xartoura Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2010 Πως ορίζεται ο στεγασμένος ανοικτός χώρος στάθμευσης που κατασκευάζεται στο ισόγειο του κτιρίου κ δεν μετράει στον ΣΔ? (Στο καινουργιο ΦΕΚ 62-28/4/10 για τους ημιυπαιθριός αρθρο 9 παρ. 4). Για παράδειγμα 3 πλευρές κτισμένες και 1 χωρίς γκαραζόπορτα περνάει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2010 Αν περνάει που; Για τακτοποίηση ή για έκδοση ΟΑ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
xartoura Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2010 Για εκδοση ΟΑ Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2010 Τότε μόνο η πολεοδομία μπορεί να σου απαντήσει. Είναι σύνηθες το φαινόμενο άλλες πολεοδομίες να το δέχονται και άλλες όχι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xartoura Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2010 Αχα....δηλαδη ειναι στην κριση του ελεγκτη στην πολεοδομία? δεν υπάρχει κάποια εγκύκλιος που να το ορίζει Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2010 Να σου φέρω ένα παράδειγμα για να καταλάβεις τί εννοώ. Έχω ένα κτήριο που δεν έχει εξαντλήσει το μέγιστο ύψος περιοχής κατά 1,5 μέτρο. Ο ΓΟΚ αναφέρει ότι πάνω από το μέγιστο ύψος περιοχής μπορεί να υπάρχει μόνο στέγη ύψους 2,00 μέτρων (στην περιοχή που εξετάζουμε ισχύει ύψος στέγης 2,00 μέτρα). Το θέμα είναι τώρα το εξής: ο ένας ελεγκτής στην πολεοδομία θεωρεί ότι το ύψος της στέγης σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 2,00 μέτρα συνολικού ύψους (μετρώντας δηλαδή από την πλάκα) ενώ ο άλλος ελεγκτής ότι μπορεί να τα ξεπεράσει οπότε μετρώντας από την πλάκα η στέγη θα έχει τελικό ύψος 3,5 μέτρα. Ποιός από τους δύο έχει δίκιο; Βασικά μόνο το υπουργείο μπορεί να απαντήσει. Όπως βλέπεις όμως μια μικρή ασάφεια στον ΓΟΚ οδηγεί σε διαφορετικές ερμηνείες και ναι τελικά είναι θέμα ελεγκτή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xartoura Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2010 μπερδεμα... ευχαριστω cna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highlander Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2010 όπα τι λέτε ρεεεε παιδιά? Συμφωνώ με το ν cna ότι πολλές φορές πέφτουμε θύμα της ερμηνείας του νόμου απο τον εκάστοτε μηχανικό αλλά υπάρχουν λύσεις συναδέλφοι όπου μπορούν να βοηθήσουν με τις κατάλληλες διατάξεις κάθε φορά. Εγώ να σε ρωτήσω κάτι άλλο, εσένα σου ακούγεται λογικό χώρος με τρείς πλευρές κλειστές και την γκαραζόπορτα να λείπει ότι θεωρείται ανοικτός? ................ Οσο γι αυτό που λές, προφανώς ενοεί τις pilotis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erling Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2010 Από την εγκύκλιο για τον Ν.3843/10 άρθρο 9 Παρ. 4. Σε όλα τα κτίρια δεν προσμετρώνται στο σ.δ. στεγασμένοι ανοιχτοί –τουλάχιστον από μια πλευρά- χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, που κατασκευάζονται στη στάθμη του ισογείου, καθώς και οι χώροι στάθμευσης, που κατασκευάζονται στους υπόγειους ορόφους του κτιρίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highlander Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2010 Μεγα σφάλμα, μέγα σφάλμα..............πιθανώς ενοούσε όταν η pilotis ακουμπά στα όρια ή την φράζουν τοιχεία τοίχοι, σου δίνει ένα ορισμό του ανοικτού χώρου όπου μπορεί κάποιες - έως τρείς πλευρές του να είναι κλειστές. Τώρα που θα δούν το κακώς ορισμένο παραθυράκι μερικοί.......................... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα