CostasV Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Το να παραμορφωθεί το σασί της γερανογέφυρας το βρίσκω πολύ δύσκολο. Μήπως αλλάχτηκε κάποιος από τους 4 τροχούς με κάποιον άλλον (είτε μικρότερης, είτε μεγαλύτερης) διαμέτρου και να προκλήθηκε το μπαλατζάρισμα; Ελεγξε την διάμετρό τους και το προφίλ τους, τον τζόγο τους κτλ
fraafr Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 ναι, όντως δεν είναι και το πιο εύκολο να παραμορφωθεί το σασί αλλά δεν ξέρουμε και με τί φορτία έχει δουλέψει αυτή η κατασκευή. Οι άξονες των τροχών ? μήπως εκεί υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Πάντως ο συνάδελφος πιστεύω ότι μπορεί να παρακολουθήσει τις κινήσεις του μηχανήματος και να εστιάσει στην πηγή του κακού. Δεν ψάχνουμε και "ψύλο στ'άχυρα". Τόσες ιδέες κατεβάσαμε εδώ, ας τις ταξινομήσει και μία-μία να τις ελέγξει. Και βέβαια θα θέλαμε εάν βρεθεί η ρίζα του κακού να μας την ανακοινώσει...
Vlad Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2010 έχουμε μετρήσει διαμέτρους, ίδιες ήταν... ενημερωθηκα οτι μαλλον υπαρχει και θα βρουμε παλαγκο οποτε θα μπορεσουμε να τσεκαρουμε τα ρουλεμαν των τροχων, οταν ομως τοποθετησουμε το στραντζαριστο που εχω αναφερει νωριτερα σε ποστ, εχει σχεδιαστεί και οταν παραγγελθει και μας ερθει, σιγουρα θα ενημερωσω και για το αποτελεσμα του, και για οποιο αλλο τσεκ γινει τοτε πανω στη τοποθετηση του. οταν εχω νεα θα ενημερωσω.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2010 Για να επανέλθω σε ένα παλιό ερώτημα, τα στοπ είναι τοποθετημένα σωστά; Όταν τερματίζει η διαδρομή τερματίζει και από τις δύο μεριές;
CostasV Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2010 Εντάξει με τις διαμέτρους. Το προφίλ του τροχού που πατάει στην ράγα, είναι το ίδιο σε όλους του τροχούς; Μήπως ένας από τους 4 πατάει λίγο έξω ή λίγο μέσα; Με αποτέλεσμα να προκαλείται ανισοσταθμία; Το ρουλεμάν πώς μπορούν να προκαλέσουν ανισοσταθμία; Εάν ταιριάζουν στην φωλιά και στον άξονα, αυτό ήταν. Μπορεί να έχουν φαγωθεί, αλλά κενό 4-5 mm δεν μπορούν προκαλέσουν.
KaTaNaS Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21 , 2010 Καλησπέρα, μήπως όπου χρησιμοποιεις τον όρο "γερανογεφυρα" εννοείς το βαρούλκο; Γνωρίζεις πως η γερανογεφυρα ειναι στην ουσία η μεταλλικη κατασκευή της κεντρικής δοκού δεμενη με τους πλαγιοφορείς η οποία κινειται συνηθως κατα το μήκος ενος κτηρίου πανω στις γερανοδοκούς. Στον κεντρικό φορέα της γερανογεφυρας βρίσκεται (αναρτημενο σε μονου φορεα, επικαθημενο σε διπλού φορεα) το βαρούλκο το οποίο κυλίεται με τη βοήθεια του φορείου πανω στο οποίο ειναι δεμένο. Το σύνολο αυτών ονομαζεται βαρουλκοφορείο. Το βαρουλκοφορείο συνηθως κινείται σε εγκαρσια κατευθυνση του κτηρίου (τα περισσοετρα βιομηχανικα κτηρια ειναι μακροστενα) Φίλε Vlad το πρόβλημα στο οποιο αναφερεσαι εμφανιζεται στην όλη γερανογεφυρα κατα την κίνηση της κεντρικής δοκου πανω στις γερανοδοκούς ή στην κινηση του βαρολκοφορείου κατα την κινηση του επι της δοκου της γέφυρας; Όπως και να'χει θεωρώ ασφαλέστερο να καλέσετε ενα εξειδικευμένο συνεργείο στις γερανογέφυρες και να σας προτείνει λύση στο πρόβλημα δίχως να αναλαβετε εσεις ευθύνη πειραματιζόμενοι και δίχως να εκθεσετε κανεναν εργαζόμενο σε κίνδυνο. Εργάζομαι σε εργοστάσιο κατασκευης γερανογεφυρών , μια επίσκεψη απο εναν τεχνικο δεν κοστίζει τίποτα, σίγουρα ειναι καλύτερα να διαγνωσθει το πραγματικο πρόβλημα απο εξειδικευμενο προσωπικο, να προταθει μια λυση, να ακολουθησει η οικονομικη προσφορα και τέλος να αποφασισετε αν θα την επισκευασετε μονοι σας . Καλύτερα τα ανυψωτικα μηχανηματα να ελεγχονται απο πιστοποιημενο και εμπειρο προσωπικο. Φιλικά Σταύρος. Για όποια περαιτερω πληροφορία στειλε μου πμ
billll Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2010 τελικα τι εγινε με την γερανογεφυρα??????? επειδη ασχολουμαι θελω αν μπορεις να δωσεις μια απαντηση
Vlad Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Καλησπέρα, έχω να παρακολουθήσω το φόρουμ μήνες...τη τελευταια βδομαδα μπαινω λιγο. το πρόβλημα εμφανιζεται στη κινηση του βαρουλκοφορείου. Καταρχάς να επισημάνω παίδες, οτι έχουμε πάρει το στραντζαριστό π ειχα αναφερει εδω και 3-4 μήνες, και δεν εχουμε αξιωθει να το δοκιμάσουμε, να κάνουμε τη τοποθέτηση. Εδώ και τόσους μήνες έχει το ίδιο πρόβλημα, και δεν εχει προλάβει να ασχοληθεί το τμήμα συντήρησης. Τη παραπάνω λύση την είχε προτείνει ο κατασκευαστής. Εξειδικευμένα συνεργεία για συντήρηση όλων των γερανογέφυρων της εταιρίας έχουν έλθει, αλλά δε νομίζω ότι έχουν κάνει κάτι γιαυτό το θέμα. Σε κάθε περίπτωση από τότε δεν εχω ασχοληθεί με το θέμα, καλώς ή κακώς, καλώς λόγω πολύ δουλειάς, οπότε δε δοκίμασα και δε τσέκαρα και όσα μ είπατε. Περίμενα να ξανανέβω με την τοποθέτηση του στραντζαριστού, π ποτέ δεν έγινε.... αν τύχει κάτι θα σας ενημερώσω, και ευχαριστώ για το χρόνο σας.
aginor Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2010 το ενδεχομενο να εχει σταβοκοληθει το πλαισιο του βαρουλκοφορεα απο την αρχη? και απλα δεν εγινε αντιλιπτο το προβλημα νοριτερα ή απλα δεν εδωσε κανεις σημασια? σε εναν τετρατροχο παγκο ζαραχοπλαστιου (μιαζει λιγο ασχετο) οι ροδες αρχισαν να φθηρονται. ο πανγκος δεν μετακινουνταν καθολου. ο ενας τροχος που φορτωνοταν παραπανω λογο της χρησης, αρχισε να γινετε πιο επιπεδος, και ο παγκος στραβωνε και "προσαρμοζοταν". τελικα ο τροχος σχεδον "ελιωσε" και πατουσε κατω με τον αξονα. οταν αλαξαμε ροδες γιατι θελαν να τον μετακινουν, που παλιοτερα δεν τον καναν, ο παγκος εγινε τρικικλος. το μονο που μπορουσε να γινει ηταν να τορναρω την μια ροδα οστε να παταει κατω. ο παγκος στραβωνε σιγα σιγα και τον εσιαξα αποτομα. απλα σκεψου και το ενδεχομενο να βαλεις ελαχιστα μεγαλητερης διαμετρου τροχο, εφοσον ΔΕΝ ειναι κινητηριος. Αν οι 2 κινητηριοι τροχοι δεν ειναι και ομοκεντροι και ομοαξονικοι και ταυτοχρονα καθετοι στην φορα κινησης, τοτε μπορει να πηγαινει ζιγκ-ζακ. οταν κινηται απο το 0-15 στο 15-0 μηπως παταει ο ενας τροχος και σικωνετε ο αλλος?
Μαρκετάκης Ιωάννης Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2010 Έχεις κάνει αμπερομέτρηση στους κινητήρες? Πόσους κινητήρες έχει το βαρουλκοφορείο? Εάν έχει δύο και ο ένας είναι καμένος, ή αυτός ή οι αντιστάσεις εκκίνησης, τότε το φορείο θα παραγωνιάσει. Αν έχει αποκλειστεί η μηχανική ανευθυγραμία είτε από τη γεωμετρία, είτε από το θέμα των τροχών τότε θα πρέπει να ψαχτεί και το ηλεκτρολογικό κομμάτι. Πάντως από την εμπειρία μου, εάν οφείλονταν η ζημιά στο μηχανολογικό κομμάτι τότε θα ήταν ξεκάθαρη. Ένας μπλοκαρισμένος τροχός ή μια ανευθυγραμία ή ακόμα και ένα ρουλεμάν που σφυράει φαίνεται αμέσως. Τα ηλεκτρολογικά πάντα είναι πιό "μουλωχτές" βλαβες. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα