Julius Caesar Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 δέ δίνεις καλύτερα το gps στον πελάτη να πάει να το αποτυπώσει που ξέρει και τα όρια? πές του να το τυπώσει κιόλας και βάζεις εσύ τη σφραγίδα. συνάδελφε καίσαρα εδώ μου τα έκανες λίγο σαλάτα του καίσαρα! Θα πρέπει να βρει το τριγωνομετρικό να βάλει εκεί το GPS base, να μάθει πως λειτουργεί, να πάρει το rover, να μάθει AutoCAD κτλ. κτλ. κτλ. κι όλα αυτά αν όλα κυλίσουν ομαλά. Δεν κατάλαβα πού πείραξαν αυτά που είπα.
gzin Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 όλα λύνονται συνάδελφε και με οδηγίες απ το κινητό! δε θέλει ντε να έχεις βγάλει πολυτεχνείο για ένα μηχανηματάκι όπως το gps φίλε μου καίσαρα...εγώ το σπόρο της σκέψης τον πέταξα!καλλιέργησέ τον λίγο...φιλικά και συναδελφικά!
napoleon Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Όσο για το ψευδώνυμό σκέφτηκα να επιλέξω το Ναπολέων :cool: αλλά συμβιβάστηκα και με τον Ιούλιο Καίσαρα! σεμναααααά.....
Julius Caesar Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 gzin μάλλον αναφερόσουν σε ένα δικό σου ερώτημα στο φόρουμ για ιδιώτες και γνώση. Σου απάντησα εκεί.
kasvan Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Το ΗΕPOS δεν έχει σταθερή ακρίβεια και οι σταθμοί του ενδέχεται να έχουν αποκλίσεις από τότε που μετρήθηκαν. Αυτό συνάδελφε μπορείς να το τεκμηριώσεις;
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Προφανώς εννοεί την χρονική μεταβολή των συντεταγμένων του hepos που περιγράφεται από τα μοντέλα ταχυτήτων... Ωστόσο η χρήση των μοντέλων αυτών δεν προβλέπεται στην καθημερινή πρακτική...
kasvan Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 AlexisPap ας μας πει ο ΤΟΠΟΓΑΒΡΟΣ τί εννοεί
ΘΕΟΧΑΡΗΣ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2011 συνάδελφοι πρίν λίγα χρόνια η εξάρτηση ήταν δύσκολη ,χρονοβόρα και με μεγάλο κόστος τώρα έχουμε πολλές εναλλακτικές λύσεις και ψάχνουμε το θέμα απο άλλη άποψη γίνεται συζήτηση για ταχύτητες,μεταβολή συντεταγμένων κλπ ,υπάρχουν πάντα οι σχετικές και οι απόλυτες μετακινήσεις-μεταβολές σε εργασίες περιορισμένου πεδίου για αποστάσεις λίγων χιλιομέτρων οι σχετικές μετακινήσεις μπορεί να θεωρηθούν ίδιες,χωρίς να σημαίνει ότι είναι απόλυτο αυτό σε άλλη συζήτηση με παρόμοιο θέμα διατύπωσα την άποψη ότι θα πρέπει να υπάρξει μεθοδολογία αντιμετώπισης στην περίπτωση αλλαγής συντεταγμένων σημείων ή σταθμών αναφοράς και το θέμα δεν είναι τόσο απλό σε κάθε περίπτωση ο έλεγχος-επαλήθευση είναι ένας παλιός αλλά πάντα αναγαίος τρόπος αντιμετώπισης της εξάρτησης όπως και αν γίνεται τα ξαναλέμε 1
ΤΟΠΟΓΑΒΡΟΣ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2011 Βεβαίως υπάρχουν στοιχεία που τεκμηριώνουν ότι οι σταθμοί του HEPOS (όπως όλα τα «σταθερά» σημεία άλλωστε) έχουν μετακινηθεί σε σχέση με τις αρχικές τους θέσεις (σύμφωνα με τις μετακινήσεις των τεκτονικών πλακών), ενώ οι συντεταγμένες τους παραμένουν ίδιες από το 2007. Αυτό φυσικά έχει άμεσες συνέπειες στις αποκλίσεις από τις πραγματικές συντεταγμένες σταθερών σημείων, όχι στην ακρίβεια μέτρησης. Η συγκεκριμένη μελέτη ταχυτήτων – επιταχύνσεων των σταθμών του HEPOS παρουσιάστηκε και στο συνέδριο των Τοπογράφων πριν από λίγους μήνες (Ξενοδοχείο Imperial), από τον καθηγητή Πικριδά Χρήστο εκ μέρους του ΑΠΘ, η οποία απέδειξε ότι υπάρχουν σταθμοί τους που από την εποχή της επίλυσης τους, έχουν μετακινηθεί μέχρι και 10-11cm!! Είναι προφανές λοιπόν, ότι θα έπρεπε να εφαρμοστεί κάποιο μοντέλο ταχυτήτων ανά περιοχή, αφού τα μοντέλα υπάρχουν ούτως ή άλλως από τους Γεωλόγους, ώστε να αλλάζουν και οι συντεταγμένες των σταθμών π.χ. κάθε χρόνο. Προς το παρόν, στην Κτηματολόγιο Α.Ε. είναι μάλλον εφησυχασμένοι, με τη λογική ότι π.χ. 4 σταθμοί μιας περιοχής θα κινούνται περίπου κατά τον ίδιο ρυθμό και διεύθυνση, με την προϋπόθεση ότι η περιοχή βρίσκεται πάνω σε μια και μόνο τεκτονική πλάκα. Στις περιοχές όμως που βρίσκονται πάνω από ενώσεις (συγκλίσεις, αποκλίσεις) πλακών σίγουρα υπάρχει πρόβλημα.
thomas Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2011 Ας διατηρηθεί το Hepos τα επόμενα δύσκολα χρόνια που έρχονται και εμείς επαγγελματικά .Χαλάλι οι νέες συνορθώσεις που δε γίνονται. Όταν χρησιμοποιούμε όλοι κοινό σφάλμα που για πολλά km είναι αμελητέο πρακτικά το πρόβλημα παραμένει στους τύπους . Εκτός αν υπάρχει άνθρωπος (και εργαλείο) που στήνει το base σε σταθμό της Δράμας και σώνει και καλά θέλει να χαράξει στο Ηράκλειο. Ε τότε υπάρχει σοβαρό πρόβλημα . 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα