Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

γειά σας, είμαι φοιτήτρια και δεδομένου ότι δεν έχω εμπειρία θα ήθελα τη βοήθειά σας. :confused: Σε αίθουσα μουσείου περίπου 680 τ.μ. υπάρχουν επίπεδα ( βάθρα κοινώς) από 0.25 το χαμηλότερο εώς 2.50 το υψηλότερο. Το πρόβλημα έγκειτε στο γεγονός ότι "το πέρασμα" από το ένα επίπεδο στο άλλο πρέπει να γίνεται με τη χρήση ραμπών (δεδομένο της εργασίας), κλίμακες δηλαδή απαγορεύονται. Διάβασα στον κτιριοδομικό κανονισμό ότι η κλίση των ραμπών είναι 10% (χώροι κοινωνικής πρόνοιας) με 12,5% (λοιποί χώροι). Το πρόβλημά μου είναι πώς θα επιτευχθεί η μετάβαση αυτή κ πως υπολογίζω από την κλήση το μήκος της ράμπας; εχω μπερδευτεί τοσο πολυ ... μου φαίνεται ότι ο επισκέπτης δε θα καταφέρει ποτέ :( να φτάσει στο επίπεδο +2.50..:mrgreen: βοηθήστε με παρακαλώ, πρώτη φορά καλούμε να σχεδιάσω ράμπες :roll:

 

Παρατήρηση: Τα θέματα πρέπει να αναρτώνται στην σωστή θεματική κατηγορία.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, achille.

Δημοσιεύτηκε

Κατ'αρχήν καλώς ήρθες.

Έχε υπ'όψην σου ότι ράμπες με κλίση 10 -12% είναι απαγορευτικές για ΑΜΕΑ, που είναι υποθέτω ο λόγος για τον οποίο θέλεις ράμπες εντός του μουσείου.

Οι ράμπες για ΑΜΕΑ πρέπει να έχουν κλίση 5 το πολύ 6%. Αυτό σημαίνει ότι κάθε μέτρο μήκους ράμπας θα ανεβαίνεις (ή θα κατεβαίνεις) 5 εκατοστά.

Άρα ένας εύκολος τρόπος υπολογισμού του μήκους της ράμπας είναι η διαίρεση της συνολικής υψομετρικής διαφοράς (σε εκατοστά) με την κλίση που θέλεις να έχει η ράμπα. Στην περίπτωσή σου έχεις 225εκ/5 = 45 μέτρα ράμπα.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

πάντως σε σπουδαστικές εργασίες υπάρχει μια ανοχη επί των προσδιαγραφών!!!

Δημοσιεύτηκε

συμφωνώ,

απλά τις περισσότερες φορές τα θέματα που δίνονται στα παιδιά είναι λίγο "ουτοπικά" (μη εφαρμόσιμα)

οπότε αν δεν κάνουν καμμία "υπέρβαση" ;) δε βγαίνει!!!

 

θέλω να πω τα παιδιά αντί να επικεντρωθούν στη σύνθεση επικεντρώνονται στις πράξεις

Δημοσιεύτηκε

Κανονικά θα διαφωνούσα με την "ανοχή" αλλά πρακτικά το δέχομαι για λόγους ισότητας (όταν άλλοι συμφοιτητές παραβλέπουν ουσιώδη λειτουργικά ζητήματα γιατί να παιδεύεσαι εσύ?).

 

Κατά τ' άλλα αναφέρω ένα υλοποιημένο έργο (στην Ελβετία παρακαλώ) που αν και όλο είναι μια "ράμπα" μάλλον ένας χρήστης αναπηρικού αμαξιδίου θα τα έβρισκε σκούρα.

Δημοσιεύτηκε

Έχετε δίκιο, ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθειά σας. Ήδη το εφάρμοσα. Δε θέλω ένα χώρο...good for sketchboard..όπως λέει και το σχόλιο κάτω από το παράδειγμα της Ελβετίας:roll:. Ούτε να μην είναι λειτουργικός για ΑΜΕΑ. Άλλωστε πρόκειτε για την πτυχιακή μου, ας μην το ριψοκινδυνεύσω. Για ποιά περίπτωση όμως μιλάει ο κτιριοδομικός κανονισμός (άρθρον 14):confused:

http://portal.tee.gr/portal/page/portal/teelar/NOMOTHESIA/KTIRIOOIKODOMIKOS%20KSNONISMOS

Δημοσιεύτηκε

Μην το ψάχνεις κοπελιά καλά στα λέει ο Αχιλλέας η κλίση μπορεί να φτάνει το 6% ή το 8% αν διαμορφώνεται με πλατύσκαλα ανα συγκεκριμένες αποστάσεις αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί μπλέκεις σπουδαστικές εργασίες και κτιριοδομικούς κανονισμούς, δεν υπάρχει μεγαλύτερη μακακία να κάνεις. Μετά θα μπλέξεις με τους νόμους και τους περιορισμούς, οι καθηγητές σου τι σου λένε όταν τους ρωτάς για το ποιά μπορεί να είναι η μέγιστη κλίση ράμπας?

Τώρα για να υπολογίσεις την κλίση ανά 100 μέτρα άς πούμε ότι με κλίση 6% έχεις στα 100 μέτρα οριζόντιο απόσταση κατεβαίνεις 6 μέτρα, δεν μπορείς να κάνεις απλή μέθοδο των τριών να βρείς και τις υπόλοιπες διαφορές?

Τώρα συμφωνώ ότι υπάρχουν πολύ ωραία παραδείγματα κτιρίων λυμένα έτσι, και το μουσείο Μπενάκη που είναι κοντά να επισκεφτείς. Και το έργο του Tadao Ando να ξεφυλίσσεις. Και το Gugenheim του Frank loyd Wright να δείς, που είναι όλο μια ράμπα.

Δημοσιεύτηκε

Κοίτα η φιλοσοφία των καθηγητών είναι ότι όσο ζοριζόμαστε και τα ψάχνουμε τόσο καλύτερα. Διότι θα τα βρούμε αύριο μπροστά μας από πελάτες κλπ...συνέχεια αυτό πρεσβεύουν. Τελοσπάντων, το θέμα έκλεισε.. της έφτιαξα ήδη.Ευχαριστώ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.