Μετάβαση στο περιεχόμενο

Άδεια λειτουργίας επιχείρησης κατασκευής χειροπρίονου


Recommended Posts

Γειά σας. Είμαι νέος Μηχανικός και ενδιαφέρεται ένας πελάτης μου να ανοίξει μια επιχείρηση στην οποία θα γίνεται κατασκευή και εμπορία Χειροπρίονων. Ο εν λόγω πελάτης έχει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την κατασκευή του χειροπρίονου (δεν ξέρω κατά πόσο αυτό επηρεάζει την έκδοση άδειας).

 

Σχετικά με τον εξοπλισμό της επιχείρησης ο πελάτης δεν χρησιμοποιεί μηχανήματα μεγάλης ισχύος, μόνο απλά εργαλεία χειρός και κάποια απλά μηχανήματα όπως ηλεκτροκόλληση, τροχό, κτλ.

 

Γνωρίζεται πια είναι τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την έκδοση της άδειας λειτουργίας?

 

Με εκτίμηση,

Καστάνης Ιωάννης

Link to comment
Share on other sites

Ρωτα το τμήμα Βιομηχανιας της περιοχης σου. Το πιο πιθανο, επειδή έχεις μικρή ισχύ, να βγει αδεια επαγγελματικού εργαστηρίου και όχι βιοτεχνιας.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το Νόμο 3325/2005 θα χρειαστείς άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας επαγγελματικού εργαστηρίου από τη Διεύθυνση Ανάπτυξης της αρμόδιας Νομαρχίας. Απευθύνσου στην υπηρεσία για να σου δώδουν λίστα με τα δικαιολογητικά. Χρειάζεσαι εν ολίγοις Περιβαλλοντική μελέτη, μελέτη πυροπροστασίας και κάποια τεχνικά υπομνήματα που θα σου τα δώσουν. Χρειάζεσαι καταρχάς έλεγχο από την πολεοδομία αν επιτρέπεται στην περιοχή η ίδρυση της δραστηριότητας και φυσικά το ακίνητο να είναι χώρις κύριας χρήσης δηλωμένος ως κατάστημα στην οικοδομική άδεια. Αυτά συνοπτικά.

Link to comment
Share on other sites

πρώτη κίνηση, να βγάλεις χρήση γης για την συγκεκριμένη δραστηριότητα.

δεύτερη, να δεις αν η επιχείρηση στεγάζεται σε χώρο κύριας χρήσης (όχι σε βοηθητικές αποθήκες, αλλά μόνο σε κύριες αποθήκες-έχει κάτι περιορισμούς), αυτό φαίνεται από την υπάρχουσα Οικοδομική άδεια.