξύστες (με υδραυλικό ελκυστήρα) και πας τελικιασμένος. Τα λένε χρόνια τώρα για τα παγκόσμια λόμπυ ο Χαρδαβέλλας και ο Γιάννης - Ίος αλλά δεν λέτε να βάλετε μυαλό..
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα