Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους

 

Σε κτίριο μικτής χρήσης έχω κάτοψη ισογείου που αποτελείτε από κατάστημα, κλιμακοστάσιο και εσωτερικη στοά προς τον ακαλυπτο οπου και υπάρχουν θέσεις στάθμευσης. Η εσωτερική στοά εξυπηρετεί την κίνηση των οχημάτων αλλα και των πεζών(από οδό προς κλιμακοστάσιο). Η απόσταση του κλιμακοστασίου από την οδό είναι 5μ.<30μ. Από πολεοδομία μου ζήτησαν ελάχιστο πλάτος στοάς 2,25(για οχήματα) + 1,30(για πεζούς = 3,50μ.(συνολικά)

 

Σχετική νομοθεσία βρήκα μόνο το άρθρο 21 του κτιριοδομικού που ανφέρεται όμως σε διαφορετική από τη δική μου περίπτωση(30μ. απόσταση κλιμακοστασίου από οδό)

Με πληροφόρησαν πως υπάρχει μια απόφαση της Δ.Ο.Κ.Κ. που αναφέρει πως το πλάτος του διαδρόμου μπορεί να είναι 2,25 και η χρήση του να είναι κοινη για οχήματα και πεζούς.

 

1.Γνωρίζει κανείς την απόφαση αυτή ή που μπορώ να την αναζητήσω ή κάποιον άλλο τρόπο για να αντιμετωπίσω την απαίτηση τησ πολεοδομίας?

2.Ακόμη η επίφάνεια της στοάς μετράει στη δόμηση? η θεωρείται δίοδος προς τις θέσεις στάθμευσεις χωρίς να μετράει στη δόμηση?

 

───────────────────────

Αναγράψτε την ειδικότητά σας στο προφίλ.

Δημοσιεύτηκε

Αφού έχεις κατάστημα, τότε βάσει του άρθρου 28 του Γ.Ο.Κ. πρέπει η είσοδος των πεζών να έχει πλάτος

-κατ' ελάχιστον- 1,30μ.

 

Ποιος σου είπε για κοινή είσοδο πεζών και οχημάτων στην περίπτωση κτηρίων που πρέπει να ικανοποιούν

τις απαιτήσεις του παραπάνω άρθρου;

Δημοσιεύτηκε

Καταρχήν ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου

 

Το οικοπεδο μου έχει προσωπο 10,75μ.

Χρησιμοποιώ τα 8μ σαν βιτρίνα του μαγαζιού (+ θέση στάθμευσης για το μαγαζί)και τα υπόλοιπα 2,75μ για κοινό διάδρομο οχημάτων και πεζών προς την είσοδο του κλιμακοστάσιου και του ακαλύπτου από πίσω. Το απαραίτητο πλατος 1.30μ του διαδρόμου των πεζών εμπεριέχεται μέσα στα 2.50μ που αφήνω για τα οχήματα.δηλαδή είναι κοινός(1,30+1,20) = 2,50.

Υπάρχει κάποιος νόμος που να αναφέρει πως οι δύο διάδρομοι πρέπει να είναι ξεχωριστοι ή (το αντίθετο) πως μπορούν να ταυτίζονται?

Έχω 3 θέσεις στάθμευσης στην πίσω μεριά του οικοπέδου.(αν παίζει κάποιο ρόλο).

Το έχω δει σε πολλές περίπτώσεις οικοδομών με μικρό πρόσωπο οικοπέδου και με έχει πληροφορήσει παλιος μηχανικός πως υπάρχει και απόφαση του Δ.Ο.Κ.Κ. επί του θέματος.

Αν υπάρχει συνάδελφος που έχει αντιμετωπίσει το θέμα στο παρελθόν θα ήμουν ευγνώμων!

 

ευχαριστω εκ των προτέρων

Δημοσιεύτηκε

αν είχαμε μια κάτοψη θα σου απαντούσαμε πιο συγκεκριμένα

Δημοσιεύτηκε

Ελπίζω να μπορέσετε να καταλάβετε τι εννοώ από το σχέδιο που έχω επισυνναψει.

Πάντως έχω βρει την απόφαση της Δ.Ο.Κ.Κ. που έψαχνα και ελπίζω να με βοηθήσει.

Δεκτό κάθε σχόλιο και κάθε συμβουλή.

Είμαι διαθέσιμος για βοήθεια σε οποιοδήποτε άλλο συναδελφο αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα στη πολεοδομία.

Δημοσιεύτηκε

βρισκω υερβολική την παρατήρηση

για βάλε και την Δ.Ο.Κ.Κ.να τη δούμε

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά, δεν έχω σκάνερ προς το παρόν. μόλις τη σκανάρω θα την ανεβάσω.

ευχαριστώ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.