acnt Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2010 Η λύση που αναπτύχθηκε σε άλλο θρεντ "σπάμε το μπετό και γεμίζουμε με καινούριο" δεν έχει αποτελέσματα;
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2010 δεν καταλαβαινω. Εχει η δεν εχει μπετον η τρυπα? acnt γιατι να το σπασουμε? για γεφυρωση?
astegos Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2010 Ευχαριστω για τις μεχρι στιγμης απαντήσεις. Η τρυπα δεν εχει μπετο. Το προβλημα μου είναι οτι αν απλα το γεμισω με μπετον του βάζω ενα βαριδι που δεν λειτουργει για να παραλαβει θλιπτικές τασεις αν δεν καταφερω να έχει επαρκη συναφεια με την υπολοιπη πλακα, και οτι, συν το χρονο, με τις συστολες-διαστολες, φορτισεις-αποφορτισεις θα εμφανισει ρωγμες στην επιφάνεια της πλακας που μπορει να σπασει τα πλακάκια επικάλυψης. Η λύση του Ceresit ακούγεται ελκυστικη, τι λετε για Ceresit σε συνδιασμό με κάποια βλύτρα?? Ακόμη σκεφτόμουνα ελαφρομπετον για τους πρώτους 12 πόντους και μετά ισχυρό επισκευαστικό κονίαμα για την συνέχεια. BTW δεν είναι Τζάκι! Είναι κατα καποιον τρόπο μπαλκόνι, το νεο είναι οτι ο ξυλότυπος έλεγε 18αρα πλακα. Ο μπετατζής αποφάσισε 25 και για να την ελαφρυνει, την πεφωτισμένη λύση του. Μην με ρωτήσεται για την επιβλεψη. Ευτιχως ή δυστιχως εγώ έφτασα κατόπην εορτής
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2010 Εαν βαλεις βλητρα πας με ancorifix SIKA. Βεβαια υπάρχει η λυση με ελασμα carbon (διπλη χιαστή) αλλα γινεσαι υπερβολικά συντηρητικός ή CFRP που μπαινει για πλάκα στην πλάκα. Την γεφυρα δεν μπορεις να την γλυτωσεις με τιποτα διοτι θες να ριξεις σκυροδεμα νεο εστω και για εξομαλυνση. Το ελαφρομπετον δημιουργει προβληματα γενικά με την υγρασία και εαν ειναι η πανω πλακα τρεχεις.
VVT Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2010 Βρε παιδια να ρωτησω κατι μιας και ειστε μηχανικοι και γνωριζετε περισσοτερα? Αν λεμε την αφηνε την τρυπα για καμιναδα ή για σκαλα ή οτι αλλο ηθελε τελοσπαντων....ετσι θα την αφηνε?Θα εκοβαν τα σιδερα και ολα καλα?? Πρακτικα μιλαω παντα,θεωρω πως σε καθε τετοια τρυπα πρεπει να μπαινει Ε.Ζ. ειτε μεινει ειτε οχι. Εσεις τι λετε?
ilias Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2010 VVT κανονικά όταν αφήνεις τρύπα σε νέο κτήριο έχεις και τη δυνατότητα να κάνεις ενισχυτική παρέμβαση. Βέβαια ανάλογα την πλάκα και ανάλογα την τρύπα μπορεί να μην κάνεις και τίποτα. Όταν η παρέμβαση όμως γίνεται σε υφιστάμενο, θέλει πιο πολύ προσοχή.
zervasgr Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2010 Έχω μείνει έκθαμβος!!! Τόση συζήτηση, ανάλυση, προτάσεις και αντιπροτάσεις !! Προς τι? Μια πλακούλα της συμφοράς 3 x 3.50 είναι, με μιά μικρή τρύπα 0.80 x 0.80 σε περιοχή με θλιπτικές άνω τάσεις, με οπλισμό που υπάρχει κάτω και είναι υπερβολικός για το πάχος της πλάκας έτσι κι αλλιώς. Οι απλή λύση του κ. Ροδόπουλου είναι και η σωστότερη. Άντε με ένα κομπρεσεράκι να πάρουμε επί πλέον λοξά γύρω - γύρω την παρειά για να δημιουργήσουμε σφήνωση της "τάπας", κι αν είμαστε χλιδάτοι γεμίζουμε με Emaco για να μην έχουμε ούτε συστολές πήξης και ξήρανσης. Και τα πλακάκια θα έχουν και τσιμεντοκονία από κάτω, μην ξεχνάμε! Ε, ας την οπλίσουμε κι αυτή με μια σχάρα ρε αδελφέ! Και δεν πιστεύω με τίποτα πως η τρύπα έγινε για ελάφρυνση του φορέα. Μόνο η συγκέντρωση τάσεων στην περιοχή της την εξανεμίζει.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2010 Σαν μηχανολογος με καποια σχεση με την αντοχή (και οχι στατικός) θα ελεγα οτι, οτι κανεται προσπαθηστε να διατηρησεται την ακαμψια σε ενα +- 5% με το υπάρχον (της προκειμένης με το Φ10, κλπ). Τωρα εαν θελεται να κανετε την ζωη σας δυσκολη και να λυσετε προβληματα, ειμαι ΟΚ. Στα παραπάνω βαλτε και τον παραγοντα ανθρωπος (τεχνιτης). Με την δική μου εμπειρία οτι πιο απλο και πιο ευκολο. Διοτι εχω δει CFRP να μπαινει και με πολλες λωριδες και χωρις overlapping (ο μαγκας μετρησε λαθος και εκοψε) ή αναποδα (και ομως...)ή με την ρυτινη αλλου να τρεχει και αλλου να ειναι στεγνο (διοτι η βουρτσα του βαψιματος δεν κανει για ρυτινη), κλπ.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα