Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μόλις αγόρασα τον HP 500 plus και αντιμετωπίζω πρόβλημα στα custom paper sizes. Ο HP 430 που χρησιμοποίούσα είχε hdi drivers, ενώ από ότι φαίνεται ο ΗΡ 500 plus δεν έχει.

Μήπως κάποιος συνάδελφος έχει το ίδιο μηχάνημα και θα μπορούσε να με βοηθήσει με το πρόβλημα?

Ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε

έχω τον HP500, αλλά ένας φίλος επίσης αγόρασε πρόσφατα τον HP500+ και είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, η απάντηση είναι απλή οι drivers που του δώσανε είχαν πρόβλημα, όπως και αυτοί που κατέβασε από δίκτυο. επικοινώνησε μαζί τους του δώσανε άλλους και λύθηκε το πρόβλημα. μέχρι τότε δοκίμασε τους drivers του ΗΡ500 δουλεύουν και αυτοί

Δημοσιεύτηκε

Έχω ήδη κατεβάσει τους τελευταίους drivers άπό το site της HP. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το εξής. Όταν μέσα από το Acad προσπαθώ να φτιάξω τον plotter ως pc3 - non system printer, στην καρτέλα των επιλογών δεν υπάρχει η σειρά 500 και 800, σε αντίθεση με το μοντέλο 430, το οποίο είχα έως τώρα.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μη μπορώ να δημιουργήσω custom paper sizes, διότι η επιλογή είναι ανενεργή.

Για να δηλωθεί το plotter ως pc3 - non system, χρειάζονται hdi drivers.

Ο συνάδελφός σου είχε αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα?

Εάν ναι, που μπορω να βρω τους hdi drivers? Ή διαφορετικά, υπάρχει άλλη λύση στο πρόβλημα?

Ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε

όχι του έβγαζε την επιλογή costum paper sizes και τα έφτιαχνες (έχει 5 επιλογές costum 1..5) το πρόβλημα ήταν στην εκτύπωση.

Δεν μπορώ να καταλάβω τι πρόβλημα έχεις επικοινωνησε με τον προμηθευτή έχει υποχρέωση να στον στήσει

Δημοσιεύτηκε

Ευτυχώς, μετά από κάποιες ώρες ψαξίματος τον έστησα μόνος μου. Δεν έχω πρόβλημα στις εκτυπώσεις.

Απλά με τον 430, όταν τον πέρναγες ως non system printer, έιχες την δυνατότητα άπειρων custom sizes και όχι μόνο 5.

Πάντως από υποστήριξη η ΗΡ αστα να πάνε.....

Δημοσιεύτηκε

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!!!! Έστειλα στην ελληνική ΗΡ mail για τεχνική υποστήριξη και ιδού η απάντηση που έλαβα:

 

"Λόγω της περάτωσης της υποστήριξης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σύντομα, θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε να έρθετε σε επαφή με την διαδικτυακή πύλη της HP για όλα τα εμπορικά αιτήματα τεχνικής υποστήριξης: http://www.hp.com/gr/bizsupport)

Για να εγγραφή παρακαλώ επιλέξτε 'Εγγραφή' μέσω της πύλης HP ή επιλέξτε 'Ενεργό Συνομιλία'.

Η εγγραφή απαιτείται λόγω ασφάλειας στοιχείων. Με την ολοκλήρωση εγγραφής η πύλη μπορεί να χρησιμοποιηθεί 24 ώρες, 7 ημέρες την εβδομάδα, που παρέχουν ενημέρωση κατάστασης εισιτηρίων και που επιτρέπουν την πρόσθεση νέων πληροφοριών.

Η HP στοχεύει να χειριστεί όλα τα αιτήματα υπηρεσιών για ώρες γραφείου, την ίδια εργάσιμη ημέρα, συνήθως παίρνετε μια απάντηση μέσα σε μια ώρα.

Για ερωτήσεις μη τεχνικής υποστήριξης, παρακαλώ επικοινωνήστε με την HP για την περαιτέρω βοήθεια.

 

Με εκτίμηση,

Υποστήριξη μέσω email HP"

 

Τα σχεδόν 3 χιλιαρικάκια τα πήραν πάντως για το μηχάνημα.......

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Τον εκτυπωτή τον έστησες με τους drivers απο το site της ΗΡ? Εχω βάλει το intellicad και δεν μπορώ να εγκαταστήσω εκτυπωτή .pc3 όπως στο AUTOCAD και να βάλω άπειρα χαρτιά... Μπορώ με κανέναν τρόπο να βάλω πάνω από 5 custom papers?

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφε parth

 

Μπορείς να τροποποιήσεις εν χρήσει τα 5 custom paper sizes στην εκτύπωση πηγαίνοντας στην επιλογή του Hp designjet 500 - properties κλπ. Κάνοντας τις αλλαγές θα σε ρωτήσει αν θέλεις να τις σώσεις σε Hp......pc3 - OK και τις σώζεις γιά το συγκεκριμένο σχέδιο

Δημοσιεύτηκε
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!!!! Έστειλα στην ελληνική ΗΡ mail για τεχνική υποστήριξη και ιδού η απάντηση που έλαβα:

 

"Λόγω της περάτωσης της υποστήριξης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σύντομα, θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε να έρθετε σε επαφή με την διαδικτυακή πύλη της HP για όλα τα εμπορικά αιτήματα τεχνικής υποστήριξης: http://www.hp.com/gr/bizsupport)

Για να εγγραφή παρακαλώ επιλέξτε 'Εγγραφή' μέσω της πύλης HP ή επιλέξτε 'Ενεργό Συνομιλία'.

Η εγγραφή απαιτείται λόγω ασφάλειας στοιχείων. Με την ολοκλήρωση εγγραφής η πύλη μπορεί να χρησιμοποιηθεί 24 ώρες, 7 ημέρες την εβδομάδα, που παρέχουν ενημέρωση κατάστασης εισιτηρίων και που επιτρέπουν την πρόσθεση νέων πληροφοριών.

Η HP στοχεύει να χειριστεί όλα τα αιτήματα υπηρεσιών για ώρες γραφείου, την ίδια εργάσιμη ημέρα, συνήθως παίρνετε μια απάντηση μέσα σε μια ώρα.

Για ερωτήσεις μη τεχνικής υποστήριξης, παρακαλώ επικοινωνήστε με την HP για την περαιτέρω βοήθεια.

 

Με εκτίμηση,

Υποστήριξη μέσω email HP"

 

Τα σχεδόν 3 χιλιαρικάκια τα πήραν πάντως για το μηχάνημα.......

 

Η υποστήριξη της HP είναι η χειρότερη που μπορούσε να υπάρξει. Τέτοιο γράψιμο δεν έχω ξαναδεί.

 

Την τελευταία φορά που επικοινώνησα μαζί τους για κάποιο driver που δεν υπήρχε στο site εκτός του ότι δεν ήξεραν να λύσουν το πρόβλημα (βαριόντουσαν να τους βρουν) είχαν το θράσος μετά από μια εβδομάδα να μου στείλουν ένα mail όπου με πληροφορούσαν ότι το πρόβλημά μου έχει λυθεί επιτυχώς.

 

Ο μόνος λόγος που δεν έχω ακόμη παραπονεθεί είναι ότι δε θα ξέρουν πως να πρωτοκολλήσουν τη διαμαρτυρία μου και δε θα βρίσκουν ποιός είναι ο υπεύθυνος και βαριέμαι να πάω εκέι αυτοπροσώπως.

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε
Τον εκτυπωτή τον έστησες με τους drivers απο το site της ΗΡ? Εχω βάλει το intellicad και δεν μπορώ να εγκαταστήσω εκτυπωτή .pc3 όπως στο AUTOCAD και να βάλω άπειρα χαρτιά... Μπορώ με κανέναν τρόπο να βάλω πάνω από 5 custom papers?
Τελικά μάλλον μόνο με τα custom μπορείς να πάιξεις. Κρίμα γιατί το στήσιμο της σειράς 4 με τα άπειρα χαρτιά βόλευε περισσότερο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.