SGT Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2007 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2007 Θα ηθελα να μου πειτε, εαν ειναι δυνατον ποια ειναι η λειτουργια του ροπεα μετατρης στρεψης και ποτε χρησιμοποιειται. Ευχαριστω πολυ.
SGT Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2007 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2007 Γεια σας, Θα ήθελα να ρωτήσω τι είναι ο Μετατροπέας Ροπής Στρέψης σε ενα ΚΕΚ, που χρησιμοποιειται και ποια η λειτουργία του. Ευχαριστω.
SGT Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2007 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2007 Ο Μετατροπέας ροπής στρέψης ονομάζεται και "Μειώτηρας". Προσπαθώ εδω και καιρό να μάθω πώς λειτουργεί, που και πότε χρησιμοποιέιται. Απο ότι έμαθα χρησιμοποιέιται στα βαρέου τύπου και στα 4Χ4 οχήματα, ερπυστριόφορα κ.α. Οποιαδήποτε πληροφορία θα ειναι χρήσιμη. Ευχαριστώ.
stefanakos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23 , 2007 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23 , 2007 καλησπερα. ο μειωτηρας φιλε μου κανει μια πολυ απλη δουλεια. μειωνει το βημα του διαφορικου. κοινως με τις ιδιες στροφες και την ιδια σχεση στο κιβωτιο, εχεις λιγοτερα χλμ/ωρα με εμφανες οφελος στο τραβηγμα(ροπη). αν και ειμαι πολιτικος μηχανικος το γνωριζω επειδη ειμαι ταυτοχρονα και αγροτης (τρακτερ). καλες γιορτες!
eloy Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2008 Μετατροπέας Ροπής Στρέψης; Είσαι σίγουρος ότι αυτή είναι η πλήρης ονομασία της; Συνήθως ένας μετατροπέας έχει δύο χαρακτηριστικά, το ένα είναι η έισοδος και το άλλο η έξοδος του. Αν αυτό έχει σαν είσοδο την ροπή στρέψης, τότε τι έχει έξοδο; Που ακριβώς το συνάντησες;
egoksenos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2008 Αν δεν εχεις προβλημα να διαβασεις αγγλικα ακολουθησε το παρακατω link: http://www.carbibles.com/transmission_bible.html
SGT Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2008 Η σωστή ονομασία είναι 'Μετατροπέας ροπής στρέψης με συμπλέκτη γεφύρωσης' και ο συγκεκριμένος χρησιμοποιείται στο άρμα μάχης Leopard 1. Στο τεχνικό εγχειρίδιο λεει οτι "Ο μετατροπέας ροπής στρεψης μπορεί να πολλαπλασίασει τη ροπη στρέψης του κινητηρα. Ο μετατροπεας ροπής στρεψης ενεργοποιειται ή απενεργοποιειται μέσω ενός συμπλέκτη γεφύρωσης, σε εξάρτηση απο την χρησιμοποιουμενη σχέση μετάδοσης, την ταχύτητα κίνησης του άρματος και την κατευθυνση πορειας" ολα ωραια, αυτο που με απασχολει είναι ότι πως συμπλεκεται ο συμπλέκτης γεφύρωσης απο την στιγμη που το κιβώτιο μετάδοσης ειναι ημιαύτοματο; Παρακάτω λεει οτι ο μετατροπέας ροπής στρεψης χρησιμοποιειται για την προθέρμανση του κινητηρα κατα την εκκίνηση, πώς; επιλεγοντας ο οδηγός την 2η ταχύτητα και την εμπροσθοπορεία με ασφαλισμένα τα χειρόφρενα και πατημένο το ποδόπληκτρο πέδησης ανέβαζει τις στροφές του κινητήρα στίς 1500 ΣΑΛ, ετσι ο κινητηρας μέσου του ΜΡΣ θερμαινεται ταχεώς στους 85 C. Αρα λειτουργει και σαν μηχανισμός θέρμανσης του ψυκτικού υγρού; Συγνώμη εάν σας κόυρασα,απλα θέλω να καταλάβω καλυτερα την λειτουργία του μετατροπεας ροπής στρεψης πέρα απο τα τεχνικά εγχειρίδια. Ευχαριστώ.
deathlok Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 31 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 31 , 2008 μήπως το όλο σύστημα είναι υδραυλικό οπότε....ζεσταίνει το υγρό εμπλέκεται όποτε θέλει κτλ.
deathlok Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2008 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2008 για να γίνει κατανοητό και το κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου σου είναι κατουσίαν ένας μειωτήρας.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα