mixmentzos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2010 Θα ήθελα να έχω μία ενημέρωση γιατί ένας υφιστάμενος λέβητας (όχι καυστήρας) πετρελαίου, σε αλλαγή καυσίμου (φυσικό αέριο) θα πρέπει να αλλάξει και αυτός. Πού εντοπίζονται οι διαφορές μεταξύ λεβήτων αερίου, πετρελαίου και πετρελαίου/αερίου? Ευχαριστώ πολύ
fraafr Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2010 στην απόδοση των καυσαερίων...πως θα "πάρουμε" την μεγαλύτερη δυνατή θερμότητα από τα καυσαέρια.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2010 - Δυνατότητα μικρότερης θερμοκρασίας εξόδου καυσαερίων - Μεγαλύτερη ποσότητα καυσαερίων για την ίδια ενθαλπία -> μεγαλύτερη ταχύτητα άρα απαίτηση μεγαλύτερης επιφάνειας συναλλαγής θερμότητας για την ίδια ισχύ...
nikmmech Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2010 ..άρα απαίτηση μεγαλύτερης επιφάνειας συναλλαγής θερμότητας για την ίδια ισχύ... Αυτό πώς προκύπτει?
GTSAT Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2010 Ο λέβητας πετρελαίου χρησιμοποιεί σαν "πρωτη διαδρομή" την ακτινοβολία από την καύση (κόκκινη φλόγα). Αυτό έχει σαν συνέπεια την ανάγκη για μικρότερη επιφάνει συναγωγής. Ο λέβητας αερίου με "μπλε φλόγα" απαιτεί μεγαλύτερη επιφάνεια. Στην δεκαετία του 80 η αγορά είχε πλημυρίσει λογω τιμών από Ιταλικά μαντεμένια λεβητάκια. Αυτά είχαν κατασκευασθεί για αέριο με αποτέλεσμα τα πτερύγια τους να είναι πυκνά για επίτευξη της μεγάλης επιφάνειας. Οι δικοί μας έμποροι τα πούλαγαν κανονικά για πετρέλαιο. Αποτέλεσμα; Λιγο παραπάνω αιθάλη στα καυσαέρια και τα πτερύγια έφραζαν, η απόδοση επεφτε κατακόρυφα και το προϊόν εβγαλε το όνομα ότι "έκλεβε" στις δηλούμενες αποδόσεις.
abouts Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2010 Ακριβώς όπως τα λέτε παιδιά είναι.. δηλ. οι λέβητες αερίου απαιτούν μεγαλύτερη επιφάνεια συναγωγής, από εκει προκύπτει ότι τα τούμπα (οι αυλοί που περνούν τα καυσαερια και περιρέουνται από αέριο) στους χαλύβδινους λέβητες αερίου είναι περισσότερα και μικρότερα για να πετύχουμε στον ίδιο χώρο μεγαλύτερη επιφάνεια εναλλαγής. Επιπλέον εξηγείται έτσι γιατί οι ατομικές μονάδες με θάλαμο μορφής βαρελιού δεν μπορούν να δουλέψουν καθόλου αποδοτικά με αέριο γιατί δεν έχουν καθόλου τούμπα αλλά έχουν μαντεμένιες πλάκες-διαγράγματα που κρατούν θερμότητα αλλά έχουμε πολύ μικρή επιφάνεια.. όλα έχουν να κάνουν με τη θερμοκρασία φλόγας του φ.αερίου και τα ρευστομηχανικά χαρακτηριστικά (ταχύτητα-συναγωγή) κτλ Λόγω της χαμηλότερης θερμικής φόρτισης ανά m2 επιφανείας, θεωρείται ότι είναι και πιο μακροβιότεροι οι λέβητες αερίου (πέρα από τις λιγότερες διαβρώσεις και τη αυξημένη αντοχή ένεκεν της χαμηλότερης θερμοκρασίας, άρα καλύτερες μηχ. αντοχές-αντοχή σε πίεση) Πρακτικά όμως οι χαλύβδινοι λέβητες πετρελαίου με τούμπα δουλεύουν σχετικά καλά με άεριο..
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα