gbalofski Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2010 Καλημέρα σε όλους... θα ήθελα την βοήθεια σας .. Έχω συνδέσει μπόιλερ τριπλής ενεργειας 160λ με 2 συλλεκτες 2χ1. Οι συλλεκτες ειναι σε σειρα συνδεση. η διατομή σωληνων σύνδεσης συλλεκτών με μπόιλερ ειναι φ18χ2 με αλουμίνιο μέσα. Η σύνδεση του ενα συλλέκτη με τον άλλον ειναι φ22. Βέβαια υπάρχουν τα απαραίτητα:δοχείο διαστολ'ης, ασφάλεια 3bar, ανεπίστροφη βαλβίδα και πληρωτής. Το θεμα ειναι οτι μέχρι να συνδέσω τον διαφορικό θερμοστάτη, μου έσκασε η σωλήνα φ22 που συνδέει τους συλλέκτες. Προφανώς απο θερμοκρασία με είπαν. Και ο λόγος οτι δεν δούλεψε ο κυκλοφορητής για να πάρει την θερμοκρασία απο τους συλλέκτες στο μπόιλερ επειδή δεν τον είχα δώσει ρεύμα ακόμα. Και λέω εγω... Κ αν δεν είμαι σπίτι κ είναι μέρα με ήλιο κ κοπεί το ρεύμα;;;; Υπόψην οτι ίσως να μήν εχει γίνει καλή εξαέρωση.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechatr0n Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2010 Καλό είναι να έχεις σκεπασμένους τους συλλέκτες όταν κάνεις εξαερώσεις και εργασίες. Η Φ18χ2 είναι πολυστρωματική αλουμινίου? Βάλε UPS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimevi13 Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2010 ΛΑΘΟΣ μέγα!!!αυτό συνέβει διότι ανέβηκε η θερμοκρασία πολύ και δεν γύρισαν τα νερά επειδή δεν λειτούργησε ο κυκλοφορητής!ΑΡΑ σε βεβιασμένης κυκλοφορίας σύστημα ΜΟΝΟ χαλκό με μόνωση!είσαι τυχερός που δεν έφτασαν στο θεό οι πλάκες!και η πολυστρωματική θα σου παρουσιάσει πρόβλημα διότι αν ξανα κοπεί το ρεύμα θα λιώσει σαν τσίχλα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fraafr Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2010 ..μμμ. δεν νομίζω από θερμοκρασία ότι έγινε αυτό. Η λογική λέει ότι όλο το κύκλωμα αντέχει μέχρι θερμοκρασίες 100οC δηλ. στο σημείο ατμοποίησης του νερού. Αρα εάν έσκασε η σωλήνα όπως είπες, μάλλον - οι διαστολές του νερού δεν παραλήφθηκαν από το ΔΔ --> ελατωματικό, χωρίς αέρα, μικρό δοχείο - αν έγινε ατμός το νερό έπρεπε να ανοίξει η βαλβίδα ασφαλείας του συστήματος --> ελατωματική βαλβίδα Αν κατάλαβες καλά, εάν το σύστημα είναι σωστά μελετημένο και καινούργιο, ακόμη και σε απουσία σου ή διακοπή ρεύματος δεν πρόκειται να συμβεί τίποτα. Κάνε έναν έλεγχο του συστήματός σου και έλεγξε και τις συνδέσεις των σωληνώσεων. Εάν δεν είναι καλά τοποθετημένες με την παραμικρή πίεση θα "ανοίγουν". Και ο αυτόματος πλήρωσης μήπως είναι ρυθμισμένος ψηλά ??? Η πλήρωση και εξαέρωση όλου του συστήματος πρέπει να γίνεται, το βράδυ ή το πρωϊ όπου οι διαστολές είναι μικρές Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbalofski Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2010 Λοιπόν... Η απόσταση απο μπόιλερ με συλλέκτες είναι 25 μέτρα και ύψος 10 μετρα. Η σωλήνα γράφει τώρα που την βλέπω: "φ18χ2 Tipo A PEXb-Al-PEXB 10bar T mal 95*C classe 1 34,5=<S=<42,8 made in italy" H φ22 ειναι απλή πλαστική νερού μαύρη.Δεν έχει αλουμίνιο. Το δοχείο είναι 18λιτρων 1,5 - 6 bar. Ολα τα εξαρτήματα είναι καινούργια. Δεν νομίζω να είμαι τόσο άτυχος και να είναι ελλατωματικά και το δοχείο και η βαλβίδα. Οι ενέργειες που έκανα ήταν: Ηταν μεσημέρι με ήλιο. Ανοιξα την βάνα που πηγαίνει το κρύο νερό στον συλλέκτη μεχρι να βγεί απο το εξαεριστηράκι..δεν το είχα συνδέσει το εξαεριστηρακι ακόμα.Περίμενα να φύγει ο αέρας ο πολύς.ανοιξα κ την αλλη βάνα του ζεστου.Περίμενα λίγο... Εκλεισα τις βάνες και ανέβηκα στην σκεπή για να βάλω το εξαεριστηράκι.Ειδα στο ταφ που θα εβαζα το εξαεριστηράκι οτι είχε νερό επάνω...Α!!! λέω..Ωραία! έφυγε ο αέρας. Βάζω το εξαεριστηράκι.Το ταφ ήδη έκαιγε.Κατέβηκα κάτω..Ανοιξα τις βάνες..Ξανανέβηκα ανοιξα το καπάκι απο το εξαεριστηράκι για να φύγει οτι είχε κ πήγα κάτω στο μπόιλερ. Αρχισα να βάζω τον κυκλοφορητή να δουλεύει χειροκίνητα για 5 λεπτα κ τον σταματούσα.Αφου τον άφησα για λίγο διαπίστωσα οτι ο πληρωτής απο τα 2bar που τον είχα ανέβαινε...εφτασε στα 3 και επειδη δεν ήθελα να ανοίξει η βαλβίδα των 3bar, τον μείωσα εκείνη την ώρα.. Τωρα που το σκέφτομαι..Μήπως έκανα βλακεία;;; Μετά σταμάτησα.. και άρχισα να ασχολούμε με την τοποθέτηση του διαφορικου θερμοστάτη.Μετά ακούω μπάμ. και καταλαβαίνω οτι κάτι έσκασε πάνω στην σκεπή, γιατί άκουγα το νερό που κυκλοφορούσε. Παω πάνω.. και βλέπω την φ22 σκισμένη κ κομμένη ακριβώς στο ρακόρ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikmmech Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2010 Εισαι τεχνικός? Την μελέτη και κατασκευή της εγκατάστασης ποιος την έκανε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechatr0n Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2010 Φίλε μου, Τα καλά ηλιακά ειδικά τα επιλεκτικά μέσα σε λίγη ώρα σε κατάσταση στην οποία δεν κυλάει νερό ανεβάζουν 200 βαθμούς κελσίου. Το μάυρο τουμπόραμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε ηλιακούς θερμοσίφωνες.Σε βεβιασμένο σύστημα πρέπει να χρησιμοποείται χαλκός και σκληρή κόλληση. Ακόμα και η πολυστρωματική μπορεί να τα παίξει για πλάκα με τέτοιες θερμοκρασίες.Επίσης σε συνθήκες 2 bar το νερό βράζει στους 120 βαθμούς περίπου, οπότε θα σου συνιστούσα κατάλληλες σωληνώσεις χαλκού καθώς και αν δεν γίνεται βάλε κανένα UPS διότι ο ατμός μέσα σε πλαστική σωλήνα θα στην λιώσει για πλάκα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2010 Όχι πλαστικά στα ΖΝΧ!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimevi13 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2010 Φίλε μου,Τα καλά ηλιακά ειδικά τα επιλεκτικά μέσα σε λίγη ώρα σε κατάσταση στην οποία δεν κυλάει νερό ανεβάζουν 200 βαθμούς κελσίου. Το μάυρο τουμπόραμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε ηλιακούς θερμοσίφωνες.Σε βεβιασμένο σύστημα πρέπει να χρησιμοποείται χαλκός και σκληρή κόλληση. Ακόμα και η πολυστρωματική μπορεί να τα παίξει για πλάκα με τέτοιες θερμοκρασίες.Επίσης σε συνθήκες 2 bar το νερό βράζει στους 120 βαθμούς περίπου, οπότε θα σου συνιστούσα κατάλληλες σωληνώσεις χαλκού καθώς και αν δεν γίνεται βάλε κανένα UPS διότι ο ατμός μέσα σε πλαστική σωλήνα θα στην λιώσει για πλάκα. Όχι πλαστικά στα ΖΝΧ!!! πέστε τα ρε παίδες!!!! ..μμμ. δεν νομίζω από θερμοκρασία ότι έγινε αυτό.Η λογική λέει ότι όλο το κύκλωμα αντέχει μέχρι θερμοκρασίες 100οC δηλ. στο σημείο ατμοποίησης του νερού. Αρα εάν έσκασε η σωλήνα όπως είπες, μάλλον - οι διαστολές του νερού δεν παραλήφθηκαν από το ΔΔ --> ελατωματικό, χωρίς αέρα, μικρό δοχείο - αν έγινε ατμός το νερό έπρεπε να ανοίξει η βαλβίδα ασφαλείας του συστήματος --> ελατωματική βαλβίδα Αν κατάλαβες καλά, εάν το σύστημα είναι σωστά μελετημένο και καινούργιο, ακόμη και σε απουσία σου ή διακοπή ρεύματος δεν πρόκειται να συμβεί τίποτα. Κάνε έναν έλεγχο του συστήματός σου και έλεγξε και τις συνδέσεις των σωληνώσεων. Εάν δεν είναι καλά τοποθετημένες με την παραμικρή πίεση θα "ανοίγουν". Και ο αυτόματος πλήρωσης μήπως είναι ρυθμισμένος ψηλά ??? Η πλήρωση και εξαέρωση όλου του συστήματος πρέπει να γίνεται, το βράδυ ή το πρωϊ όπου οι διαστολές είναι μικρές συνάδελφε ΑΝ ΚΟΠΕΙ Το ρεύμα και δεν γυρίσει τα νερά ο κυκλοφορητής πίστεψέ με θα γίνει ΖΗΜΙΑ!μιλάμε για επιλεκτικούς συλλέκτες και βεβιασμένης κυκλοφορίας σύστημα!!! Αν αντί για επιλεκτικούς είχες συλλέκτες κενού πάλι θα θεωρούσες αν κοπεί το ρεύμα δεν θα υπήρχε πρόβλημα??? ΠΟΤΕ σε βεβιασμένης κυκλοφορίας σύστημα και ειδικά με επιλλεκτικούς συλλέκτες και κενού δεν βάζουμε πολυστρωματική και τουμπόραμα!ΝΟΜΟΣ!το γιατί???Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Μάιος 17 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 17 , 2010 Σκασμένη σωλήνα = απουσία βαλβίδας υπερπίεσης στο κύκλωμα ή αστοχία της (εάν υπάρχει) ή λανθασμένη διαστασιολόγηση (πρέπει η πίεση στην οποία θα γίνεται η εκτόνοση να είναι αρκετά πιο χαμηλή από την αντοχή των σωλήνων). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα